|
|
|
|
LEADER |
03629nam a2200241uu 4500 |
005 |
20190214131613.0 |
008 |
s2008 ci a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 36775
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 621.39
|h ELEKTROTEHNIKA
|j TELEKOMUNIKACIJE. TELEUPRAVLJANJE (DALJINSKO)
|e 621.3
|9 1248
|
080 |
|
|
|a 004.912
|h Obrada i izrada dokumenata
|j Obrada riječi. Obrada teksta
|e 004.91
|9 2988
|
100 |
1 |
|
|9 31717
|a Žunko, Zoran
|
245 |
|
|
|a Upravljanje uslugom digitalnog sadržaja temeljeno na formi slobodnog teksta :
|b magistarski rad /
|c Zoran Žunko ; [mentor Dragan Jevtić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Z. Žunko ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2008.
|
300 |
|
|
|a vii, 68 str. :
|b graf. prikazi, formule... ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 67-68
|
520 |
|
|
|a Korištenje mobilnih telekomunikacija trenutno je nezamjenjiv dio svakodnevnog života ljudi u razvijenom dijelu svijeta. Kao rezultat prihvaćenosti pojavljuje se sve veći broj mobilnih VAS usluga, i to VAS usluga baziranih na digitalnom sadržaju. Velika većina tih usluga ne ostavlja dovoljno slobode krajnjem korisniku, nego ima vrlo usku i strogu sintaksu korištenja, a na najmanju pogrešku prilikom formuliranja upita od krajnjeg korisnika zahtjeva se da ponovi upit.
Ovaj rad opisuje uslugu sa dodanom vrijednosti baziranu na sadržaju. Analizirana je mogućnost korištenja mehanizama komunikacije slobodnim tekstom iz kojeg su izvučeni elementi za automatizirano upravljanje uslugom. Razvijeni upravljački mehanizmi omogućuju kreiranje cijelog spektra naprednih VAS usluga kojima je poveznica upravljanje temeljeno na formi slobodnog teksta. Definiran je arhitekturni model koji omogućuje kreiranje novih usluga u okviru postavljenih komunikacijskih pretpostavki. U skladu s tim razvijen je model podataka koji podržava zapis semantičkih i sintaktičkih podataka, što je važno kod kreacije dijaloga između usluge i korisnika. Definirane su metode kojima se mogu odrediti nazivi geografskih lokacija iz slobodnog teksta.
Ključne riječi
Usluga sa dodanom vrijednosti, digitalni sadržaj, analiza slobodnog teksta, ekstrakcija informacije, dijalog sa krajnjim korisnikom
|
520 |
|
|
|a Mobile communications have become an irreplaceable part of everyday life. As a result, large numbers of Value Added Services are being offered to end-users. Most of these services are content based VAS. Majority of aforementioned services have very strict and narrow syntax what, as a result, leaves very little space for end user to make mistakes while using any of those services. In fact at a slightest mistake made while making a service request end user is presented with a response which asks him to repeat his request properly formed.
This paper describes a content based Value Added Service. Analysis was focused on exploring the application of free text communication for automating service control mechanisms. Developed control mechanisms can be used for creating a broad range of advanced VAS based on free text communication. Presented architectural model enables creation of new services within defined communication assumptions. In line with defined architectural model, database model was developed to support storing of semantic and syntactic data, important for creation of dialogues. Named entity recognition methods for geographic entities have are also explained.
Keywords
Value added service, digital content, free text analysis, information extraction, end-user dialogue
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 10205
|a Jevtić, Dragan
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 32762
|
999 |
|
|
|c 32351
|d 32351
|