|
|
|
|
LEADER |
02188na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5238
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Dulčić, Luka
|
245 |
1 |
0 |
|a Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju :
|b diplomski rad /
|c Luka Dulčić ; [mentor Jan Šnajder].
|
246 |
1 |
|
|a Customer Support Chatbot Based on Deep Learning
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Dulčić,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 39 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-16
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Virtualni razgovorni agenti chatbot u današnjem svijetu pronalaze sve više praktičnih primjena, jedna od tih je korištenje takvih razgovornih agenata u službi za korisnike. Ovaj rad implementira prototip virtualnog razgovornog agenta službe za korisnike pomoću modela strojnog učenja sekvenca u sekvencu. Funkcionalnost modela je evaluirana na nekoliko službi za korisnike te je iznesen osvrt na ovakve razgovorne agente.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Virtual conversational agents are nowadays finding more and more practical applications, one of those applications is customer support conversational agent. This paper implements a prototype of customer support conversational agent using machine learning sequence to sequence model. Model functionality is evaluated on several customer supports, also a general overview of customer support conversational agents is presented.
|
653 |
|
1 |
|a strojno učenje, obrada prirodnog teksta, neuronske mreže, duboko učenje, sekvenca u sekvencu, razgovorni agenti, virtualni razgovorni agenti, služba za korisnike, razgovorni agenti službe za korisnike
|
653 |
|
1 |
|a machine learning, natural language processing, neural networks, deep learning, sequence to sequence, conversational agents, virtual conversational agents, customer support, customer support conversational agents
|
700 |
1 |
|
|a Šnajder, Jan
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48494
|d 48494
|