Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju

Sažetak na hrvatskom: Virtualni razgovorni agenti chatbot u današnjem svijetu pronalaze sve više praktičnih primjena, jedna od tih je korištenje takvih razgovornih agenata u službi za korisnike. Ovaj rad implementira prototip virtualnog razgovornog agenta službe za korisnike pomoću modela strojnog u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48494/Details
Glavni autor: Dulčić, Luka (-)
Ostali autori: Šnajder, Jan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Dulčić, 2018.
Predmet:
LEADER 02188na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5238 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Dulčić, Luka 
245 1 0 |a Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju :  |b diplomski rad /  |c Luka Dulčić ; [mentor Jan Šnajder]. 
246 1 |a Customer Support Chatbot Based on Deep Learning  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b L. Dulčić,  |c 2018. 
300 |a 39 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-16 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Virtualni razgovorni agenti chatbot u današnjem svijetu pronalaze sve više praktičnih primjena, jedna od tih je korištenje takvih razgovornih agenata u službi za korisnike. Ovaj rad implementira prototip virtualnog razgovornog agenta službe za korisnike pomoću modela strojnog učenja sekvenca u sekvencu. Funkcionalnost modela je evaluirana na nekoliko službi za korisnike te je iznesen osvrt na ovakve razgovorne agente. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Virtual conversational agents are nowadays finding more and more practical applications, one of those applications is customer support conversational agent. This paper implements a prototype of customer support conversational agent using machine learning sequence to sequence model. Model functionality is evaluated on several customer supports, also a general overview of customer support conversational agents is presented. 
653 1 |a strojno učenje, obrada prirodnog teksta, neuronske mreže, duboko učenje, sekvenca u sekvencu, razgovorni agenti, virtualni razgovorni agenti, služba za korisnike, razgovorni agenti službe za korisnike 
653 1 |a machine learning, natural language processing, neural networks, deep learning, sequence to sequence, conversational agents, virtual conversational agents, customer support, customer support conversational agents 
700 1 |a Šnajder, Jan  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 48494  |d 48494