Implementacija jezgrenih funkcionalnosti RTS-igre

Sažetak na hrvatskom: Računalne igre značajan pokretač razvoja računala. Postoji mnoštvo vrsta računalnih igara, a posebno interesantne vrsta igara čine strategije u stvarnom vremenu (engl. Real-Time Strategy, RTS). Razvoj takvih igara općenito uključuje pisanje mnogih podsustava i razvoj funkciona...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49201/Details
Glavni autor: Luttenberger, Leon (-)
Ostali autori: Čupić, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Luttenberger, 2017.
Predmet:
LEADER 03297na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5674 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Luttenberger, Leon 
245 1 0 |a Implementacija jezgrenih funkcionalnosti RTS-igre :  |b završni rad /  |c Leon Luttenberger ; [mentor Marko Čupić]. 
246 1 |a Implementation of core functionality for an RTS game  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b L. Luttenberger,  |c 2017. 
300 |a 35 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Računalne igre značajan pokretač razvoja računala. Postoji mnoštvo vrsta računalnih igara, a posebno interesantne vrsta igara čine strategije u stvarnom vremenu (engl. Real-Time Strategy, RTS). Razvoj takvih igara općenito uključuje pisanje mnogih podsustava i razvoj funkcionalnosti koje nisu specifične za konkretnu igru pa ih je moguće višestruko iskorištavati. Takve funkcionalnosti moguće je izolirati u zaseban razvojni okvir. U okviru završnog rada razmatrani su elementi prisutni u RTS-igri, uz programsku implementaciju osnovnih podsustava koje su moguće za dijeljenje između različitih RTS-igara. Oživotvoren je prototip jedne konkretne igre koja sadrži osnovne elemente poput prikaza mape svijeta, stvaranja građevina različitih funkcija (proizvodnja, obrana) te jedinica, upravljanje jedinicama (grupiranje, zadavanje ciljeva: dolazak na zadani položaj, pucanje, prikupljanje resursa) i osnovno upravljanje protivničkim jedinicama. Implementacija je ostvarena u programskom jeziku Java. Rad sadrži algoritme, izvorne kodove i rezultate uz potrebna objašnjenja i dokumentaciju. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Computer games represent a significant catalyst in the development of computers. There are many genres of computer games whereby Real-Time Strategy games represent one of the more interesting genres. The development of those types of games generally involve developing a variety of subsystems and functionalities which are not specific for a particular game, and are thus suitable for multiple use. These functionalities can be isolated into a separate workspace. This thesis reviews the elements present in an RTS game and develops a program implementation of the basic subsystems that can be shared between various RTS games. A prototype of a particular game was developed containing basic elements, such as the rendering of the world map, the construction of buildings serving various functions (industry, defense) as well as units, the management of units (grouping, assigning objectives: arrival to the defined location, shooting, resource gathering) and the basic management of enemy units. The implementation was written in the Java programming language. The theses includes the algorithms, source code and results along with necessary explanations and documentation. 
653 1 |a RTS, navigacija, A*, Boids, LibGDX, Java 
653 1 |a RTS, pathfinding, A*, Boids, LibGDX, Java 
700 1 |a Čupić, Marko  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 49201  |d 49201