Sustav za raspoznavanje igraćih karata

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad razmatra prepoznavanje igraćih karata korištenjem tehnika obrade slike. Obrada slika obavlja se kroz niz koraka: pronalaženje rubova, pronalaženje najbolje četverokutne konture, perspektivna transformacija. Prepoznavanje se također vrši preko obrade slike korištenjem a...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45953/Details
Glavni autor: Knežević, Josip (-)
Ostali autori: Kalafatić, Zoran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, J. Knežević, 2015.
Predmet:
LEADER 02547na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160604173737.0
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid2028 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Knežević, Josip  |9 36909 
245 1 0 |a Sustav za raspoznavanje igraćih karata :  |b završni rad /  |c Josip Knežević ; [mentor Zoran Kalafatić]. 
246 1 |a System for playing card recognition  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b J. Knežević,  |c 2015. 
300 |a 31 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad razmatra prepoznavanje igraćih karata korištenjem tehnika obrade slike. Obrada slika obavlja se kroz niz koraka: pronalaženje rubova, pronalaženje najbolje četverokutne konture, perspektivna transformacija. Prepoznavanje se također vrši preko obrade slike korištenjem algoritama Floodfill (za brojeve) te pogodi i promaši transformacijom (za slova i oznaku boje). Postupak se pokazao djelomičnom uspješnim. Dobiveni su točni rezultati na 51 od 52 testne slike pri dobrom osvjetljenju, dok za lošije osvjetljenje su i malo lošiji rezultati. Sve metode i postupci korišteni pri prepoznavanju igraćih karata detaljno su opisani kroz rad. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis presents implementation of playing cards recognition system using image processing. Processing is done through several steps: edge detection, finding quadrilateral contour, perspective transform. Recognition is also done by using image processing algorithms such as Floodfill (number detection) and Hit-and-miss transform (for letters and suits). The procedure proved to be partially successful. 51 out of 52 test cards are classified correctly in well-lit environment, while the results in low-lit environment are slightly worse. All methods and procedures used in playing card recognition are described in detail in thesis. 
653 1 |a prepoznavanje igraćih karata  |a pronalaženje kontura  |a detekcija rubova  |a matematička morfologija  |a floodfill  |a pogodi i promaši transformacija  |a perspektivna transformacija 
653 1 |a playing cards recognition  |a contour finding  |a edge detection  |a mathematical morphology  |a floodfill  |a hit-and-miss transfrom  |a perspective transform 
700 1 |a Kalafatić, Zoran  |4 ths  |9 8062 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45953  |d 45953