Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju

Sažetak na hrvatskom: Virtualni razgovorni agenti chatbot u današnjem svijetu pronalaze sve više praktičnih primjena, jedna od tih je korištenje takvih razgovornih agenata u službi za korisnike. Ovaj rad implementira prototip virtualnog razgovornog agenta službe za korisnike pomoću modela strojnog u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48494/Similar
Glavni autor: Dulčić, Luka (-)
Ostali autori: Šnajder, Jan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Dulčić, 2018.
Predmet:

APA stil citiranja

Dulčić, L., & Šnajder, J. (2018). Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju: Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju : diplomski rad. Zagreb: L. Dulčić.

Chicago stil citiranja

Dulčić, Luka, and Jan Šnajder. Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju: Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju : diplomski rad. Zagreb: L. Dulčić, 2018.

MLA stil citiranja

Dulčić, Luka, and Jan Šnajder. Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju: Razgovorni agent za korisničku podršku temeljen na dubokom učenju : diplomski rad. Zagreb: L. Dulčić, 2018.