Simulacija robotskih agenata u unutarnjim prostorima pomoću proširene stvarnosti

Sažetak na hrvatskom: Proširena stvarnost širok je pojam i može se ostvariti u različitim oblicima i na različitim uređajima. Proširena stvarnost na mobitelima ima specifična ograničenja zbog sklopovlja samih uređaja, kao i specifičnih slučajeva upotrebe te je potrebno razmišljati o mogućnostima izv...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:51543/Details
Glavni autor: Grgić, Borna (-)
Ostali autori: Marković, Ivan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, B. Grgić, 2019.
Predmet:
LEADER 03318na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6651 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Grgić, Borna  |9 40833 
245 1 0 |a Simulacija robotskih agenata u unutarnjim prostorima pomoću proširene stvarnosti :  |b diplomski rad /  |c Borna Grgić ; [mentor Ivan Marković]. 
246 1 |a Simulation of robotic agents in indoor spaces using augmented reality  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b B. Grgić,  |c 2019. 
300 |a 67 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Proširena stvarnost širok je pojam i može se ostvariti u različitim oblicima i na različitim uređajima. Proširena stvarnost na mobitelima ima specifična ograničenja zbog sklopovlja samih uređaja, kao i specifičnih slučajeva upotrebe te je potrebno razmišljati o mogućnostima izvedbe aplikacije jer velik broj slučajeva korištenja nije pogodan za proširenu stvarnost na mobitelima. Kako bi se proširena stvarnost na mobitelima ostvarila bez dodatnog sklopovlja koje bespotrebno poskupljuje sam uređaj potrebno je imati kvalitetne algoritme koji mogu nadoknaditi nedostatak sklopovlja. Trenutno dostupne razvojne platforme omogućuju kvalitetno postavljanje i upravljanje virtualnim objektima te preciznu estimaciju položaja mobilnog uređaja u okolini, ali su trenutne mogućnosti dijeljenja sadržaja između više korisnika ograničene. Nedostatak sklopovlja osjeti se u situacijama kada nije moguće pronaći dovoljan broj istaknutih točaka zbog čega dolazi do problema u otkrivanju ploha kao i problema sa ne željenim pomacima virtualnih objekata. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Augmented reality is a broad term and can be accomplished in many different ways and on different devices. The augmented reality on mobile phones has specific limitations due to the device’s hardware, as well as specific use-cases, and it is necessary to think about the possibilities of making desired application because many use-cases are inappropriate for augmented reality on mobile phones. To accomplish augmented reality on mobile phones without additional hardware, it is necessary to have sophisticated and efficient algorithms that can compensate for the limited hardware. Currently available development platforms are offering high quality setup and management of virtual objects and precise location estimation of the mobile device in the environment, but current content sharing between multiple users’ capabilities are limited. The lack of hardware is most visible in situations where it is not possible to find enough feature points which leads to a problem in surface detection as well as problems with unwanted motion of virtual objects. 
653 1 |a proširena stvarnost  |a ARCore  |a SceneForm  |a estimacija položaja  |a otkrivanje istaknutih točaka  |a 3D modeli 
653 1 |a augmented reality  |a ARCore  |a SceneForm  |a pose estimation  |a feature points detection  |a 3D models 
700 1 |a Marković, Ivan  |4 ths  |9 34082 
942 |c Y 
999 |c 51543  |d 51543