Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000071789/Details
Ostali autori: Učiteljska akademija (Zagreb) (-)
Ostali autori: Bežen, Ante (Editor), Matijević, Milan
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
"Književna smotra" Ivana Filipovića
"Moji prijatelji i ja"
"Pravo u svakodnevici"
ADHD-dijete
Analiza učinka na Mill Hill ljestvicama rječnika
Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
Basic aspects of information technology in a modern integrated learning management system
Bogatstvo raznovrsnih materijala
Ciljna orijentacija učenika područnih i centralnih škola
Časopis kao medijski sadržaj u razrednoj nastavi
Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
Didaktička komunikacija
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
Didaktičko-metodičko istraživanje linije unutar prirodnog razvoja likovne ekspresije
Dimenzije roditeljstva kao prediktori agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi
Dvopredmetnost u izobrazbi učitelja osnovne škole
Eko-projekti i učenje otkrivanjem u poticajnoj okolini
Elementi afilijacije učenika i učitelja kao preventivni model spram fizičke agresivnosti učenika
Europsko-hrvatska ishodišta i dometi pedagogijske misli Stjepana Matičevića
Experiences from educational climate research in the Czech Republic
Funkcionalističko-personalistička pedagogija Stjepana Matičevića
Funkcionalno-komunikacijski pristup učenju stranoga jezika
Glazbene potrebe djeteta u procjepu glazbenih potreba i mogućnosti odgajatelja i učitelja
Globalisation by transferring adult education between cultures perspectives of the past and present
Historical foundations of self-directed learning
Holistic approach to pedagogical course in teacher education
Hrvatski jezik u izobrazbi učitelja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj
Informativka za učenike osnovne škole koja teži kvaliteti
Informatička izobrazba studenata Visoke učiteljske škole u Rijeci
Informatička pismenost budućih odgojitelja i učitelja
Informatička učionica
Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Integrirani nastavni dan posvećen igri
Integrirani radni dan
Interactive communication between the teacher and the music gifted student in the additional teaching
Interaktivno i suradničko učenje u nastavi prirode i društva u okviru ERR sustava
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
Interkulturalni koncept kao conditio sine qua non suvremene nastave stranih jezika
Istraživanja učenika u razrednoj nastavi
Istraživanje i unapređivanje odgojne prakse i koncepcije permanentnog usavršavanja odgojitelja
Izbor i distribucija sadržaja vježbanja s djecom predškolske dobi
Izgradnja multimedijskog priručnika za nastavnike
Izobrazba učitelja engleskoga jezika
Izrada plakata i grupni rad
Izvanučionička nastava prirodoslovlja u osnovnoj školi
Izviđačko zimovanje u slobodnom vremenu
Izviđaštvo i nastava prirode i društva
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
Jedan pogled na multimedijalnost u projektnoj nastavi
Juraj Haulik kao poticatelj i promicatelj hrvatskog školstva
Kako uspješnije provoditi tjelesnu i zdravstvenu kulturu u razrednoj nastavi
Kineziološko motrište na slobodno vrijeme djeteta
Koliko je stvarno vrijeme vježbanja?
Kombiniranje multimedijskih nastavnih sredstava i praktičnog rada kao motivirajući faktor u nastavi engleskog jezika
Koncepcija suvremenog udžbenika prirode i društva
Kooperativno učenje u početnim razredima osnovne škole
Korelacija u metodici likovne kulture
Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
Lav Semjonović Vigotski (1896.-1934.)
Lektira kao leptira
Lernen als aktive Aneignung von Welt
Medijska didaktika ili medijska pedagogija?
