Izrada rukavice za virtualnu stvarnost

Sažetak na hrvatskom: U ovom radu ukratko je opisano od kojih komponenti i kako izraditi rukavicu za virtualnu stvarnost. Opisane su potrebne elektroničke komponente, njihovo spajanje i izrada odgovarajuće programske potpore te aplikacija za testiranje funkcionalnosti rukavice. Za potrebe prikazivan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46507/Details
Glavni autor: Križan, Petra (-)
Ostali autori: Bogdan, Stjepan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, P. Križan, 2015.
Predmet:
LEADER 02413na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid2482 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Križan, Petra 
245 1 0 |a Izrada rukavice za virtualnu stvarnost :  |b diplomski rad /  |c Petra Križan ; [mentor Stjepan Bogdan]. 
246 1 |a Virtual reality glove design  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b P. Križan,  |c 2015. 
300 |a 64 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 46, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu ukratko je opisano od kojih komponenti i kako izraditi rukavicu za virtualnu stvarnost. Opisane su potrebne elektroničke komponente, njihovo spajanje i izrada odgovarajuće programske potpore te aplikacija za testiranje funkcionalnosti rukavice. Za potrebe prikazivanja ruke u virualnoj stvarnosti, rukavicom je potrebno pratiti položaj šake u 3D prostoru i savinutost prstiju. U radu je opisano kako primijeniti prošireni Kalmanov filtar za dobivanje orijentacije šake u zapisu pomoću kvaterniona, opisano je kako pomoću Kinecta omogućiti praćenje pozicije šake. Osim toga, navedeno je kako se podatci o položaju šake i savinutosti prstiju mogu primati i koristiti u drugim aplikacijama. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper briefly describes how to construct a wired glove and which components to choose for assembly. Furthemore, required electronic components and its assembly are also described, same as firmware and applications for testing the glove. For using and modeling hand gestures in virtual reality, it is necessary to provide tracking of hand’s 3D pose and finger flexion. This paper also describes application of extended Kalman filter for obtaining hand’s 3D orientation, represented in quaternions and how to enable hand skeletal tracking using Kinect. Besides, 3D hand pose data receiving and usage in other applications are also described in this paper. 
653 1 |a virtualna stvarnost  |a rukavica za virtualnu stvarnost  |a praćenje položaja  |a kalman filtar  |a arduino  |a kinect 
653 1 |a virtual reality  |a data glove  |a pose tracking  |a kalman filter  |a arduino  |a kinect 
700 1 |a Bogdan, Stjepan  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 46507  |d 46507