|
|
|
|
LEADER |
02476na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160603104706.0 |
008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1961
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Geček, David
|9 36860
|
245 |
1 |
0 |
|a Mobilna aplikacija za dojavu i upravljanje programskim pogreškama :
|b završni rad /
|c David Geček ; [mentor Igor Mekterović].
|
246 |
1 |
|
|a Mobile application for software error reporting and management
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Geček,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 35 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računalno inženjerstvo, šifra smjera: 40, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-07-13
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Tema ovog završnog rada je upravljanje programskim pogreškama u IT tvrtkama s velikim brojem ugovora o održavanju programske podrške. Uz postojeću web aplikaciju u sustavu, završni rad opisuje razvoj Android aplikacije i sučelja na poslužitelju koji će služiti kao potpora postojećem sustavu. Aplikacija omogućava pregled riješenih i neriješenih problema za klijente te pregled nepreuzetih i preuzetih problema za zaposlenike tvrtke. Zaposlenici tvrtke mogu upravljati problemima tako da im mijenjaju statuse (prihvaćaju, prosljeđuju, zaključuju probleme...) i spremaju druge promjene nad njima. Svaki korisnik može pregledati detalje problema koji su tom korisniku dostupni.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The subject of this paper is software error management in IT companies with large number of software maintenance contracts. Along with existing web application this paper describes development of Android application and web services that will serve as support to the system. Application allows overview of solved and unsolved problems for clients and taken and untaken problems for employees. Employees can manage problems by changing their statuses (taking, forwarding, concluding problems...) and saving other changes. Every user can overview the details of problem available to him or her.
|
653 |
|
1 |
|a Android
|a mobilna aplikacija
|a web servisi
|a programske pogreške
|a održavanje programske podrške
|a JAX-WS
|a SOAP
|
653 |
|
1 |
|a Android
|a mobile application
|a web services
|a software errors
|a software maintenance
|a JAX-WS
|a SOAP
|
700 |
1 |
|
|a Mekterović, Igor
|4 ths
|9 30726
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 46187
|d 46187
|