Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga
Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav o...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:29892 |
|---|---|
| Glavni autor: | Ivić, Anto (-) |
| Ostali autori: | Kos, Mladen (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
A. Ivić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
2006.
|
Središnja knjižnica - KF
| Signatura: |
KF-4012 |
|---|---|
| Primjerak 24556 |
Dostupno |