Metodički ogledi

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000052507/Holdings
Ostali autori: Polić, Milan (Editor), Zakarija, Kruno
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
"Kreativnost" kao pedagoška odredba
"Obrazovanje i odgoj u doba nasilja?"
"Paradigma univerzitet" i znanstvena istraživanja : između kreacije, transfera i primjene znanstvenog znanja
"Problemski" pristup u razumijevanju ličnosti
"Školica u D-duru"
(Zlo)upotreba darovitih
Afirmacija odgoja kao temeljna pretpostavka razvoja nadarenih
Agresivnost europske filozofije slobode u Hegelovoj filozofiji prava
Aktualnost filosofije povijesti Pavla Vuk-Pavlovića
Aktualnost filozofije odgoja Pavla Vuk-Pavlovića
Aktualnost filozofije odgoja Pavla Vuk-Pavlovića u nacionalnoj kulturi
Analiza srednjoškolskih udžbenika za hrvatski jezik i književnost
Antička i srednjevjekovna a-teistička misao i religijsko obrazovanje
Argumenti protiv nativizma
Aristotelov odgoj za vrline
Aristotelova ideja nepokretnog pokretača : komparativno-refleksivni pristup problemu
Aristotelovo određenje tragičnoga
Aspekti prirodne znanosti u suvremenoj nastavi fizike
Autentičnost filozofskog mišljenja u nastavi filozofije
Waldorfska pedagogija
Wolfgang Klafki, Wolfgang Schultz, Felix von Cube, Christine Moeller, Rainer Winkel, Herwig Blankertz: Didaktičke teorije, prevela Maja Haeusler, Educa, Zagreb 1992.
Bilješke jednog učitelja
Bioetička edukacija u kliničkoj medicini
Bioetičko obrazovanje u srednjim školama
Briga za nadarenu djecu
Čekajući Godota čitanja
Čemu nas etika može i treba poučavati?
Čime se bavi filozofija matematike?
Čitanje filozofskih tekstova
Da li je religija izazov idealima?
Deideologizacija pedagogije
Demokratičnost i demokratizacija školstva
Dezideologizacija odgoja - što je to?
Dijalekt i/ili strani jezik u ranoj dobi
Dijete s madežom
Dnevni snovi, stvaralaštvo, odgoj
Dodir Mediterana i istočne Europe u svjetlu "filozofske geografije"
Doprinos Dietricha von Hildebranda filozofiji odgoja
Dvornikovićevo viđenje Wilhelma Wundta
Eklektički pristup posebnim metodikama
Emocije pri ispitivanju intelektualnih sposobnosti učenika
Englesko-mediteranske književne veze Ruđera Boškovića i Josipa Torbarine
Epistemološki paradoks obrazovanja
Estetske vrijednosti i estetski odgoj
Etika - umijeće življenja
Etički odgoj
Eutanazija
Filosofia kao paideia
Filozofija - antropologija - pedagogija
Filozofija - odgoj - filozofija
Filozofija i obrazovanje
Filozofija i odgoj: sloboda ili usuglašavanje
Filozofija i računalstvo
Filozofija kao dio kulture ili njezino polazište?
Filozofija matematike i prirodnih znanosti u nastavi tehničkih i prirodoslovno-matematičkih fakulteta
Filozofija odgoja Pavla Vuk-Pavlovića
Filozofija odgoja i feminizam
Filozofija u nastavi i nastava filozofije
Filozofija, odgoj
Filozofijski korijeni i misao Stjepana Matičevića
Filozofijsko utemeljenje pedagogijskih normi
Filozofičnost nastave
Filozofske pozicije u proučavanju idiolekta i sociolekta
Finski obrazovni sustav : refleksija na studijsku posjetu
Frans Calgren, Odgoj ka slobodi. Slike i izvješća iz međunarodnog pokreta waldorfskih škola, Društvo za waldorfsku pedagogiju RH, Zagreb 1992.
Freireova koncepcija odgoja i obrazovanja i društvene promjene
Glazbenom umjetnošću prema cjeloživotnom učenju
Goran Švob: Frege : pojmovno pismo, Filozofski fakultet - Naprijed, Zagreb 1992.