Metode i postupci u odgoju
Metode proučavanja o vrijednostima kulturne baštine u razrednoj nastavi
Metodički model udžbenika književnosti za razrednu nastavu
Metodički scenarij i didaktičke strategije u nastavi prirode i društva
Metodičko-organizacijski oblici rada u Muzeju "Staro selo" Kumrovec
Mirotvorni odgoj u nastavi
Mišljenja učenika šestih razreda osnovne škole o potrebi zaštite i unapređivanja okoliša
Mišljenja učitelja/ica razredne nastave o radu u prvom razredu
Mladi i mediji
Modeli obrane učenika frustriranih nacionalnom i vjerskom pripadnošću u uvjetima globalnih međunacionalnih sukoba
Mogućnost ostvarivanja kontinuiteta na prelasku djece iz vrtića u školu
Nacionalni simboli Velike Britanije i rano učenje engleskoga jezika
Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova
Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike
Neki razvojni pravci pedagogije od Stjepana Matičevića do danas
Ništa "kontra" gramatike
Nova paradigma učenja
Nove prilike u hrvatskom školstvu
Novine i nastava anglosaksonske kulture i civilizacije
O projektu Kakvu kome knjigu
Obitelj i dijete s posebnim potrebama
Obrazovanje odgojitelja za refleksivnog praktičara
Obrazovanje po mjeri djeteta
Obrazovanje senzibilnog i fleksibilnog odgojitelja
Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija
Obrazuju li mediji?
Odgoj i obrazovanje darovite, talentirane i kreativne djece
Odgojitelj i dijete s (tjelesnim) invaliditetom
Odgojitelj kao nositelj djelatnosti u predškolskom odgoju
Odgojna kvaliteta vrtića
Odgojna zadaća suvremene škole
Odgojno kazalište
Odnos književnog teksta i hiperteksta
Opismenjavanje učenika prvog razreda usporednim (istodobnim) učenjem tiskanih i pisanih slova
Opterećenost studenata učiteljskim studijem
Organizacija prostora (orijentacija), vizualna percepcija i razvoj fonematskog sluha kod disfazične djece
Osnovna škola u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj
Osobnost i dokolica
Osposobljavanje učitelja za učiteljsku službu u Hrvatskoj prije utemeljenja učiteljskih škola
Oživimo sat tjelesne i zdravstvene kulture elementarnim igrama
Pedagogijsko utemeljenje učiteljske etike
Pedagoška dokumentacija, kritička refleksija i demokracija
Pedagoške radionice i razredni projekti
Pedagoško-psihološko osposobljavanje u učiteljskim školama od 1849. do 1960. godine
Pitanja i kontroverze poziva učitelj/profesor
Plesna kultura
Poimanje uloge obrazovanja i obrazovnih institucija u osobnom i društvenom napretku
Pokret i ples kao odgojno-obrazovni proces
Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
Poticanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju na čitanje i pisanje
Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi
Pregled istraživanja motoričkog prostora kod djevojčica
Preobrazba nastave književnosti u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
Preventivni odgojni sustav sv. Ivana Bosca
Prijelaz iz vrtića u školu
Prikaz ranog učenja njemačkog jezika
Prilog evaluaciji testa dinamičkih nizova
Primjena ponavljanja i vježbanja u nastavi matematike
Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi
Pripremanje učenika za život
Prirodoslovni postupci u početnoj nastavi prirodoslovlja
Pristup recenziji filmova u nastavi medijske kulture
Problemi u organizaciji produženog boravka
Profesor Ramiro Bujas
Program "Šumska škola"
Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
Projekt "Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje"
Projekti Kamen i Glagoljica u realizaciji sadržaja prirode i društva
Projektna i istraživačka nastava u osnovnoj školi
Projektno istraživanje u produženom boravku učenika u školi
Promjene u obrazovanju učiteljica i učitelja predškolske djece i primarnog obrazovanja u Hrvatskoj
Provjera nekih principa uspješne komunikacije u popularnim programima tjelesnih aktivnosti za predškolce
Rano učenje stranih jezika
Razmišljanja i prijedlozi za promjene u obrazovanju odgojitelja za 21. stoljeće
