|
|
|
|
LEADER |
01969na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160715141629.0 |
008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 en d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid2665
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Vidović, Branimir
|9 37599
|
245 |
1 |
0 |
|a Automatsko postavljanje mišića lica u svrhu animacije lica :
|b diplomski rad /
|c Branimir Vidović ; [mentor Željka Car].
|
246 |
1 |
|
|a Automatic Placement of Face Muscles for Facial Animation
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b B. Vidović,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 45 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-09-30
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Grafika u video igrama i animiranim filmovima stalno se poboljšava, a uz njih i zatjevi za kreiranjem što vjernijeg prikaza ljudskih likova. U ovom radu predloženo je kreiranje modela lica temeljen na interpolaciji (engl. morphable model) te je korištena analiza glavnih metoda (engl. PCA - Principal Component Analysis) kako bi se uvelike smanjio broj parametara lica uz zadržavanje visoke vizualne kvalitete lica.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Graphic in video games and animated movies improve constantly, and with them the demand for realistic looking virtual humans. In this paper, creation of face morphable model is proposed and principal component analysis is used in order to greatly reduce number of face parameters while maintaining good visual quality.
|
653 |
|
1 |
|a vizualno modeliranje, analiza glavnih metoda, kompresiranje podataka, selekcija parametara, Unity3D, vektorska algebra
|
653 |
|
1 |
|a facial modeling, resampling, morphing, principal component analysis, data reduction, parameter selection, Unity3D, vector algebra
|
700 |
1 |
|
|a Car, Željka
|4 ths
|9 14106
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45878
|d 45878
|