Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga

Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav o...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:29892/Similar
Glavni autor: Ivić, Anto (-)
Ostali autori: Kos, Mladen (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : A. Ivić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2006.

APA stil citiranja

Ivić, A., & Kos, M. (2006). Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga: Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga : magistarski rad. Zagreb: A. Ivić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.

Chicago stil citiranja

Ivić, Anto, and Mladen Kos. Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga: Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga : magistarski rad. Zagreb: A. Ivić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2006.

MLA stil citiranja

Ivić, Anto, and Mladen Kos. Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga: Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga : magistarski rad. Zagreb: A. Ivić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2006.