Analiziranje mjera video igre i vizualizacija podataka

Sažetak na hrvatskom: Video igre kao aplikacija napravljena za zabavu igrača, mora biti kvalitetna te način interakcije igrača stvara mnoge podatke koji se mogu koristiti za analizu s ciljem ispravljanja neželjenih mehanika, otkrivanju varalica ili nadogradnjom elementima koje popravljaju otkrivene...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51534/Details
Glavni autor: Rupčić, Ivan (-)
Ostali autori: Randić, Mirko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Rupčić, 2019.
Predmet:
LEADER 02587na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6483 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Rupčić, Ivan  |9 40823 
245 1 0 |a Analiziranje mjera video igre i vizualizacija podataka :  |b diplomski rad /  |c Ivan Rupčić ; [mentor Mirko Randić]. 
246 1 |a A video game metrics analysis and data visualization  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b I. Rupčić,  |c 2019. 
300 |a 30 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-09-18 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Video igre kao aplikacija napravljena za zabavu igrača, mora biti kvalitetna te način interakcije igrača stvara mnoge podatke koji se mogu koristiti za analizu s ciljem ispravljanja neželjenih mehanika, otkrivanju varalica ili nadogradnjom elementima koje popravljaju otkrivene probleme. Tehnike strojnog učenja se primjenjuju pri toj analizi. Većinom se upotrebljuju tehnike za neoznačene podatke, no moguće je i dodjeliti oznake nekim podacima na temelju određenih analiza. Implementacijom klasteringa s metodama kernela analizirani su podaci igre PUBG (Player Unknown's Battleground) te su opisani rezultati popraćeni grafikonima „box and whiskers plot“ i nekoliko napomena o nadogradnji aplikacije za analizu i vizualizaciju podataka. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Video games as software made for players entertainment, must be of good quality and players interaction within game creates many data which can be analyzed with a goal of fixing unwanted mehanics, detecting cheaters or upgrading with elements that fix discovered problems. Machine learning techniques are applied for analysis. Techniques for unsupervised data are mostly used, but it is possible to mark them based on specific analisys. With implemented clustering and kernel methods, video game PUBG (Player Unknown's Battleground) data has been analysed and described results are accompanied with box and whiskers plots and few mentions about upgrading application for analysis and data visualization. 
653 1 |a metrika  |a strojno učenje  |a klastering  |a vizualizacija podataka  |a oblikovni obrasci  |a kernel  |a QT  |a DLIB  |a video igre 
653 1 |a metrics  |a data mining  |a clustering  |a data visualization  |a design patterns  |a kernels  |a QT  |a DLIB  |a video games 
700 1 |a Randić, Mirko  |4 ths  |9 5665 
942 |c Y 
999 |c 51534  |d 51534