Ocjena iskustvene kvalitete interaktivne 3D računalne igre zasnovane na simulaciji letenja

Sažetak na hrvatskom: Tehnologija virtualne stvarnosti (engl. virtual reality, skr. VR) razvija se i iskorištava na razne načine, uz nove i zanimljive ideje kako promjeniti korisnikov doživljaj igranja videoigara. Ovaj završni rad daje kratki uvod u VR i gdje se ta tehnologija koristi, opisuje dizaj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50763/Details
Glavni autor: Škrabo, Ivan (-)
Ostali autori: Matijašević, Maja (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Škrabo, 2019.
Predmet:
LEADER 03215na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6670 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Škrabo, Ivan  |9 40032 
245 1 0 |a Ocjena iskustvene kvalitete interaktivne 3D računalne igre zasnovane na simulaciji letenja :  |b završni rad /  |c Ivan Škrabo ; [mentor Maja Matijašević]. 
246 1 |a Quality of experience assessment of an interactive 3D computer game based on flight simulation  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b I. Škrabo,  |c 2019. 
300 |a 28 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-17 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Tehnologija virtualne stvarnosti (engl. virtual reality, skr. VR) razvija se i iskorištava na razne načine, uz nove i zanimljive ideje kako promjeniti korisnikov doživljaj igranja videoigara. Ovaj završni rad daje kratki uvod u VR i gdje se ta tehnologija koristi, opisuje dizajn i izvedbu vlastite igre s korištenjem VR zaslona koji se nosi na glavi te, konačno, vrednovanje korisničkog iskustva. Opisana je ideja igre zasnovane na letenju u virtualnom svijetu, alati odabrani za njenu programsku izvedbu, logika igre i na način igranja te specifikacija računalne i VR opreme i programske okoline. Izvedba igre opisuje sami postupak stvaranja VR-igre u sustavu Unity. Subjektivno vrednovanje korisničkog iskustva provodi se putem anketiranja korisnika, gdje se prikupljaju korisničke ocjene pojedinih stavki, te objektivno vrednovanje, koje uključuje mjerenje vremena potrebnog za let kroz virtualni svijet zadanom putanjom. Dobiveni rezultati analiziraju se i interpretiraju. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Virtual reality (VR) technology has been developed and used in various ways, with new and interesting ideas on how to change the user experience of playing a videogame. This thesis provides a brief introduction to VR and its use, and elaborates on the design and implementation of a developed VR game using a head-mounted display, and, finally, the evaluation of the user experience. The idea of the game based on flying in the virtual world has been described, as well as the software tools selected for the game implementation, the logic of the game and gameplay itself, and the specification of the computer and VR equipment and software. VR game implementation describes the procedure for creating the game in the Unity game engine. A subjective user experience evaluation is performed through a user survey, in which the users grade individual items, and the objective evaluation is performed through measurement of the time required to fly through the virtual world along a given path. The results are then analyzed and interpreted.  
653 1 |a virtualna stvarnost  |a iskustvena kvaliteta  |a korisnička interakcija, subjektivna kvaliteta  |a anketa  |a Unity 
653 1 |a virtual reality  |a VR  |a user experience, subjective quality  |a survey  |a Unity 
700 1 |a Matijašević, Maja  |4 ths  |9 5474 
942 |c Z 
999 |c 50763  |d 50763