Grytzko Mascioni: svijet stare Grčke kao intimni orijentir i ogledalo naše epohe
Hildegard Brenner: Kulturna politika nacional-socijalizma, August Cesarec, Zagreb 1992.
Hrvatska filozofsko-pedagoška baština
Hrvatski obrazovni sustav u potrazi za vlastitim putom
Ideja gimnazije i nova hrvatska škola
Ideologija i didaktički diskurs
Ideološka uporaba životinja u udžbenicima
Ideološki model bivšeg jugoslavenskog obrazovanja
Igra kao cjeloživotna aktivnost
Igra odgojivosti u općeprihvaćenom
Igra uloga i dječja osobnost
Ima li u novoj hrvatskoj školi mjesta za socijalne radnike?
Integralna nastava kao odgovor na suvremene obrazovne potrebe
Integriranje umjetnosti u odgoj djece
Internet kao sredstvo za ostvarivanje "intimnije" komunikacije
Izazovi mentorstva
Između filozofije i pedagogije
Jacques Lesourne: Obrazovanje i društvo, Educa, Zagreb 1993.
Je li Faros ustrojen prema Platonovoj zamisli?
Je li ideologija sudbina odgoja i obrazovanja?
Jena-plan u europskim školama
Jesu li obrazovne aktivnosti slične drugim životnim aktivnostima?
Jezik, igra i broj
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku
Josip Marinković (4. rujna 1926. - 22. srpnja 2011.) : in memoriam
Juergen Habermas "Filozofijski diskurs moderne", Globus, Zagreb 1988.
Julije Bajamonti i Ruđer Bošković - hrvatski enciklopedisti 18. stoljeća : prilog upoznavanju Bajamontijevih djela posvećenih dubrovačkom znanstveniku
Jure Zovko: Verstehen und Nichtverstehen bei Friedrich Schlegel. Zur Entstehung und Bedeutung seiner hermeneutischen Kritik, Frommann-Holzboog, Stuttgard-Bad Cannstatt, 1990
Justice in education
Kako bivši studenti i studentice procjenjuju razlike između profesora i profesorica?
Kako je socijalizam utjecao na formiranje radnog i političkog apsentizma mladih
Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?
Kako procijeniti kvalitetu akcijskog istraživanja
Kakvo filozofije u odgoju danas
Karl Jaspers: Filozofija u obistinjenju i obistinjenje filozofije u njenoj nastavi
Karl Loewith: Svjetska povijest i događanje spasa, "August Cesarec", Zagreb, "Svjetlost", Sarajevo, 1990
Kavezi ideologije
Kodeks učitelja zasnovan na Kantovom nauku o dužnosti
Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika
Kraj povijesti ili nova epoha?
Kreativnost i divergentno mišljenje u nastavi prirodoslovlja
Kritičko mišljenje u procesu obrazovanja i projekt Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje
Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole
Ljudska prava i odgoj
Logičko-pozitivističko shvaćanje prirode i uloge filozofije
Manjinski utjecaj i divergentno mišljenje
Marko Polo : svjetski putnik
Matematika je svuda oko nas
Matematička intuicija i intuicija u nastavi matematike
Medij jezika
Metoda "idealnih tipova" Maxa Webera u istraživanju homo oeconomicusa i odgojne vrijednosti rada
Metodika nastave filozofije
Metodike na prekretnici
Metodička analiza udžbenika filozofije
Metodička vrijednost i uporaba filma u nastavi filozofije
Metodičke odrednice u nastavi astronomske navigacije
Međunarodna filozofska olimpijada
Mikropedagoške ideje u djelima Pavla Vuk-Pavlovića
Mimesis i apstraktna umjetnost : prilog o problematici odnosa umjetnosti i stvarnosti
Mjesto prirode u cjelini svijeta
Mogućnost i potreba povezivanja prirodoslovnih i društveno-humanističkih nastavnih predmeta na primjeru ekologije
Moralne dvojbe i etička refleksija
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje
Može li filozofija poučavati duhovnost?
