|
|
|
|
LEADER |
03318na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6651
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Grgić, Borna
|9 40833
|
245 |
1 |
0 |
|a Simulacija robotskih agenata u unutarnjim prostorima pomoću proširene stvarnosti :
|b diplomski rad /
|c Borna Grgić ; [mentor Ivan Marković].
|
246 |
1 |
|
|a Simulation of robotic agents in indoor spaces using augmented reality
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b B. Grgić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 67 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Proširena stvarnost širok je pojam i može se ostvariti u različitim oblicima i na različitim
uređajima. Proširena stvarnost na mobitelima ima specifična ograničenja zbog sklopovlja
samih uređaja, kao i specifičnih slučajeva upotrebe te je potrebno razmišljati o mogućnostima izvedbe aplikacije jer velik broj slučajeva korištenja nije pogodan za proširenu stvarnost na mobitelima. Kako bi se proširena stvarnost na mobitelima ostvarila bez dodatnog sklopovlja koje bespotrebno poskupljuje sam uređaj potrebno je imati kvalitetne algoritme koji mogu nadoknaditi nedostatak sklopovlja. Trenutno dostupne razvojne platforme omogućuju kvalitetno postavljanje i upravljanje virtualnim objektima te preciznu estimaciju položaja mobilnog uređaja u okolini, ali su trenutne mogućnosti dijeljenja sadržaja između više korisnika ograničene. Nedostatak sklopovlja osjeti se u situacijama kada nije moguće pronaći dovoljan broj istaknutih točaka zbog čega dolazi do problema u otkrivanju ploha kao i problema sa ne željenim pomacima virtualnih objekata.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Augmented reality is a broad term and can be accomplished in many different ways and on
different devices. The augmented reality on mobile phones has specific limitations due to the device’s hardware, as well as specific use-cases, and it is necessary to think about the
possibilities of making desired application because many use-cases are inappropriate for
augmented reality on mobile phones. To accomplish augmented reality on mobile phones
without additional hardware, it is necessary to have sophisticated and efficient algorithms that can compensate for the limited hardware. Currently available development platforms are offering high quality setup and management of virtual objects and precise location estimation of the mobile device in the environment, but current content sharing between multiple users’ capabilities are limited. The lack of hardware is most visible in situations where it is not possible to find enough feature points which leads to a problem in surface detection as well as problems with unwanted motion of virtual objects.
|
653 |
|
1 |
|a proširena stvarnost
|a ARCore
|a SceneForm
|a estimacija položaja
|a otkrivanje istaknutih točaka
|a 3D modeli
|
653 |
|
1 |
|a augmented reality
|a ARCore
|a SceneForm
|a pose estimation
|a feature points detection
|a 3D models
|
700 |
1 |
|
|a Marković, Ivan
|4 ths
|9 34082
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 51543
|d 51543
|