Procjena performansi usluga strujanja igara uživo na osnovu analize kriptiranog prometa uporabom metoda strojnog učenja

Sažetak na hrvatskom: Strujanje video igara uživo putem platforme Twitch.tv jedna je od najpopularnijih aktivnosti na Internetu danas. Stoga je bitno da ta aktivnost i usluga budu što bolji. Često se zna dogoditi da te usluge imaju problema, odnosno da je iskustvena kvaliteta korisnika koji gleda vi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49811/Details
Glavni autor: Planinić, Blaž (-)
Ostali autori: Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, B. Planinić, 2018.
Predmet:
LEADER 02832na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6308 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Planinić, Blaž 
245 1 0 |a Procjena performansi usluga strujanja igara uživo na osnovu analize kriptiranog prometa uporabom metoda strojnog učenja :  |b završni rad /  |c Blaž Planinić ; [mentor Lea Skorin-Kapov]. 
246 1 |a A Machine Learning Approach for Performance Estimation of Live Game Streaming Based on the Analysis of Encrypted Network Traffic  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b B. Planinić,  |c 2018. 
300 |a 34 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2018-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Strujanje video igara uživo putem platforme Twitch.tv jedna je od najpopularnijih aktivnosti na Internetu danas. Stoga je bitno da ta aktivnost i usluga budu što bolji. Često se zna dogoditi da te usluge imaju problema, odnosno da je iskustvena kvaliteta korisnika koji gleda video zapis uživo loša. Ti podaci koji utječu na iskustvenu kvalitetu su u mrežnom prometu kripitirani, te ne postoji mogućnost njihovog pregleda u mreži, već samo na aplikacijskoj razini. Stoga, u ovom radu je u laboratorijskom okruženju ispitano do koje je mjere podatke s aplikacijske razine moguće procijeniti na temelju podataka s mrežne razine pomoću metoda strojnog učenja. Dobiveni rezultati govore da je podatke s aplikacijske razine moguće procijeniti u relativno velikoj točnosti pomoću određenih mrežnih atributa generiranjem modela strojnog učenja. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Nowadays, watching live video gaming using the Twitch.tv platform is one of the most popular activities on the Internet. For that reason, it is important that services on this platform are delivered on a high professional level. Often these services experience difficulties. In other words, the Quality of Experience (QoE) of the user watching live video can be low. Since traffic is encrypted, it is not possible to directly detect problems related to KPIs by inspecting application-level packet headers. The aim of this study was to investigate whether it is possible to estimate KPIs only from analyzing encrypted traffic using machine learning techniques. As a result of the analysis, classification accuracy was found to be about 70%. 
653 1 |a Twitch.tv  |a iskustvena kvaliteta  |a strujanje igara uživo  |a strojno učenje 
653 1 |a Twitch.tv  |a Quality of Experience  |a machine learning  |a live video gaming 
700 1 |a Skorin-Kapov, Lea  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 49811  |d 49811