|
|
|
|
LEADER |
02371na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 en d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7314
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Ramljak, Amalija
|9 40568
|
245 |
1 |
0 |
|a Efekti nerealističnog iscrtavanja :
|b završni rad /
|c Amalija Ramljak ; [mentor Igor Sunday Pandžić].
|
246 |
1 |
|
|a Non-realistic rendering effects
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Ramljak,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 16 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-17
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Unatoč dugoj povijesti pokušavanja stvaranja fotorealističnih slika pomoću računalne grafike, s prolaskom vremena NPR dobiva na važnosti u različitim područjima. Prvi put prezentiran 1998. s Gooch sjenčanjem namijenjenim većoj jasnoći tehničkih ilustracija, NPR se sada koristi u širokom rasponu područja gdje fotorealizam nije potreban ili je čak štetan. U ta područja spada i umjetnost jer se NRR pojavio u obliku cel sjenčanja u mnogim igrama pa i u cosplayu te je popularan stil među umjetnicima. NPR je na kraju nedvojbeno mnogo korisniji od fotorealizma sa svojim mnogim primjenama koje se mogu samo povećavati u količini.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Despite the long history of trying to produce photorealistic images with computer graphics, NPR is gaining importance in distinct areas the more time passes. First presented in 1998 with Gooch shading intended for greater clarity of technical illustrations, NPR is now used a wide variety of fields where photorealism is not necessary or is even detrimental. These fields include art, as NPR has shown up in the form of cel shading in many video games and even in cosplay, and it is a popular style amongst artists. In the end, NPR is arguably far more useful than photorealism with its many uses that may only increase in number.
|
653 |
|
1 |
|a nerealistično iscrtavanje
|a sjenčanje
|a Gooch
|a cel
|a tehnička ilustracija
|a video igre
|a umjetnost
|
653 |
|
1 |
|a non-photorealistic rendering
|a shading
|a Gooch
|a cel
|a technical illustration
|a video games
|a art
|
700 |
1 |
|
|a Pandžić, Igor Sunday
|4 ths
|9 17967
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51285
|d 51285
|