Utjecaj kašnjenja na iskustvenu kvalitetu u virtualnoj stvarnosti
Sažetak na hrvatskom: Cilj ovog rada bio je osmisliti igru u virtualnoj stvarnosti u kojoj igrač gađa pokretne meta i zatim na danoj igri testirati utjecaj mrežnog kašnjenja na kvalitetu igre. Igrač se nalazi u šumi i opremljen je lukom i strijelom kojima gađa neprijatelje. Igrač se ne može micati,...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51003 |
---|---|
Glavni autor: | Kroflin, Domagoj (-) |
Ostali autori: | Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
D. Kroflin,
2019.
|
Predmet: |
Virtualna stvarnost
> VR
> Unity
> SteamVR
> neprijatelji
> luk i strijela
> putanja neprijatelja
> kolizija
> meni
> ispitivanje
> kašnjenje
Virtual reality
> VR
> Unity
> SteamVR
> enemies
> bow and arrow
> enemies path
> collision
> menu
> testing
> delay
|