Računalne igre kao upravljive komponente

Sažetak na hrvatskom: Objašnjeno je što su kognitivne igre te zašto pričamo o njima u kontekstu računalnih igara kao upravljivih komponenata. Dana su i dva primjera kognitivnih igara. Jedna kao primjer kontinuiranog računanja performansi, a druga kao primjer računanja performansi pri pojavi diskretn...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48772/Details
Glavni autor: Indir, Ivan (-)
Ostali autori: Popović, Siniša (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Indir, 2018.
Predmet:
LEADER 02045na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5624 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Indir, Ivan 
245 1 0 |a Računalne igre kao upravljive komponente :  |b završni rad /  |c Ivan Indir ; [mentor Siniša Popović]. 
246 1 |a Computer Games as Controllable Components  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b I. Indir,  |c 2018. 
300 |a 22 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2018-06-28 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Objašnjeno je što su kognitivne igre te zašto pričamo o njima u kontekstu računalnih igara kao upravljivih komponenata. Dana su i dva primjera kognitivnih igara. Jedna kao primjer kontinuiranog računanja performansi, a druga kao primjer računanja performansi pri pojavi diskretnih događaja. Po tom uzoru, oblikovali smo programsko ostvarenje jedne igre koja kontinuirano računa performanse igrača (test praćenja) te jedne igre koja ih računa samo u diskretnim trenucima (go-no go). 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The thesis is explaining what are cognitive games and why do we talk about them in the context of controllable components. Two descriptive examples of cognitive games are given. One of which represents an example of continuous calculation of performances, and the other representing an example of calculating performances when discrete events occur. With that in mind, we implemented one game which continuously calculate performances of its player (tracking test) and the second one which calculates them in discrete moments (go – no go). 
653 1 |a računalne igre, kognitivni testovi, test praćenja, go-no go test 
653 1 |a computer games, cognitive tests, tracking test, go-no go test 
700 1 |a Popović, Siniša  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 48772  |d 48772