Analiza sinkronizacije SDH mreže u Hrvatskim željeznicama

SAŽETAK: Cilj je rada analizirati trenutnu konfiguraciju sinkronizacije SDH mreže u HŽ-u i ukazati na nedostatke ako se uoče. U slučaju uočenih nedostataka predložit će se rješenja za njihovo otklanjanje. Predložit će se i smjernice konfiguracije sinkronizacije prilikom proširenja SDH mreže novim ur...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:43797/Details
Glavni autor: Cazin, Krunoslav (-)
Ostali autori: Šišul, Gordan (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb: K. Cazin ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2015.
LEADER 04215nam a22002177a 4500
005 20180416105059.0
008 150218s2015 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
041 |b hrv 
080 |9 34575  |a 004.73.057.4SDH:656.254HŽ 
080 |9 34576  |a 621.39.072.9-047.44 
100 |9 34327  |a Cazin, Krunoslav 
245 |a Analiza sinkronizacije SDH mreže u Hrvatskim željeznicama :  |b specijalistički rad /  |c Krunoslav Cazin ; [mentor Gordan Šišul] 
260 |a Zagreb:  |b K. Cazin ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,  |c 2015. 
300 |a 146 str.:  |b ilustr.;  |c 30 cm +  |e CD 
504 |a Bibliografija: str. 138. 
520 |a SAŽETAK: Cilj je rada analizirati trenutnu konfiguraciju sinkronizacije SDH mreže u HŽ-u i ukazati na nedostatke ako se uoče. U slučaju uočenih nedostataka predložit će se rješenja za njihovo otklanjanje. Predložit će se i smjernice konfiguracije sinkronizacije prilikom proširenja SDH mreže novim uređajima kako bi se postigla što veća robusnost mreže, a mogućnost da dio mreže ostane nesinkroniziran, smanjila na najmanju moguću mjeru. U početnom dijelu radnje objašnjena je struktura STM okvira i mapiranje najčešćih signala u STM okvir. Objašnjeni su i elementi sinkronizacije mreže, distribucija sinkronizacijskog signala i SSM poruka. Nakon prikaza trenutne konfiguracije SDH mreže u HŽ-u, načina upravljanja mrežom i trenutnih postavki sinkronizacije, u šestom poglavlju objašnjen je rad aplikacije za izračun koraka sinkronizacije. Izvršena je analiza trenutnih postavki sinkronizacije simulacijama prekida i kvarova u realnim uvjetima, bez prekidanja prometa. Poslije obavljene analize u sedmom poglavlju dana su rješenja za otklanjanje uočenih problema, a u osmom poglavlju dani su prijedlozi za kon-figuriranje sinkronizacije nakon predviđenih proširenja SDH mreže u HŽ-u. Svaki korak analize i svaki prijedlog poboljšanja provjeren je u realnim uvjetima i pomoću aplikacije. Prijedlozi za buduća proširenja provjereni su samo pomoću aplikacije. -   |b KLJUČNE RIJEČI: Sinkronizacija, sinkronizacijska petlja, broj koraka sinkronizacije, SDH transmisijska tehnologija, primarni referentni generator takta, aplikacija za izračun koraka sinkronizacije. 
520 |a SUMMARY: The aim of this thesis is to analyze the current synchronization configuration of the Croatian Railways SDH network and to point out any deficiencies if noticed. A solution is presented for eliminating possible deficiencies. The thesis proposes guidelines for the synchronization configuration during the expansion of the SDH network with new devices in order to achieve higher network robustness, and to reduce the possibility that parts of the network stay unsynchronized. The STM frame structure and the mapping of the most frequent signals into the STM frame are explained at the beginning of this thesis. The elements of network synchronization and the distribution of the synchronization signal and SSM messages are also explained. After demonstrating the current configuration of the Croatian Railways SDH network, Chapter Six explains the methods for managing the network and current synchronization settings operation of the application for calculating the synchronization step. The analysis of the current synchronization settings was conducted by simulating cable breaks and failures in real conditions, without interrupting traffic. After the conducted analysis, Chapter Seven shows the solutions for eliminating the discovered problems, whilst the suggestions for the synchronization configuration after the predicted expansion of the Croatian Railways SDH network are shown in Chapter Eight. Every step of the analysis and every improvement suggestion are simulated in real conditions, and are also checked through simulation within an application. The suggestions for future expansions are simulated only through the application. -   |b KEYWORDS: Synchronization, synchronization loop, number of synchronization steps, SDH transmission technology, primary reference clock generator, application for calculating the synchronization step. 
700 |9 18304  |a Šišul, Gordan 
942 |2 udc  |c S 
999 |c 43797  |d 43797