|
|
|
|
LEADER |
02726na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4516
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Galeković, Matija
|
245 |
1 |
0 |
|a Koncept sustava za nadzor i upravljivo punjenje električnih vozila :
|b diplomski rad /
|c Matija Galeković ; [mentor Tomislav Capuder].
|
246 |
1 |
|
|a Concept of a system for supervision and controllable charging of electric vehicles
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Galeković,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 36 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Elektroenergetika, šifra smjera: 47, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-09-27
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Prelazak sa fosilnih goriva na električnu energiju u prometu se prije desetak godina činio kao znanstvena fantastika, no svjedoci smo sve bržeg razvoja i komercijalnih rješenja u području električnih vozila. Ključni faktor implementacije električnih vozila u svakodnevni život je pristupačnost infrastrukture za punjenje. Zbog neodrživosti super brzih punionica kao rješenje se nameću spore punionice koje mogu sustavu pružiti usluge regulacije, pretvarajući električna vozila iz pasivnih sudionika mreže u ogledni primjer "odziva potrošnje", dakako pričamo o upravljivom punjenju. Regulacijom punjenja električnih vozila možemo pridonijeti stabilnosti sustava, ujednačavanju dnevnog opterećenja i integraciji obnovljivih izvora električne energije u postojeći elektroenergetski sustav.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Transition from fossil fuel to electricity in terms of transportation seemed like scienece fiction ten years ago, but today we can testify growing development and commercial solutions in the electric vehicle business. The key factor for implementing electric vehicles into everyday life is the accessibility of charging infrastructure. Due to unsustainability of super fast charging stations, the solution lies in slower charging stations which can provide stability services for the power grid, turning electric vehicles from passive participants to an exemplar of "demand response", of course in terms of controlled charging. Controlling the charging process can bring many benefits to the power grid, such as leveling the daily energy consumption or integration of renewable energy sources to the power grid.
|
653 |
|
1 |
|a upravljivo punjenje
|a punionice
|a punjač na kabelu
|a odziv potrošnje
|
653 |
|
1 |
|a controllable charging
|a charging stations
|a cable charger
|a demand response
|
700 |
1 |
|
|a Capuder, Tomislav
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48563
|d 48563
|