|
|
|
|
LEADER |
02727na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6941
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Puljčan, Ana
|9 40817
|
245 |
1 |
0 |
|a Generiranje umjetnih podataka za učenje dekodera strukturiranog svjetla :
|b završni rad /
|c Ana Puljčan ; [mentor Tomislav Petković].
|
246 |
1 |
|
|a Generating Artifical Datasets for Structured Light Decoder Training
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Puljčan,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 21 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2019-09-04
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Za ubrzavanje procesa 3D skeniranja moguće je koristiti neuronsku konvolucijsku mrežu. Za učenje takve mreže potreban je veliki broj ulaznih podataka. Efikasan način generiranja podataka je simulacija 3D skeniranja na računalu. U ovom radu provedena je simulacija 3D skeniranja tri objekta u Blender-u, te napisana skripta za postavljanje scene sa zadanim parametrima i provođenje simulacije. Opisana je metoda postavljanja i značenje svih parametara scene te razlog zbog kojih ih postavljamo na te vrijednosti. Zatim su opisani dobiveni rezultati simulacije i postupak rekonstrukcije objekata, potreban za provjeru ispravnosti simulacije. Iznesene su prednosti i mane ove metode te se zaključuje sa nekoliko ideja za primjenu i daljnji razvoj ove metode.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: To speed up the 3D scanning process it is possible to use a neural convolution network. To train such a network, a large number of input data is required. An efficient way of generating data is simulation of 3D scanning on a computer. In this paper, the simulation of 3D scanning of three objects in Blender was carried out, and also a script was written for setting the scenes with the given parameters and performing the simulation. Moreover the method of setting and the meaning of all scene parameters and the reasons why we set them on these values is described. The results of the simulation and the process of reconstructing the objects, which are needed to verify the correctness of the simulation, are then described. Advantages and disadvantages of this method are outlined and conclude several ideas for the application and further development of these methods.
|
653 |
|
1 |
|a 3D skeniranje
|a simulacija
|a strukturirano svjetlo
|a Blender,
|a Python
|
653 |
|
1 |
|a 3D scanning
|a simulation
|a structured light
|a Blender
|a Python
|
700 |
1 |
|
|a Petković, Tomislav
|4 ths
|9 5471
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51528
|d 51528
|