Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama

Sažetak na hrvatskom: Ova teza prezentira implementaciju sustava sličnog Nvidia Flex-u. Nadograđuje se na taj sustav sa implementacijom zglobova. Ovo svojstvo se moze iskoristiti za konstrukciju "krpene lutke" (popularnog sustava za prikazivanje fizicki pogonjene skeletalne animacije) na g...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49312/Details
Glavni autor: Lovrović, Bojan (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, B. Lovrović, 2017.
Predmet:
LEADER 02244na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 en d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5081 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Lovrović, Bojan 
245 1 0 |a Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama :  |b diplomski rad /  |c Bojan Lovrović ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Skeletal Animation in Unified Particle Physics Engine  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b B. Lovrović,  |c 2017. 
300 |a 24 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ova teza prezentira implementaciju sustava sličnog Nvidia Flex-u. Nadograđuje se na taj sustav sa implementacijom zglobova. Ovo svojstvo se moze iskoristiti za konstrukciju "krpene lutke" (popularnog sustava za prikazivanje fizicki pogonjene skeletalne animacije) na grafičkoj kartici, te s time ublažiti posao dodijeljen CPU. Također, za razliku od Flexa, kojemu treba Nvidijin GPU, ova teza i njezina implementacija je građena za grafičke kartice proizvoljnog proizvođača. Iako svako svojstvo Flexa nije uključeno, ona koja jesu su opsežnije objašnjena. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis presents an implementation of a system similar to Nvidia Flex. It improves upon Flex, with its implementation of joints. This feature can be utilized to construct a 'ragdoll' (a popular physical representation of a skeletal system) on the GPU, therefore alleviate the work on the CPU side. Also, unlike Flex, which requires a Nvidia GPU, this thesis and its implementation have been built with graphics hardware agnosticism. Although not every feature is implemented, features that are, do have more elaboration. 
653 1 |a čestice  |a fizika  |a GPGPU  |a simulacija  |a simulacija fluida  |a unificirani rijesavac  |a dinamika temeljena na poziciji 
653 1 |a particle  |a physics  |a GPGPU  |a simulation  |a fluid simulation  |a unified solver  |a position based dynamics 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 49312  |d 49312