Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj

Donošenje odluke o kupnji je složen proces. Cilj rada je utvrditi čimbenike koji utječu na donošenje odluke potrošača o kupnji osiguranja na tržištu krajnje potrošnje. Empirijsko istraživanje provedeno putem anketnog upitnika, na uzorku od 207 ispitanika, pokazuje koji ekonomski i sociodemografski č...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:53528/Details
Glavni autor: Čamber, Verica (-)
Ostali autori: Brečić, Ružica (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Zagreb : V. Čamber ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2022.
LEADER 01858nam a22001817a 4500
003 HR-ZaFER
005 20230118111436.0
008 230118b ||||| |||| 00| 0 eng d
999 |c 53528  |d 53528 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 |9 44351  |a Čamber, Verica 
245 |a Čimbenici koji utječu na donošenje odluke o kupovini police osiguranja u Republici Hrvatskoj :   |b specijalistički rad /   |c mentorica Ružica Brečić 
260 |a Zagreb :   |b V. Čamber ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,   |c 2022. 
300 |a 93 str. :   |b graf. prikazi ;   |c 30 cm. +   |e CD-ROM 
504 |a Bibliografija: str. 86 - 91 
520 |a Donošenje odluke o kupnji je složen proces. Cilj rada je utvrditi čimbenike koji utječu na donošenje odluke potrošača o kupnji osiguranja na tržištu krajnje potrošnje. Empirijsko istraživanje provedeno putem anketnog upitnika, na uzorku od 207 ispitanika, pokazuje koji ekonomski i sociodemografski čimbenici pozitivno utječu na odluku o kupnji osiguranja u odnosu na najzastupljenije vrste osiguranja kod privatnih (fizičkih) osoba te koji su stavovi ispitanika vezani za povjerenje u osiguranje na tržištu Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazali su kako se utjecaj čimbenika razlikuje u ovisnosti o vrsti osiguranja. Kod obveznih osiguranja veći utjecaj na odluku o kupnji imaju ekonomski čimbenici (cijena) dok kod dobrovoljnih osiguranja dominantniji je utjecaj sociodemografskih čimbenika (spol, dob, obrazovanje, regija). Rezultati istraživanja također su pokazali kako je kod povjerenja važno obratiti pažnju na brand, djelatnike odnosno prodajne predstavnike te na iskustva drugih klijenata. Sve složenije potrebe klijenata zahtijevaju bolje poznavanje čimbenika koji utječu na donošenje odluke o kupnji osiguranja. 
700 |4 ths  |9 44352  |a Brečić, Ružica 
942 |2 udc  |c S