Sustav raspodijeljenog upravljanja dokumentima

Sustavi za upravljanje dokumentima primjenjuju se u tvrtkama za rukovođenje životnim vijekom dokumenata kojim se podupire razrada predmeta poslovnih procesa tvrtke. Zbog suradnje među tvrtkama, potrebno je suradnički upravljati dokumentima koji, iako potječu iz različitih sustava, predstavljaju razr...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:36622/Details
Glavni autor: Dumančić, Davorin Anton (-)
Ostali autori: Srbljić, Siniša (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb D.A. Dumančić ; Fakultet elekrtotehnike i računstva, 2011
LEADER 02813nam a22001937a 4500
005 20180621110422.0
008 111124s2011 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
044 |a ci 
080 |9 2919  |a 004.9  |e 004  |h Računalna znanost i tehnologija  |j Računalne tehnike u primjeni 
100 |9 33149  |a Dumančić, Davorin Anton 
245 |a Sustav raspodijeljenog upravljanja dokumentima  |b  : magistarski rad /  |c Davorin Anton Dumančić ; [mentor Siniša Srbljić] 
260 |a Zagreb  |b D.A. Dumančić ; Fakultet elekrtotehnike i računstva,  |c 2011 
300 |a 130 str. :  |b ilustr. u bojama ;  |c 30 cm +  |e CD 
520 |a Sustavi za upravljanje dokumentima primjenjuju se u tvrtkama za rukovođenje životnim vijekom dokumenata kojim se podupire razrada predmeta poslovnih procesa tvrtke. Zbog suradnje među tvrtkama, potrebno je suradnički upravljati dokumentima koji, iako potječu iz različitih sustava, predstavljaju razradu zajedničkog predmeta poslovanja. Magistarski rad opisuje sustav za raspodijeljeno upravljanje dokumentima koji ostvaruje zahtjeve suradničkog upravljanja dokumentima među tvrtkama. U okviru rada prepoznati su subjekti i njihove uloge u razradama zajedničkih predmeta poslovanja, osmišljen je sveobuhvatan životni vijek dokumenata te su definirani protokoli kojima se među subjektima razrađuje životni vijek jednog predmeta suradnje. Oblikovana je arhitektura sustava za raspodijeljeno upravljanje dokumentima te je ostvaren pokazni primjer sustava zasnovan na Alfresco platformi za upravljanje dokumentima. Ključne riječi: raspodijeljeno upravljanje dokumentima, raspodijeljeni sustavi, upravljanje sadržajem, upravljanje poslovnim procesima, protokoli razmjene informacija, sinkronizator sustava 
520 |a Document management systems are used in organisations to manage the lifecycle of documents and business processes. Cooperation between organisations requires collaborative documents management. Although they originate from different document management systems, these documents represent common documents in collaboration. Master thesis describes distributed document management system for efficient collaboration among organisations. Entities and their roles in the development of common business cases are identified. Comprehensive document lifecycle and cooperation protocols are designed. System architecture for distributed document management system is defined. Based on this architecture, a prototype of distributed document management system based on Alfresco platform is implemented. Keywords: distributed document management, distributed systems, content management, business process management, information exchange protocols, system synchronizer 
700 |4 ths  |9 6396  |a Srbljić, Siniša 
942 |2 udc  |c M 
999 |c 36622  |d 36622