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
Razredni projekt u integriranoj nastavi "što rade odrasli"
Razredno-nastavno ozračje
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
Razvoj kreativnih sposobnosti djeteta kroz plesni odgoj
Razvoj kreativnog mišljenja putem mentalne mape
Razvoj multimedijske informatičko-obrazovne tehnologije u inovativnoj osnovnoj školi
Relacije između oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole u manje urbanim i seoskim sredinama i elemenata moguće prevencije
Relacije između redoslijeda rođenja i učestalosti ovisničkog ponašanja učenika osnovne škole
Relacije nekih motoričkih testova s testom trčanja na 60 metara kod učenika i učenica petih razreda
Roditeljska evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
Sat razrednog odjela u početnim razredima osnovne škole
Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom
Slobodno izražavanje u funkciji podizanja odgojne kvalitete vrtića
Slovene national primary school leaving examination in the English language
Spolne razlike u agresivnom ponašanju učenika urbane osnovne škole
Stjepan Matičević - "Pedagogija još traži sebe"
Stres
Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika
Supervizija - put k uspješnoj praksi u razredu
Suradničko učenje u nastavi prirode i društva
Suradnja odgojitelja-mentora sa studentima predškolskog odgoja u primjeni integriranog metodičkog pristupa
Suradnja učitelja i učenika
Sustav trajnog obrazovanja učitelja
Šablonsko (stereotipno) ponašanje
Što pjesma daje i uzima govoru
Teacher education in Croatia
The system of effective exercise time variables and physiological workload as a consequence of additional exercise
Timsko učenje (nastava)
U muzeju
Uloga defektologa - stručnog suradnika u redovitoj školi
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
Uloga učitelja i odgojno-obrazovnog procesa u produženom boravku učenika i razvoj kvalitetne humane osnovne škole
Uloga školske knjižnice u osnovnoj školi
Unterrichtsplanung und -Vorbereitung zur Vorbereitung einer Basiskompetenz in der Lehrerbildung
Usporedba programa govorne rehabilitacije i integracije predškolske djece
Utjecaj obitelji na pismenost djeteta
Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti
Učenici, učitelji i nove informacijske tehnologije
Učenička pitanja i istraživačka nastava
Učestalost manifestiranja oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole
Učitelji razredne nastave i problemi ocjenjivanja u osnovnoj školi
Učitelji u Hrvatskoj na razmeđu stoljeća
Učiteljski poziv na raskrižju tradicije i budućnosti
Važnost posrednika u spoznajnom razvoju djeteta
Vidni zor u nastavi i učenju
Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija
Zagrebački nadbiskup Juraj Haulik
Značenje i primjena projekta aktivne/efikasne škole u nastavi
Značenje medija u životu mladih
Život i djelo nadbiskupa Jurja Haulika
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Učiteljska akademija, 1999- .
Nastavlja se kao: Odgojne znanosti
LEADER 28573nas 2202737 ia4500
001 ZAG01000071789
003 HR-ZaZAG
005 20100906
008 991014c19999999ci ar|p r 0 b|hrv d
015 |a HS99-0332  |2 HR 
015 |a HS01-0372  |2 HR 
015 |a HS02-0356  |2 HR 
015 |a HS00-0369  |2 HR 
022 |a 1332-0513 
035 |a (HR-ZaZAG)000071789 
035 |9 (HR-ZaFFD)100919080 
040 |a HR-ZaFFD  |b hrv  |c HR-ZaFFD  |e ppiak 
080 |a 371 
210 1 |a Zb. Učitelj. akad. Zagrebu 
222 0 |a Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu 
245 0 0 |a Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu =  |b Collected Papers of the Teacher Education Academy in Zagreb /  |c glavni urednik Milan Matijević. 
246 1 1 |a Collected Papers of the Teacher Education Academy in Zagreb  |f od vol.4(2002) 
260 |a Zagreb :  |b Učiteljska akademija,  |c 1999- . 
300 |c 24 cm. 
310 |a Polugodišnje 
321 |a Godišnje,  |b vol.1(1999)-vol.4(2002) 
362 0 |a Vol.1,br.1(1999)- . 
