|
|
|
|
LEADER |
02599na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6643
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Vusić, Lucija
|9 40051
|
245 |
1 |
0 |
|a Web-aplikacija za učenje stranoga pisma :
|b diplomski rad /
|c Lucija Vusić ; [mentor Ana Sušac].
|
246 |
1 |
|
|a Web Application for Learning a Foreign Script
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b L. Vusić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 56 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-09
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Razvijena je web-aplikacija za učenje japanskog pisma hiragana s modulima za učenje i testiranje koristeći razvojnu okolinu Django za back-end, biblioteku React za front-end i sustav za upravljanje bazama podataka PostgreSQL za pohranu podataka. Web-aplikacija uključuje četiri metode za učenje hiragane: samo simboli (kontrolni), simboli sa slikovnom asocijacijom, simboli s animiranom asocijacijom i simboli s odgovarajućim zvukom. Trinaest ispitanika je testirano koristeći web-aplikaciju i uređaj za mjerenje pokreta očiju da bi se vrednovala učinkovitost metoda za učenje. Svi rezultati su pokazali da je učenje simbola s odgovarajućim zvukom bilo manje učinkovito nego učenje simbola sa slikovnom i animiranom asocijacijom.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: A web application for learning Japanese writing system hiragana with learning and testing modules has been developed using the Django framework for back-end, the React library for front-end, and the PostgreSQL database management system for storing data. The web application includes four methods for learning hiragana: only symbols (control), symbols with picture association, symbols with animated association and symbols with corresponding sound. Thirteen participants were tested using the web application and eye tracking to evaluate the efficiency of the learning methods. All results showed that learning symbols with corresponding sound was less efficient than learning symbols with picture association and animated association.
|
653 |
|
1 |
|a učenje, mjerenje pokreta očiju, japanski jezik, hiragana, web-aplikacija, react, django, postgresql
|
653 |
|
1 |
|a learning, eye-tracking, japanese language, hiragana, web application, react, django, postgresql
|
700 |
1 |
|
|a Sušac, Ana
|4 ths
|9 33901
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50781
|d 50781
|