Analiziranje mjera video igre i vizualizacija podataka
Sažetak na hrvatskom: Video igre kao aplikacija napravljena za zabavu igrača, mora biti kvalitetna te način interakcije igrača stvara mnoge podatke koji se mogu koristiti za analizu s ciljem ispravljanja neželjenih mehanika, otkrivanju varalica ili nadogradnjom elementima koje popravljaju otkrivene...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51534 |
|---|---|
| Glavni autor: | Rupčić, Ivan (-) |
| Ostali autori: | Randić, Mirko (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
I. Rupčić,
2019.
|
| Predmet: |
metrika
> strojno učenje
> klastering
> vizualizacija podataka
> oblikovni obrasci
> kernel
> QT
> DLIB
> video igre
metrics
> data mining
> clustering
> data visualization
> design patterns
> kernels
> QT
> DLIB
> video games
|
Središnja knjižnica - Spremište
| Signatura: |
DI-2297 |
|---|---|
| Primjerak SRE_39887 |
Nije za posudbu (samo u čitaonici) |