Može li metodika biti znanost
Može li se još uvijek misliti iz Hegela?
Može li se poučavati filozofska metoda?
Na temu "filozofija, ideologija, odgoj"
Nastava etike i etika u nastavi
Nastava etike u doba bioetike
Nastavni predmet - učenik - odgoj
Nastavni scenariji i metodički naputci za nastavu filozofije i logike
Nazivlje u nastavi logike
Načela obrazovanja u suvremenom društvu
Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole
Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca
Neki metodički aspekti suvremene nastave biologije
Neki prijedlozi za poboljšanje nastave književnosti i umjetnosti
Nekoliko misli o tekstu "Odnos pojmova" [autora Ante Vlastelice]
Neoliberalna teorija odgoja u postsocijalizmu
Nietzsche o odgoju i obrazovanju
Nova (hrvatska) škola
Nova ili bolja hrvatska škola?
Nova rješenja za profesionalne izazove pomoraca : antistres programi i razvijanje kritičkog mišljenja
Nova višejezičnost i učenje stranih jezika kao dio jezične politike
Novija istraživanja u području predodžbe o vlastitom tijelu
O Sokratovoj metodi razgovora
O likovnim prilozima u udžbeniku "Povijest filozofije"
O najnovijem projektiranju školskog sustava
O nekim momentima filozofije odgoja Pavla Vuk-Pavlovića
O pedagoškom pojmu odgovornosti
O životu Ruđera Boškovića, njegovu znanstvenom i filozofskom radu
Obrazovanje (i odgoj) kao mit, kao metafora i kao tehnologija
Obrazovanje i antropologija
Obrazovanje i interesi studenata
Obrazovanje potrošača
Obrazovanje učitelja za budućnost
Odgajanje senzibilnosti za pitanje smisla
Odgoj i dokolica
Odgoj i stvaralaštvo
Odgoj između znanosti i filozofije
Odgoj za starost kao mogućnost emancipacije
Odgoj, misao i smisao
Odgovornost filozofije za praksu odgoja?
Odnos pojmova
Određenost srednjoškolaca izazovima cyber-kulture i nastava filozofije u srednjoj školi
Određivanje ciljeva i zadataka glazbene nastave u općeobrazovnoj školi
Paideia : starogrčka odgojno-obrazovna forma
Paradigmatski aspekti problematike okoliša i odgoj za okoliš i održivi razvoj
Pedagogija
Pedagogijski pogledi Pavla Vuk-Pavlovića
Pedagoška koncepcija Ernsta Blocha
Pedagoška radionica u funkciji aktivne nastave i učenja na uspjesima
Pedagoški optimizam i filozofski skepticizam
Personalistička filozofija Karola Wojtyle
Pet godina Katedre za filozofiju odgoja
Petar Pavao Vergerije stariji - studia liberalia i odgoj slobodnoga čovjeka
Poimanje istine kao odredbeni moment karaktera obrazovanja
Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi
Postoje li "muški" i "ženski" stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
Poticanje dječje socijalne kompetencije putem konteksta dječjeg zajedničkog stvaranja lutkarske predstave
Poučavanje i spoznavanje u Parmenidovu spjevu O prirodi
Povezanost dimenzija tri mjerna instrumenta za procjenu darovitosti i neverbalne inteligencije predškolske djece
Povijest filozofije i filozofija odgoja u procesu odgoja i obrazovanja
Pravilnost i ritam evolucije pravde u Orestiji
Pregled ispitivanja svojstava uspješnog nastavnika nasuprot sposobnom istraživaču
Prilagodba nastave povijesti pluralističkom društvu
Prilog mentorskome evaluiranju znanstvenih radova
Prilog metodici video-medija u nastavi kemije
Prilog promišljanju etičnosti i moralnog odgoja danas
Primjena diferenciranih zadataka u nastavi biologije
Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije
Priprema za posao
Pristup filozofskom tekstu
Privatne i alternativne škole u školskom sustavu Hrvatske
Problem kauzalnosti i vremena u empirijskoj znanosti o odgoju
Problemi demokratizacije obrazovanja i odgoja
Programi nastave filozofije za gimnazije
Prosudba kvalitete u obrazovanju
Psiholingvistički pogled na početno opismenjavanje
Razgovor o razgovoru unutar nastave
Razvoj Kreativnog kurikuluma
Recepcija arapske misli u filozofiji Hermana Dalmatina
Redefiniranje osnovnih pojmova
Religija i ideologija
Religioznost i prirodnoznanstveni idealizam new-agea
Roditeljsko vrednovanje preventivnog programa sigurnosti djece u dječjem vrtiću
STCW konvencija i bolonjski proces
Shakespeare u razredu i korelacija među predmetima
Smrt u životu i odgoju
Spoznajna teorija i metafizika u djelu Pavla Vuk-Pavlovića
Srećko Kovač: Logika kao "demonstrirana doktrina" : formalna logika u Kanta i najranija recepcija njezinih aspekata u Hrvatskoj, Hrvatsko filozofsko društvo, Zagreb 1992.
