Upravljanje trodimenzijskim modelom Kinect uređajem

Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad nudi sistematičan pregled najvažnijih koraka pri 3D modeliranju te prilagodbu jednog tako napravljenog 3D modela za rad s Microsoftovim Kinectom. Ukratko opisuje osnove 3D modeliranja, postupke izrade kostura te pridruživanje kože kosturu. Upoznaje nas s osnova...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45021/Details
Glavni autor: Poštenjak, Marta (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Poštenjak, 2014.
Predmet:
LEADER 02023na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012007.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1190 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Poštenjak, Marta  |9 35705 
245 |a Upravljanje trodimenzijskim modelom Kinect uređajem :  |b završni rad /  |c Marta Poštenjak ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Control of three-dimensional model with Microsoft Kinect device  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Poštenjak,  |c 2014. 
300 |a 21 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2014-06-13, datum završetka: 2014-09-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad nudi sistematičan pregled najvažnijih koraka pri 3D modeliranju te prilagodbu jednog tako napravljenog 3D modela za rad s Microsoftovim Kinectom. Ukratko opisuje osnove 3D modeliranja, postupke izrade kostura te pridruživanje kože kosturu. Upoznaje nas s osnovama rada Kinect uređaja. Nastavak je projekta na sličnu temu. No, za razliku od projekta koji je imao jako loše napravljenu odjeću, poseban naglasak stavljen je na modeliranje vizualno privlačne odjeće u ovom slučaju narodne nošnje.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: This bacchelor thesis shows systematic description of steps in 3D modelling.It also describes preparation of model so that one could be able to work with Microsoft Kinect. It describes briefly basics of 3D modelling, rigging and skinning. It also shows how Kinect works. It is follow up od project with same subject, but is concentrated more on creating clothes. In this case it is Croatian traditional costumes.  
653 1 |a Kinect, Unity, 3D modeliranje, izrada kostura, Blender 
653 1 |a Kinect, Unity, 3D modelling, rigging, skinning 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths  |9 9548 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45021  |d 45021