Utjecaj kašnjenja na iskustvenu kvalitetu u virtualnoj stvarnosti

Sažetak na hrvatskom: Cilj ovog rada bio je osmisliti igru u virtualnoj stvarnosti u kojoj igrač gađa pokretne meta i zatim na danoj igri testirati utjecaj mrežnog kašnjenja na kvalitetu igre. Igrač se nalazi u šumi i opremljen je lukom i strijelom kojima gađa neprijatelje. Igrač se ne može micati,...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51003/Details
Glavni autor: Kroflin, Domagoj (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, D. Kroflin, 2019.
Predmet:
LEADER 03216na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid7058 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Kroflin, Domagoj  |9 40278 
245 1 0 |a Utjecaj kašnjenja na iskustvenu kvalitetu u virtualnoj stvarnosti :  |b završni rad /  |c Domagoj Kroflin ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a Effect of Delay on Quality of Experience in VR  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b D. Kroflin,  |c 2019. 
300 |a 25 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 42, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-17 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Cilj ovog rada bio je osmisliti igru u virtualnoj stvarnosti u kojoj igrač gađa pokretne meta i zatim na danoj igri testirati utjecaj mrežnog kašnjenja na kvalitetu igre. Igrač se nalazi u šumi i opremljen je lukom i strijelom kojima gađa neprijatelje. Igrač se ne može micati, već neprijatelji (zombiji i pauci) dolaze do njega i napadaju ga. Igrač ima tri života koji su reprezentirani štitovima ispred njega i koji budu uništeni pri napadu neprijatelja. Nakon gubitka svih života igrač se vraća na glavni meni. Testiranje igre izvršeno je nad devet ispitanika različitih dobi, spola i iskustva igranja u virtualnoj stvarnosti. Prije testiranja svaki ispitanik upoznat je s pravilima igre i ima vremena upoznati se s kontrolama. Zatim se ispitaniku postavi jedan od četiri vrijednosti kašnjenja, bez njegovog znanja i to se ponavlja dok se ne isprobaju sve četiri vrijednosti kašnjenja. Poslije svakog pokušaja ispitanik ispunjava upitnik kojim opisuje svoje iskustvo pri danom kašnjenju.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The goal of this game was to create a virtual reality game in wich the player shoots a moving target, and then to test the effect of delay on quality of game. The player is located in the forest, and is equipped with a bow and arrow wich he uses to shoot enemies. The player can't move so the enemies (spiders and zombies) move to the player and attack him. The player has three lives wich are represented with shields in front of him, and are destroyed by the enemies. After loosing all three lives player is returned to the main menu. Game is tested by nine subjects of different age, sex and experience in VR. Before the testing, each subject is introduced with rules of the game, and has time to get familiar with the game. Then the subject starts to play the game with one of four delay values, without the knowledge of wich. This is repeated four times until all delay values are tested. After each test, subject has to answer a few questions that describe his experience under certain delay.  
653 1 |a Virtualna stvarnost  |a VR  |a Unity  |a SteamVR  |a neprijatelji  |a luk i strijela  |a putanja neprijatelja  |a kolizija  |a meni  |a ispitivanje  |a kašnjenje 
653 1 |a Virtual reality  |a VR  |a Unity  |a SteamVR  |a enemies  |a bow and arrow  |a enemies path  |a collision  |a menu  |a testing  |a delay 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths  |9 17967 
942 |c Z 
999 |c 51003  |d 51003