|
|
|
|
LEADER |
03201nam a22001937a 4500 |
005 |
20190508080830.0 |
008 |
190508s2019 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d |
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
100 |
|
|
|9 39672
|a Zelić, Matej
|
245 |
|
|
|a Analiza faktora utjecaja na projektiranje kontaktne mreže željezničkih kolodvora :
|b specijalistički rad /
|c Matej Zelić ; [mentor Ivica Pavić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b M. Zelić; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 60 str. :
|b ilustr. ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 61.
|
520 |
|
|
|a Kontaktna mreža služi za prijenos električne energije od elektrovučne podstanice do elektrovučnog vozila. Postoje razni sustavi elektrifikacije, a u Republici Hrvatskoj u primjeni je sustav elektrifikacije 25 kV 50 Hz. Prema [7], duljina svih izgrađenih željezničkih pruga na svijetu iznosi 1,370,782 km, pri čemu je nešto manje od 335,000 km (<25%) istih elektrificirano.
Kontaktna mreža vrlo je složena građevina te se svaki njezin dio mora stručno projektirati, a potom kvalitetno izgraditi i redovito održavati kako bi ista sigurno i pouzdano prenosila električnu energiju do elektrovučnih vozila, jer, u pogledu napajanja elektrovučnih vozila, ona nema rezervu.
Kontaktna mreža je u kolodvoru višestruko složeniji sustav nego što je ista na otvorenoj pruzi, jer je kolodvor relativno malo područje na kojem je potrebno uskladiti sve željezničke infrastrukturne podsustave.
Osnovni elementi kontaktne mreže su:
temelji, nosive konstrukcije, pričvrsnici i konzole
vozni vod, obilazni i napojni vod, poprečne veze te oprema za električno rastavljanje i
povratni vod i uzemljenje.
KLJUČNE RIJEČI:
Kontaktna mreža, kolodvor, elektrifikacija, vozni vod, projektiranje, lokacijska dozvola, građevinska dozvola
|
520 |
|
|
|a Overhead contact line is used for power transmission from the electric traction station to the electric traction vehicle. There are various electrification systems. The electrification system in use in the Republic of Croatia is 25 kV, 50 Hz. According to [7], the total length of all railway lines in the world is 1,370,782 km and approximately 335,000 km (less than 25%) is electrified.
Overhead contact line is a very complex system so every part of it must be professionally designed, built and regularly maintained (in exploitation) for safe and reliable supply of electric traction vehicle, because overhead contact line does not have any redundancy.
Overhead contact line on the railway station is a more complex than the one on the open line, since the railway station is a relatively small area where all railway infrastructure subsystems must be aligned.
The basic elements of the overhead contact line are:
foundations, suspension structures, fasteners and cantilevers
contact line with accessories, bypass and supply conductor, cross connections and equipment for electrical disconnecting
return circuit and earthing.
KEYWORDS:
Overhead contact line, railway station, electrification, contact line accessories, designing, location permit, construction permit
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 9476
|a Pavić, Ivica
|
942 |
|
|
|2 udc
|c S
|
999 |
|
|
|c 47800
|d 47800
|