|
|
|
|
LEADER |
02797na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6540
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Baričević, Borna
|9 40262
|
245 |
1 |
0 |
|a Testiranje korisničkog iskustva programskog rješenja zasnovanog na preporučiteljskom algoritmu :
|b diplomski rad /
|c Borna Baričević ; [mentor Željka Car].
|
246 |
1 |
|
|a Testing User Experience of a Software Solution Based on the Recommender Algorithm
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b B. Baričević,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 38 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-09-25
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu je proveden proces testiranja korisničkog iskustva programskog rješenja zasnovanog na preporučiteljskom algoritmu. Kreiran je model procesa testiranja koji je proveden na studijskom primjeru - prototipu web-aplikacije Skipper Booking koja služi za rezervaciju skipera u domeni nautičkog turizma. Testiranje uključuje kvalitativnu i kvantitativnu metodologiju te se provodi s 2 glavne skupine korisnika - skiperima i gostima. Kvantitativna metodologija koristi metodu anketnog ispitivanja, a kvalitativna testiranje s fokus grupama. Dio kvantitativnih metrika implementiran je u programski kod prototipa web-aplikacije. Nakon testiranja je provedena analiza prikupljenih rezultata te su definirane preporuke za poboljšanje programskog rješenja u kontekstu uporabljivosti, informacijske arhitekture, vizualnog dizajna i dizajna interakcija.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The thesis demonstrates the process of testing user experience of a software solution based on the recommender algorithm. A testing model has been created and implemented with prototype-Skipper Booking web-application that is aimed for skipper booking as part of nautical tourism industry. Testing involves qualitative and quantitative methodology and is conducted with 2 major user groups - skippers and guests. Quantitative methodology uses the survey method, while qualitative uses group testing. Part of the quantitative metrics is implemented in software. After testing, the analysis of the collected results was performed and recommendations for improving the software solution were defined in the context of user information, information architecture, visual and interaction design.
|
653 |
|
1 |
|a preporuˇcitelj,web-aplikacija,korisniˇckoiskustvo,metodologija,metrike
|
653 |
|
1 |
|a recommender, web-application, user experience, methodology, metrics
|
700 |
1 |
|
|a Car, Željka
|4 ths
|9 14106
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50986
|d 50986
|