500 |a Opis prema vol.6,br.2=8(2004) 
700 1 |a Bežen, Ante  |4 edt 
700 1 |a Matijević, Milan  |4 edt 
710 2 |a Učiteljska akademija (Zagreb) 
886 0 |2 unimarc  |b 01338nas1 2200373 45 
OWN |a FFDI 
SRC |a FFDI 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553804  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Interkulturalni koncept kao conditio sine qua non suvremene nastave stranih jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553801  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Historical foundations of self-directed learning 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553811  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Prilog evaluaciji testa dinamičkih nizova 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553812  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učenici, učitelji i nove informacijske tehnologije 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553814  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kombiniranje multimedijskih nastavnih sredstava i praktičnog rada kao motivirajući faktor u nastavi engleskog jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553796  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Lernen als aktive Aneignung von Welt 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071903  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Utjecaj obitelji na pismenost djeteta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071904  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071905  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Nacionalni simboli Velike Britanije i rano učenje engleskoga jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071906  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Supervizija - put k uspješnoj praksi u razredu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071907  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071908  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pokret i ples kao odgojno-obrazovni proces 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071909  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Informatička pismenost budućih odgojitelja i učitelja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071910  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izobrazba učitelja engleskoga jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071911  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071912  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pedagoška dokumentacija, kritička refleksija i demokracija 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071913  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Interactive communication between the teacher and the music gifted student in the additional teaching 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071790  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071791  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Prirodoslovni postupci u početnoj nastavi prirodoslovlja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071792  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Metodički model udžbenika književnosti za razrednu nastavu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071793  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Sustav trajnog obrazovanja učitelja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071794  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Istraživanje i unapređivanje odgojne prakse i koncepcije permanentnog usavršavanja odgojitelja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071795  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Mogućnost ostvarivanja kontinuiteta na prelasku djece iz vrtića u školu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071796  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Lav Semjonović Vigotski (1896.-1934.) 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071797  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071798  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Usporedba programa govorne rehabilitacije i integracije predškolske djece 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071799  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071800  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Mladi i mediji 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071801  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razredno-nastavno ozračje 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071802  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazovanje odgojitelja za refleksivnog praktičara 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071803  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071804  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071805  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Opterećenost studenata učiteljskim studijem 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071806  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pitanja i kontroverze poziva učitelj/profesor 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071807  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Hrvatski jezik u izobrazbi učitelja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071808  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Dvopredmetnost u izobrazbi učitelja osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071809  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učitelji u Hrvatskoj na razmeđu stoljeća 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071810  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Što pjesma daje i uzima govoru 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071811  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071812  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Istraživanja učenika u razrednoj nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071813  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgojno kazalište 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071814  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izviđaštvo i nastava prirode i društva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071815  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazovanje senzibilnog i fleksibilnog odgojitelja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071816  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgoj i obrazovanje darovite, talentirane i kreativne djece 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071817  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Provjera nekih principa uspješne komunikacije u popularnim programima tjelesnih aktivnosti za predškolce 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071818  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071819  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazovanje po mjeri djeteta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071820  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Program "Šumska škola" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071919  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgojitelj i dijete s (tjelesnim) invaliditetom 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071920  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n U muzeju 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071921  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Projektno istraživanje u produženom boravku učenika u školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071922  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Eko-projekti i učenje otkrivanjem u poticajnoj okolini 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071923  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kooperativno učenje u početnim razredima osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071924  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Preventivni odgojni sustav sv. Ivana Bosca 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071925  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071926  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Experiences from educational climate research in the Czech Republic 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071821  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Dimenzije roditeljstva kao prediktori agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071822  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Roditeljska evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071823  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učestalost manifestiranja oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071824  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071825  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Koncepcija suvremenog udžbenika prirode i društva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071826  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Primjena ponavljanja i vježbanja u nastavi matematike 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071827  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071828  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgojna kvaliteta vrtića 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071829  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071830  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071831  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgojitelj kao nositelj djelatnosti u predškolskom odgoju 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071832  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Bogatstvo raznovrsnih materijala 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071833  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Suradnja učitelja i