|
|
|
|
LEADER |
02855na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20190628141405.0 |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid3838
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Jagodić, Marko
|9 11694
|
245 |
1 |
0 |
|a Praćenje igrača u snimkama nogometnih utakmica :
|b završni rad /
|c Marko Jagodić ; [mentor Zoran Kalafatić].
|
246 |
1 |
|
|a Tracking of Players in Football Game Video
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Jagodić,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 26 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Algoritam koji je korišten za praćenje igrača je Meanshift algoritam. Taj algoritam se temelji na računanju težišta čestica u slici koje su dobivene iz projekcije histograma. Histogrami su izračunati nad slikom koja je u HSV
prostoru boja. Takav prostor boja odabran je jer je otporniji na promjenu osvjetljenja naspram RGB sustava boja. Cijelo praćenje se može izvesti koristeći samo jedan histogram terena. Meanshift algoritam radi tako da računa težište skupa čestica (piksela) te pomiče pravokutnik u kojem se radi računanje težišta. Programsko rješenje je dokumentirano svojim odgovarajućim uputama za korištenje i dijagramom stanja i dijagramom razreda koji daju uvid u to kako je rješenje izvedeno. U ovom radu su prikazani i rezultati koji su također obrađeni u ovom radu.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Algorithm which is used for player tracking is Meanshift algoritam. Meanshift algorithm is based on calculation of particles center of gravity in picture which is obtained from histogram backprojection. Histograms are calculated from picture which is converted from RGB to HSV color space. HVS color space is more resistant to change in brightens as opposed to RGB color space. Whole player tracking is produced by just one histogram of football pitch. Meanshift
algorithm adjusts tracking bounding box by calculating center of gravity of particles(pixels). Programming solution is well documented and it has its own user manual, class diagram and state diagram which is contained in this document. In this document solution scores and fitness are shown and all results are analyzed.
|
653 |
|
1 |
|a Meanshift
|a izračun centra mase
|a praćenje objekata
|a računalni vid
|a nogomet
|a praćenje igrača
|a histogram
|a projekcija histograma
|a optimizacija trajektorija
|
653 |
|
1 |
|a Meanshift
|a calculation of center of gravity
|a object tracking
|a computer vision
|a football
|a player tracking
|a histogram
|a backprojection
|a optimisation of trajectories
|
700 |
1 |
|
|a Kalafatić, Zoran
|4 ths
|9 8062
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 48823
|d 48823
|