Stalnost uspjeha učenika u mlađim razredima osnovne škole i na prijelazu iz 4. u 5. razred
Starenje i (ne)moć
Status psihologije u medijima u Hrvatskoj i zapreke komunikaciji između znanosti i javnosti
Stvaralački pristup znanosti
Sudbina nadčovjeka kao vječni povratak sebi
Supervizija
Suradnički odnosi u učenju
Suvremeni razvoj metodike fizike
Svjedočanstvo kao izvor znanja
Škola na prijelazu iz industrijskog u postindustrijsko društvo
Škola u demokratskome društvu
Što je filozofija jezika?
Što je kritičko mišljenje?
Što je zaključivanje?
Teleološke i metodičke pretpostavke i specifičnosti glazbene terapije za djecu s autizmom u odnosu prema glazbenoj kulturi u redovitoj školi
Teze za novu dokimološku paradigmu
Tranzicijsko društvo i stvaratelji kulture
Turistički podmladak u osnovnoj školi
U povodu ukidanja školskog predmeta ODHZ (Osnove društveno-humanističkih znanosti)
Udžbenik i njegova vjerodostojnost
Uloga Pavla Vuk-Pavlovića u reformnoj pedagogiji početkom 20. stoljeća
Uloga astrologije u Kolumbovu otkriću Novoga svijeta
Umjetnost i korist u obrazovanju
Univerzalističke moralne teorije i ženski identitet
Univerzalnost pedagogičke funkcije i odgajalaštvo jastva
Uporaba tabela u nastavi matematike
Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju
Uspjesi i teškoće jedne implementacije paradigme "aktivnoga učenja" u sveučilišnoj fizici
Uspješnost nastave
Utjecaj učenja rješavanjem problemskih zadataka na obrazovni učinak u elementarnoj nastavi matematike
Uvod u neuronske mreže
Učinkovitost modela istraživački orijentirane nastave biologije
Vrijednost i efikasnost suvremenih strategija učenja i poučavanja filozofije u talijanskoj školi
Vrijednosti u bioetičkom obrazovanju
Vrste plovila u Kotruljevićevu udžbeniku plovidbe
Vuk-Pavlovićevo shvaćanje odnosa odgojne teorije i prakse
Za relevantan položaj filozofije u školi
Za religijsku kulturu
Zablude o objektivnoj znanosti i subjektivnoj umjetnosti
Zadovoljstvo životom štićenika uključenih u program komuna i rehabilitacijskih centara
Zapisi iz Otterthala
Znanje kao bitni popratni proizvod istraživačke zajednice
Znanstveni kurikulum kroz STS paradigmu
Znanstveno-filozofski aspekti Boškovićeva djela i utjecaj na razvoj klasične i moderne fizike
Značaj i mogućnosti estetskog odgoja i obrazovanja u pedagoškom procesu
Značenje dosega u odnosu među pojmovima
Značenje epistemološkog karaktera didaktičkih i metodičkih istraživanja
Značenje kulturnog ponašanja i komuniciranja u školi
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 1990- .

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr