Apstrakcija nižeg sloja pokretačkog sustava za 3D grafiku

Sažetak na hrvatskom: Primarna tema ovog diplomskog rada je izrada apstrakcija nad svim funkcijama OpenGL/OpenGLES-a zamijeniti ih sa obrascem naredbe i reda naredbi. Indirektno sa time postižemo razdvajanje logike scene od logike izcrtavanja scene i za rezultat dobijemo dodatanu razinu modularn...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51326/Details
Glavni autor: Stanušić, Nino Nikola (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, N. Stanušić, 2019.
Predmet:
LEADER 02091na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6475 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Stanušić, Nino Nikola  |9 40613 
245 1 0 |a Apstrakcija nižeg sloja pokretačkog sustava za 3D grafiku :  |b diplomski rad /  |c Nino Nikola Stanušić ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a 3D Engine Low Layer Abstraction  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b N. Stanušić,  |c 2019. 
300 |a 16 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-09-25 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Primarna tema ovog diplomskog rada je izrada apstrakcija nad svim funkcijama OpenGL/OpenGLES-a zamijeniti ih sa obrascem naredbe i reda naredbi. Indirektno sa time postižemo razdvajanje logike scene od logike izcrtavanja scene i za rezultat dobijemo dodatanu razinu modularnosti u sustavu. Red naredbi omogućuje nam da proces iscrtavanja odgodimo do najkasnijeg trenutka, te da svu komunikaciju imamo na jednom mjestu kronološki zapisanu.  
520 3 |a Sažetak na engleskom: The primary theme of this graduate thesis is to create abstractions over all OpenGL / OpenGLES functions in the VTOL rendering engine. The function bodies are extracted and replaced with the command pattern. Indirectly we separate the scene logic from the rendering logic creating a more modular system. The command queue is the sole communicator with the graphics card, which also enables us to defer the rendering process as well as have the chronological order of all the rendering commands in one place. 
653 1 |a VTOL  |a C++  |a OpenGL  |a Metal  |a Objective-C++  |a Swift  |a Više platformi  |a Računalna grafika  |a Red naredbi 
653 1 |a VTOL  |a C++  |a OpenGL  |a Metal  |a Objective-C++  |a Swift  |a Cross-Platform  |a Computer graphics  |a Command queueu 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths  |9 17967 
942 |c Y 
999 |c 51326  |d 51326