|
|
|
|
LEADER |
02009na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid3949
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Nađ, Marko
|
245 |
1 |
0 |
|a Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect :
|b završni rad /
|c Marko Nađ ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Modelling of Human Characters by Using Kinect
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Nađ,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 25 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu opisane su osnovne mogućnosti izrade ljudskih likova temeljenih na podacima dobivenim uzorkovanjem pomoću uređaja Microsoft Kinect. U prvom poglavlju opisane su prednosti uzorkovanja ovom metodom. U drugom poglavlju su opisane tehničke značajke uređaja. Treće poglavlje se bavi postupcima uzorkovanja i obrade uzorkovanih podataka trodimenzijskih objekata. U posljednjem poglavlju opisana je izrada virtualnog okruženja u koje su uklopljeni izrađeni ljudski modeli.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This paper describes the basic features of making human figures based on data obtained by sampling using a Microsoft Kinect device. The first chapter outlines the advantages of this method of sampling. The second chapter describes the device technical specifications. The third chapter deals with the sampling procedures and processing of sampled data of three-dimensional objects. The last chapter describes the development of the virtual environment that incorporates developed characters.
|
653 |
|
1 |
|a 3D uzorkovanje
|a modeliranje
|a skinning
|a rigging
|a Kinect
|a Blender
|a Unity
|
653 |
|
1 |
|a 3D sampling
|a modeling
|a skinning
|a rigging
|a Kinect
|a Blender
|a Unity
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 49563
|d 49563
|