|
|
|
|
LEADER |
02380na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid3980
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Polančec, Domagoj
|
245 |
1 |
0 |
|a Razvoj MOBA igara pomoću radnog okvira Unity :
|b završni rad /
|c Domagoj Polančec ; [mentor Igor Mekterović].
|
246 |
1 |
|
|a Developing MOBA games using the Unity framework
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Polančec,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 65 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: MOBA igre su jedne od najpopularnijih igara današnjice. U ovom radu implementirana je igra „Moghi Battles“, prototip MOBA igre. Igra sadrži glavne značajke koje se mogu naći u modernim MOBA igrama kao što su heroji, vještine, timsko nadmetanje, različite mape i obrambene strukture. Za razliku od modernih MOBA igara, ova igra ne sadrži računalno kontrolirane jedinice. Klijent igre je implementiran u alatu za izradu igara Unity i koristeći Photon Unity Networking radni okvir, a poslužitelj podataka razvijen je unutar radnog okvira Spring. Uz implementacijski dio, rad se sastoji i od teoretskog dijela u kojem se razmatraju arhitektura i sinkronizacijski mehanizmi mrežnih igara.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: MOBA games are one of the most popular video game genres. As a part of this work, a MOBA game prototype called „Moghi Battles“ was implemented. The game retains most of the main features of the modern MOBA games such as heroes, skills, team competition, varied maps and defensive structures. One feature that isn't present are computer controlled units also known as „creeps“. The game client is implemented using a game engine called Unity and Photon Unity Networking framework. The data server is implemented using Spring Framework. In addition to the implementation of the game, the work consists of a theoretical part in which the architecture and synchronization mechanisms of network games are discussed.
|
653 |
|
1 |
|a MOBA
|a Unity
|a mrežne igre
|
653 |
|
1 |
|a MOBA
|a Unity
|a network games
|
700 |
1 |
|
|a Mekterović, Igor
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 49838
|d 49838
|