|
|
|
|
LEADER |
02577na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5401
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Matić, Andrea
|
245 |
1 |
0 |
|a Analiza signala EEG-a izmjerenih tijekom rješavanja kognitivnih zadataka :
|b diplomski rad /
|c Andrea Matić ; [mentor Mario Cifrek].
|
246 |
1 |
|
|a Analysis of EEG Signals Measured During Cognitive Problem Solving
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Matić,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 42 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Obradba informacija, šifra smjera: 51, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-06
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Pokazalo se da tijekom obrazovanja nedovoljno pažnje se pridaje razumijevanju trećeg Newtonovog zakona i da ljudi ne primjenjuju njegova načela čak ni kad ga znaju. Kako bi se približilo shvaćanju loše riješivosti kognitivnih zadataka iz tog područja fizike, proučavane su razlike u karakterističnim valovima signala EEG-a ljudi koji ne razumiju treći Newtonov zakon i onih koji ga uspješno primjenjuju. Signali EEG-a su obrađeni klasičnim metodama u alatu EEGLAB unutar programske okoline Matlab te ocijenjeni statističkim testom t-test. Dobiveni rezultati otvaraju mogućnost daljnjeg istraživanja utjecaja učenja na promjene moždanih aktivnosti tijekom kognitivnih procesa.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: It has been known that education is insufficiently attentive to the understanding of the Third Newton's law and that people do not apply it's principles even when they know it. In order to increase understanding of poor score of cognitive tasks in mechanics, differences in the specific EEG waves were studied in EEG signals of people who do not understand the Third Newton's law and those who successfully apply it in solving tasks. The EEG signals were processed using classical methods in the EEGLAB tool within the Matlab program environment and evaluated by a statistical test t-test. The obtained results open the possibility of further research of the influence of learning on brain activity changes during cognitive processes.
|
653 |
|
1 |
|a Treći Newtonov zakon
|a EEG
|a karakteristični valovi EEG-a
|a Matlab
|a prostorna raspodjela spektralne gustoće snage
|
653 |
|
1 |
|a Third Newton law
|a EEG
|a specific EEG waves
|a Matlab
|a spatial distribution of power spectral density
|
700 |
1 |
|
|a Cifrek, Mario
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 49380
|d 49380
|