Aplikacija za automatizaciju CRM kampanja

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obuhvaća teorijsku podlogu o CRM-u te jednom njegovom modulu, CRM kampanjama. CRM je poslovna strategija tvrtke, osmišljena da bi se smanjili troškovi i povećala profitabilnost organizacije i zadovoljstvo klijenta. Njegov modul CRM kampanje služi kako bi se ponudom opc...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50273/Details
Glavni autor: Špendić, Marija (-)
Ostali autori: Fertalj, Krešimir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Špendić, 2017.
Predmet:
LEADER 02613na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid4998 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Špendić, Marija 
245 1 0 |a Aplikacija za automatizaciju CRM kampanja :  |b diplomski rad /  |c Marija Špendić ; [mentor Krešimir Fertalj]. 
246 1 |a Application for automation of CRM campaigns  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Špendić,  |c 2017. 
300 |a 50 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-12 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad obuhvaća teorijsku podlogu o CRM-u te jednom njegovom modulu, CRM kampanjama. CRM je poslovna strategija tvrtke, osmišljena da bi se smanjili troškovi i povećala profitabilnost organizacije i zadovoljstvo klijenta. Njegov modul CRM kampanje služi kako bi se ponudom opcija zadržali stari klijenti i privukli novi, te kako bi se promovirala nova opcija koju organizacija nudi. Razvijeno rješenje obuhvaća proces nastanka kampanje koje se sastoji od početnog kreiranja kampanje, dodavanja kanala komunikacije te vremenskog izvođenja svakog od kanala, pokretanja kampanje do njenog završetka. Po završetku kampanje, a i tijekom njenog izvođenja, moguće je pratiti kretanje klijenata kroz kampanju te njihovu statistiku. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper work covers the theoretical background of CRM and its one module, CRM campaigns. CRM is a company's business strategy, designed to reduce costs and maximize organizational profitability and customer satisfaction. Its CRM campaign module serves to maintain the old customers and attract new ones by offering its options and to promote new options that the organization offers. The developed solution includes the process of creating campaigns that consists of starting the campaign itself, adding the communication channels with timing and launching the campaign to its end. After the campaign is completed, and during its performance, it is possible to keep track of customer movements across the campaign and their statistics. 
653 1 |a CRM  |a CRM kampanje  |a automatizacija CRM kampanja  |a kanali komunikacije CRM kampanje  |a zadovoljstvo klijenta 
653 1 |a CRM  |a CRM Campaigns  |a CRM Campaign Automation  |a CRM Campaign Communication Channels  |a Customer Satisfaction 
700 1 |a Fertalj, Krešimir  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 50273  |d 50273