|
|
|
|
LEADER |
03799nam a2200229uu 4500 |
005 |
20190301122021.0 |
008 |
s2006 ci a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 34330
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 004.9:37
|j Računalne tehnike u primjeni u odnosu na učenje. E-učenje. E-ispitivanje
|9 2883
|
100 |
1 |
|
|9 31150
|a Čupić, Marko
|
245 |
|
|
|a Model sustava e-ispitivanja s potporom za inteligentno upravljanje provjerom znanja :
|b magistarski rad /
|c Marko Čupić ; [mentor Vlado Glavinić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b M. Čupić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a 153 str. :
|b garf.prikazi ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 105-107.
|
520 |
|
|
|a U radu je dan kratak uvod u sustave e-učenja, i trenutno važeće norme na ovom području. Potom je ukratko analizirana potpora e-ispitivanju poznatih sustava WebCT i MOODLE, kao i prethodno razvijenog sustava WODLS. Dan je i kratak osvrt na sustav Nescume, koji se koristi za pristup sustavu e-ispitivanja StudTest. Uveden je model sustava StudTest, i definirani su osnovni koncepti tog modela. Ukratko je opisana uloga definiranih koncepata i njihov međusobni odnos. Definiran je i način interakcije između pojedinih implementacija koncepata odgovarajućih modela. Razrađena je mogućnost uporabe definiranih koncepata za izvedbu sustava koji omogućava inteligentno (ili prilagodljivo) vođenje ispitnog procesa. Ilustrirano je što treba napraviti i na koji način, kako bi se pružila ovakva usluga. Opisana je prototipna implementacija sustava e-ispitivanja zasnovana na modelu StudTest. Opisana je i korištena tehnologija te razlozi njene uporabe, kao i konkretna implementacija koncepata samog modela. Potom su ilustrirane mogućnosti razvijenog sustava kroz niz razvijenih zadataka, uz kratke komentare o njihovim mogućnostima, načinu postavljanja pitanja i načinu vrednovanja studentovih odgovora. Iznesen je kritički osvrt na razvijeni model, njegove karakteristike, način primjene sustava u stvarnoj nastavi te postignuti rezultati. Rad sadrži i dodatak s većim dijelom zadataka razvijenih za potrebe kolegija Digitalna logika.
Ključne riječi:
e-ispitivanje, e-učenje, inteligentno vođenje ispitnog procesa
|
520 |
|
|
|a In this work a short introduction to e-learning systems and current relevant standards is given. E-examination support of recognized systems WebCT and MOODLE is analyzed, as well as of previously developed system WODLS. A short description of Nescume system, which is used for accessing e-examination system StudTest, is presented. StudTest model and relevant concepts, such as prlets, are then defined. A short description of defined concepts is given, as well as their relationship. Interaction among defined concepts is also defined. A way for using defined concepts for intelligent (or adaptive) assessment management is described. Then, it is illustrated what must be done, in order to provide this service. A prototype implementation of e-examination system is described, based on StudTest model. Also, used technology and reasons for its usage is elaborated, as well as the implementation of model concepts. Then, capabilities of developed system are illustrated, through a series of developed prlets, along with comments on their capabilities, on the way of asking questions and on techniques of answer correctness evaluation. A critical review of developed model, its characteristics, usage in education process and results are given. This work also contains an appendix, with most of prlets developed for course Digital logic.
Keywords:
e-examination, e-learning, intelligent assessment management
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 5557
|a Glavinić, Vlado
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 32118
|
999 |
|
|
|c 29925
|d 29925
|