|
|
|
|
LEADER |
03457na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4554
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Vuga, Matko
|
245 |
1 |
0 |
|a Analiza utjecaja optimizacije mrežnog prometa temeljene na tuneliranju, kompresiji i multipleksiranju na iskustvenu kvalitetu interaktivnih igara :
|b diplomski rad /
|c Matko Vuga ; [mentor Maja Matijašević].
|
246 |
1 |
|
|a Impact analysis of tunneling, compression and multiplexing based network traffic optimization onto experiential quality of interactive online games
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Vuga,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 57 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2017-02-03, datum završetka: 2017-02-21
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Zadatak diplomskog rada je bio proučiti programsku izvedbu generatora mrežnog prometa temeljenog na korisničkom ponašanju UrBBaN-Gen (engl. User Behaviour Based Network Generator) te osmisliti i u njemu napraviti promjene koje omogućuju integraciju sa simulatorom mrežnih topologija IMUNES i sustavom za optimizaciju mrežnog prometa, zasnovanom na tuneliranju, kompresiji i multipleksiranju mrežnih tokova. Realiziran je laboratorijski prototip koji objedinjuje sve prethodno navedene komponente. Provedeno je ispitivanje utjecaja sustava za optimizaciju mrežnog prometa na iskustvenu kvalitetu prilikom igranja višekorisničke interaktivne igre World Of Warcraft s pomoću definiranih ispitnih scenarija. U ispitivanju je sudjelovalo 10 ispitanika. Utvrđeno je da sustav za optimizaciju u provedenim scenarijima nije imao utjecaja na iskustvenu kvalitetu prilikom igranja igre World Of Warcraft. Provedena je statistička analiza prikupljenog mrežnog prometa koja je pokazala da sustav za optimizaciju omogućuje uštede s obzirom na protokolni dodatak, a time i ukupnu količinu prenesenog mrežnog prometa.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The goal of this diploma thesis was to examine the software implementation used for generating network traffic based on user behavior (User Behavior Based Network Generator, abr. UrBBaN-Gen) and design and implement changes which would enable the integration of UrBBan-Gen with the network topologies simulator IMUNES and a network traffic optimization system, based on tuneling, compression and multiplexing of traffic flows. A laboratory prototype comprising all previously stated components was realized. A user study was conducted to determine the impact of the network optimisation system onto experiential quality of playing an interactive video game World Of Warcraft, by using defined test cases. The user study included 10 participants. It was determined that the network traffic optimisation system has no impact on the experiential quality when playing World Of Warcfraft. Captured network traffic was statisticaly analyzed. Statistical analysis showed that the network traffic optimisation system can provide savings in network traffic.
|
653 |
|
1 |
|a iskustvena kvaliteta
|a optimizacija mrežnog prometa
|a interaktivne igre
|a korisničko ponašanje
|
653 |
|
1 |
|a quality of experience
|a network traffic optimization
|a interactive games
|a user behaviour
|
700 |
1 |
|
|a Matijašević, Maja
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50534
|d 50534
|