učenika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071834  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Projekti Kamen i Glagoljica u realizaciji sadržaja prirode i društva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071835  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učiteljski poziv na raskrižju tradicije i budućnosti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071836  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Juraj Haulik kao poticatelj i promicatelj hrvatskog školstva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071837  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Život i djelo nadbiskupa Jurja Haulika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071838  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Zagrebački nadbiskup Juraj Haulik 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071839  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Didaktičko-metodičko istraživanje linije unutar prirodnog razvoja likovne ekspresije 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071840  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Korelacija u metodici likovne kulture 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071841  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razvoj kreativnih sposobnosti djeteta kroz plesni odgoj 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071842  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Suradnja odgojitelja-mentora sa studentima predškolskog odgoja u primjeni integriranog metodičkog pristupa 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071927  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazuju li mediji? 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071928  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Oživimo sat tjelesne i zdravstvene kulture elementarnim igrama 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071929  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Projektna i istraživačka nastava u osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071930  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izvanučionička nastava prirodoslovlja u osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071843  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Metode proučavanja o vrijednostima kulturne baštine u razrednoj nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071844  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Opismenjavanje učenika prvog razreda usporednim (istodobnim) učenjem tiskanih i pisanih slova 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071845  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Profesor Ramiro Bujas 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071846  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pristup recenziji filmova u nastavi medijske kulture 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071847  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Funkcionalno-komunikacijski pristup učenju stranoga jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071848  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Rano učenje stranih jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071849  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071850  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Ciljna orijentacija učenika područnih i centralnih škola 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071851  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Plesna kultura 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071852  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Lektira kao leptira 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071853  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Interaktivno i suradničko učenje u nastavi prirode i društva u okviru ERR sustava 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071854  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Prijelaz iz vrtića u školu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071855  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n "Moji prijatelji i ja" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071856  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učenička pitanja i istraživačka nastava 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071857  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razmišljanja i prijedlozi za promjene u obrazovanju odgojitelja za 21. stoljeće 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071858  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razredni projekt u integriranoj nastavi "što rade odrasli" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071859  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Nove prilike u hrvatskom školstvu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071860  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Analiza učinka na Mill Hill ljestvicama rječnika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071861  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Modeli obrane učenika frustriranih nacionalnom i vjerskom pripadnošću u uvjetima globalnih međunacionalnih sukoba 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071862  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071863  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071864  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Medijska didaktika ili medijska pedagogija? 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071865  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Relacije nekih motoričkih testova s testom trčanja na 60 metara kod učenika i učenica petih razreda 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071866  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Neki razvojni pravci pedagogije od Stjepana Matičevića do danas 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071867  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n "Književna smotra" Ivana Filipovića 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071868  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Stjepan Matičević - "Pedagogija još traži sebe" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071869  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Funkcionalističko-personalistička pedagogija Stjepana Matičevića 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071870  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Europsko-hrvatska ishodišta i dometi pedagogijske misli Stjepana Matičevića 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071871  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Časopis kao medijski sadržaj u razrednoj nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071872  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071873  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izbor i distribucija sadržaja vježbanja s djecom predškolske dobi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071874  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Organizacija prostora (orijentacija), vizualna percepcija i razvoj fonematskog sluha kod disfazične djece 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071875  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Didaktička komunikacija 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071876  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Suradničko učenje u nastavi prirode i društva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071877  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Informatička izobrazba studenata Visoke učiteljske škole u Rijeci 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071878  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Značenje medija u životu mladih 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071879  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razvoj multimedijske informatičko-obrazovne tehnologije u inovativnoj osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071880  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Elementi afilijacije učenika i učitelja kao preventivni model spram fizičke agresivnosti učenika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071881  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Uloga defektologa - stručnog suradnika u redovitoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071882  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Metodički scenarij i didaktičke strategije u nastavi prirode i društva 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071883  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izrada plakata i grupni rad 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071884  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Značenje i primjena projekta aktivne/efikasne škole u nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071885  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Prikaz ranog učenja njemačkog jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071886  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pedagoške radionice i razredni projekti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071887  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n "Pravo u svakodnevici" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071888  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Integrirani nastavni dan posvećen igri 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071889  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Informatička učionica 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071914  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pregled istraživanja motoričkog prostora kod djevojčica 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071915  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Glazbene