Modeliranje i prikaz ljudske kože

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obrađuje razne metode izrade 3D modela ljudskog lica, te komponente pri izradi sjenčara koji simulira realistično reagiranje kože na utjecaj svijetla. Prvi dio rada sadrži detaljan pregled postupaka korištenih pri izradi 3D modela unutar programskog alata Blender, uz i...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48070/Details
Glavni autor: Banek, Bruno (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, B. Banek, 2017.
Predmet:
LEADER 02708na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5755 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Banek, Bruno 
245 1 0 |a Modeliranje i prikaz ljudske kože :  |b završni rad /  |c Bruno Banek ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Modelling and Rendering of Human Skin  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b B. Banek,  |c 2017. 
300 |a 41 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obrađuje razne metode izrade 3D modela ljudskog lica, te komponente pri izradi sjenčara koji simulira realistično reagiranje kože na utjecaj svijetla. Prvi dio rada sadrži detaljan pregled postupaka korištenih pri izradi 3D modela unutar programskog alata Blender, uz izradu modela i sjenčara oka, neophodnog za realistično prikazivanje ljudskog lica. Također, prikazani su postupci izrade tekstura, kasnije korištenih pri izradi sjenčara, unutar programskog alata Blender i alata za uređivanje slika GIMP. Drugi dio rada objašnjava građu kože, te kako koža reagira na nadolazeću zraku svjetlosti. Završni dio rada obuhvaća izradu komponenata sjenčara koji simulira realistično reagiranje kože na utjecaj svjetlosti, te završni prikaz modela napravljenog unutar ovog rada. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper processes various methods of making 3D model of human face, and components used to make shader that will, in a realistic way, simulate how the skin reacts upon the impact of light. First part of this paper contains detailed review of procedures used for making the 3D model inside programming tool Blender, as well as making model and shader of the eye, which is required for making realistic appearance of human face. Also, it was shown how to make textures, later used in developing shader, inside programming tool Blender and image editing tool GIMP. Second part of this paper explains the composition of the skin and how it reacts with incoming light ray. The final part of this paper encapsulates development of components used in shader that simulates realistic skin behaviour upon light impact, as well as final render of model made inside this paper. 
653 1 |a model ljudskog lica  |a Blender  |a građa kože  |a sjenčar realističnog osvjetljenja kože 
653 1 |a model of human face  |a Blender  |a skin composition  |a realistic skin shader 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 48070  |d 48070