Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect

Sažetak na hrvatskom: U ovom radu opisane su osnovne mogućnosti izrade ljudskih likova temeljenih na podacima dobivenim uzorkovanjem pomoću uređaja Microsoft Kinect. U prvom poglavlju opisane su prednosti uzorkovanja ovom metodom. U drugom poglavlju su opisane tehničke značajke uređaja. Treće poglav...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49563/Details
Glavni autor: Nađ, Marko (-)
Ostali autori: Mihajlović, Željka (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Nađ, 2016.
Predmet:
LEADER 02009na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid3949 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Nađ, Marko 
245 1 0 |a Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect :  |b završni rad /  |c Marko Nađ ; [mentor Željka Mihajlović]. 
246 1 |a Modelling of Human Characters by Using Kinect  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Nađ,  |c 2016. 
300 |a 25 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu opisane su osnovne mogućnosti izrade ljudskih likova temeljenih na podacima dobivenim uzorkovanjem pomoću uređaja Microsoft Kinect. U prvom poglavlju opisane su prednosti uzorkovanja ovom metodom. U drugom poglavlju su opisane tehničke značajke uređaja. Treće poglavlje se bavi postupcima uzorkovanja i obrade uzorkovanih podataka trodimenzijskih objekata. U posljednjem poglavlju opisana je izrada virtualnog okruženja u koje su uklopljeni izrađeni ljudski modeli. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper describes the basic features of making human figures based on data obtained by sampling using a Microsoft Kinect device. The first chapter outlines the advantages of this method of sampling. The second chapter describes the device technical specifications. The third chapter deals with the sampling procedures and processing of sampled data of three-dimensional objects. The last chapter describes the development of the virtual environment that incorporates developed characters. 
653 1 |a 3D uzorkovanje  |a modeliranje  |a skinning  |a rigging  |a Kinect  |a Blender  |a Unity 
653 1 |a 3D sampling  |a modeling  |a skinning  |a rigging  |a Kinect  |a Blender  |a Unity 
700 1 |a Mihajlović, Željka  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 49563  |d 49563