potrebe djeteta u procjepu glazbenih potreba i mogućnosti odgajatelja i učitelja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071916  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Uloga učitelja i odgojno-obrazovnog procesa u produženom boravku učenika i razvoj kvalitetne humane osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071917  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Uloga školske knjižnice u osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071918  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n O projektu Kakvu kome knjigu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071890  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071891  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obitelj i dijete s posebnim potrebama 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071892  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Problemi u organizaciji produženog boravka 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071893  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Integrirani radni dan 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071894  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Mirotvorni odgoj u nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071895  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Projekt "Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje" 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071896  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Metodičko-organizacijski oblici rada u Muzeju "Staro selo" Kumrovec 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071897  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071898  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Učitelji razredne nastave i problemi ocjenjivanja u osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071899  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Osposobljavanje učitelja za učiteljsku službu u Hrvatskoj prije utemeljenja učiteljskih škola 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071900  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Relacije između oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole u manje urbanim i seoskim sredinama i elemenata moguće prevencije 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071901  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Osnovna škola u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000071902  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Holistic approach to pedagogical course in teacher education 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085776  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pedagogijsko utemeljenje učiteljske etike 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085777  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Poimanje uloge obrazovanja i obrazovnih institucija u osobnom i društvenom napretku 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085778  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085779  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n The system of effective exercise time variables and physiological workload as a consequence of additional exercise 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085780  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085781  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Slovene national primary school leaving examination in the English language 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085782  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Nova paradigma učenja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085783  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kineziološko motrište na slobodno vrijeme djeteta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085784  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Koliko je stvarno vrijeme vježbanja? 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085785  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izviđačko zimovanje u slobodnom vremenu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085808  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Spolne razlike u agresivnom ponašanju učenika urbane osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085809  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Unterrichtsplanung und -Vorbereitung zur Vorbereitung einer Basiskompetenz in der Lehrerbildung 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085810  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Promjene u obrazovanju učiteljica i učitelja predškolske djece i primarnog obrazovanja u Hrvatskoj 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085210  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n ADHD-dijete 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085211  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Basic aspects of information technology in a modern integrated learning management system 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085212  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pripremanje učenika za život 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085213  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Preobrazba nastave književnosti u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085214  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Vidni zor u nastavi i učenju 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085215  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Informativka za učenike osnovne škole koja teži kvaliteti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085216  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Sat razrednog odjela u početnim razredima osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085217  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Mišljenja učitelja/ica razredne nastave o radu u prvom razredu 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085218  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Izgradnja multimedijskog priručnika za nastavnike 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085219  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Slobodno izražavanje u funkciji podizanja odgojne kvalitete vrtića 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085220  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Stres 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085221  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Timsko učenje (nastava) 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085222  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085223  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085224  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odnos književnog teksta i hiperteksta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085225  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Relacije između redoslijeda rođenja i učestalosti ovisničkog ponašanja učenika osnovne škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085226  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Odgojna zadaća suvremene škole 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085227  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085228  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Šablonsko (stereotipno) ponašanje 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085229  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Globalisation by transferring adult education between cultures perspectives of the past and present 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085230  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Metode i postupci u odgoju 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085231  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Pedagoško-psihološko osposobljavanje u učiteljskim školama od 1849. do 1960. godine 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085232  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085233  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Novine i nastava anglosaksonske kulture i civilizacije 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085234  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Ništa "kontra" gramatike 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085235  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Jedan pogled na multimedijalnost u projektnoj nastavi 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085236  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Razvoj kreativnog mišljenja putem mentalne mape 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085237  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Mišljenja učenika šestih razreda osnovne škole o potrebi zaštite i unapređivanja okoliša 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000085238  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Kako uspješnije provoditi tjelesnu i zdravstvenu kulturu u razrednoj nastavi 
PLK |a PAR  |l ZAG01  |b 000086810  |m Nastavlja: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Nastavlja se kao: Odgojne znanosti 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553797  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Osobnost i dokolica 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553799  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553800  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Teacher education in Croatia 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553802  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Važnost posrednika u spoznajnom razvoju djeteta 
PLK |a DN  |l ZAG01  |b 000553803  |m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |n Poticanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju na čitanje i pisanje