|
|
|
|
LEADER |
04003na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4604
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Ivančić, Filip
|
245 |
1 |
0 |
|a Razvoj samostabilizirajućeg urbanog vozila zasnovanog na žiroskopskom efektu :
|b diplomski rad /
|c Filip Ivančić ; [mentor Jadranko Matuško].
|
246 |
1 |
|
|a Development of Selfstabilizing Urban Vehicle Based on Gyroscopic Effect
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b F. Ivančić,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 62 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-20
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovim radom dan je tehnički razvoj i konstrukcija urbanog električnog vozila zasnovanog na žiroskopskom efektu. Rad je podijeljen u sedam cjeline koje su predstavljene poglavljima: Povijesni pregled, Pogon vozila, Sustav ravnoteže i HMI sustav, Zaključak i Literatura.
U poglavlju Povijesni pregled, dan je pregled vozila s ravnotežnim sustavom kroz povijest. Osnovna ideja bila je konstruirati vozilo koje bi zauzimalo pola prostora današnjih prometnica, time bi se ostvarila znatna ušteda. U poglavlju Pogon vozila, opisana je izmjena pogona motora s unutrašnjim izgaranjem u električni pogon s istosmjernim motorom. Izmjena samog pogona ostvarena je tako da se proračunalo, modeliralo te simulirao električni pogon u programskom paketu SolidWorks. Nakon simulacija krenulo se u izgradnju prototipa. U poglavlju Sustav ravnoteže, dan je detaljan opis izgradnje ravnotežnog sustava zasnovanom na žiroskopskom efektu. Opisana je konstrukcija i upravljanje žiroskopima pomoću servo i BLDC motora, upravljanja žiroskopima i njihova ugradnja u vozilo. U zadnjem poglavlju opisan je HMI sustav, tj. sustav čovjek-stroj. Uloga takvog sustava je praćenje te prikaz parametra vozila kao što je status napunjenosti baterija, brzina vozila, kontrola brzine, na ekran osjetljiv na dodir. Također implementirala se kontrola vozila na daljinu, na načina da se korisniku preko interneta omogućila kontrola i praćenje vozila.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This work gives the technical development and construction of an urban electric vehicle based on a gyroscopic effect. The work is divided into seven chapters that are presented in chapters: Historical review, Vehicle drive, Balance system and HMI system, Conclusion and Literature. In the Historical review chapter, a review of the vehicle with balance system is given trough time. The basic idea was to construct a vehicle that would occupy half the space of today's roads, which would result in considerable savings. Vehicle Drive chapter, follows change from the internal combustion engine drive to an electric drive with a DC motor. Modifying the drive itself has been achieved by computing, modeling, and simulating an electric drive in the SolidWorks software package. After the simulation, a prototype was set up. Balance system, shows a detailed description of the construction of the system based on the gyroscopic effec. The structure and control of the gyroscopes are described by means of servo and BLDC motors, gyroscopes control and their installation in the vehicle. The last chapter describes the HMI system (Human-Machine Interface). The role of this system is tracking and displaying vehicle parameters such as battery charge status, vehicle speed, speed control, on touch screen. It also implemented remote vehicle control, in ways that enabled the user to control and track vehicle over the Internet.
|
653 |
|
1 |
|a električno
|a vozilo
|a ravnoteža
|a žiroskop
|a konstrukcija
|a simulacija
|a regulacija
|
653 |
|
1 |
|a electrical
|a vehicle
|a balance
|a gyroscope
|a construction
|a simulation
|a regulation
|
700 |
1 |
|
|a Matuško, Jadranko
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48777
|d 48777
|