|
|
|
|
LEADER |
28573nas 2202737 ia4500 |
001 |
ZAG01000071789 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20100906 |
008 |
991014c19999999ci ar|p r 0 b|hrv d |
015 |
|
|
|a HS99-0332
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS01-0372
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS02-0356
|2 HR
|
015 |
|
|
|a HS00-0369
|2 HR
|
022 |
|
|
|a 1332-0513
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000071789
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaFFD)100919080
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFFD
|b hrv
|c HR-ZaFFD
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 371
|
210 |
1 |
|
|a Zb. Učitelj. akad. Zagrebu
|
222 |
|
0 |
|a Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|
245 |
0 |
0 |
|a Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu =
|b Collected Papers of the Teacher Education Academy in Zagreb /
|c glavni urednik Milan Matijević.
|
246 |
1 |
1 |
|a Collected Papers of the Teacher Education Academy in Zagreb
|f od vol.4(2002)
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Učiteljska akademija,
|c 1999- .
|
300 |
|
|
|c 24 cm.
|
310 |
|
|
|a Polugodišnje
|
321 |
|
|
|a Godišnje,
|b vol.1(1999)-vol.4(2002)
|
362 |
0 |
|
|a Vol.1,br.1(1999)- .
|
500 |
|
|
|a Opis prema vol.6,br.2=8(2004)
|
700 |
1 |
|
|a Bežen, Ante
|4 edt
|
700 |
1 |
|
|a Matijević, Milan
|4 edt
|
710 |
2 |
|
|a Učiteljska akademija (Zagreb)
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 01338nas1 2200373 45
|
OWN |
|
|
|a FFDI
|
SRC |
|
|
|a FFDI
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553804
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Interkulturalni koncept kao conditio sine qua non suvremene nastave stranih jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553801
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Historical foundations of self-directed learning
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553811
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Prilog evaluaciji testa dinamičkih nizova
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553812
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učenici, učitelji i nove informacijske tehnologije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553814
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kombiniranje multimedijskih nastavnih sredstava i praktičnog rada kao motivirajući faktor u nastavi engleskog jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553796
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Lernen als aktive Aneignung von Welt
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071903
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Utjecaj obitelji na pismenost djeteta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071904
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071905
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Nacionalni simboli Velike Britanije i rano učenje engleskoga jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071906
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Supervizija - put k uspješnoj praksi u razredu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071907
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071908
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pokret i ples kao odgojno-obrazovni proces
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071909
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Informatička pismenost budućih odgojitelja i učitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071910
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izobrazba učitelja engleskoga jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071911
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071912
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pedagoška dokumentacija, kritička refleksija i demokracija
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071913
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Interactive communication between the teacher and the music gifted student in the additional teaching
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071790
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071791
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Prirodoslovni postupci u početnoj nastavi prirodoslovlja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071792
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Metodički model udžbenika književnosti za razrednu nastavu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071793
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Sustav trajnog obrazovanja učitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071794
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Istraživanje i unapređivanje odgojne prakse i koncepcije permanentnog usavršavanja odgojitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071795
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Mogućnost ostvarivanja kontinuiteta na prelasku djece iz vrtića u školu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071796
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Lav Semjonović Vigotski (1896.-1934.)
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071797
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071798
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Usporedba programa govorne rehabilitacije i integracije predškolske djece
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071799
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071800
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Mladi i mediji
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071801
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razredno-nastavno ozračje
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071802
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazovanje odgojitelja za refleksivnog praktičara
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071803
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071804
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071805
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Opterećenost studenata učiteljskim studijem
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071806
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pitanja i kontroverze poziva učitelj/profesor
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071807
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Hrvatski jezik u izobrazbi učitelja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071808
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Dvopredmetnost u izobrazbi učitelja osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071809
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učitelji u Hrvatskoj na razmeđu stoljeća
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071810
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Što pjesma daje i uzima govoru
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071811
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071812
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Istraživanja učenika u razrednoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071813
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgojno kazalište
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071814
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izviđaštvo i nastava prirode i društva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071815
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazovanje senzibilnog i fleksibilnog odgojitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071816
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgoj i obrazovanje darovite, talentirane i kreativne djece
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071817
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Provjera nekih principa uspješne komunikacije u popularnim programima tjelesnih aktivnosti za predškolce
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071818
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071819
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazovanje po mjeri djeteta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071820
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Program "Šumska škola"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071919
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgojitelj i dijete s (tjelesnim) invaliditetom
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071920
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n U muzeju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071921
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Projektno istraživanje u produženom boravku učenika u školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071922
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Eko-projekti i učenje otkrivanjem u poticajnoj okolini
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071923
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kooperativno učenje u početnim razredima osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071924
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Preventivni odgojni sustav sv. Ivana Bosca
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071925
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071926
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Experiences from educational climate research in the Czech Republic
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071821
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Dimenzije roditeljstva kao prediktori agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071822
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Roditeljska evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071823
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učestalost manifestiranja oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071824
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071825
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Koncepcija suvremenog udžbenika prirode i društva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071826
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Primjena ponavljanja i vježbanja u nastavi matematike
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071827
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071828
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgojna kvaliteta vrtića
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071829
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071830
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071831
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgojitelj kao nositelj djelatnosti u predškolskom odgoju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071832
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Bogatstvo raznovrsnih materijala
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071833
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Suradnja učitelja i učenika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071834
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Projekti Kamen i Glagoljica u realizaciji sadržaja prirode i društva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071835
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učiteljski poziv na raskrižju tradicije i budućnosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071836
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Juraj Haulik kao poticatelj i promicatelj hrvatskog školstva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071837
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Život i djelo nadbiskupa Jurja Haulika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071838
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Zagrebački nadbiskup Juraj Haulik
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071839
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Didaktičko-metodičko istraživanje linije unutar prirodnog razvoja likovne ekspresije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071840
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Korelacija u metodici likovne kulture
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071841
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razvoj kreativnih sposobnosti djeteta kroz plesni odgoj
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071842
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Suradnja odgojitelja-mentora sa studentima predškolskog odgoja u primjeni integriranog metodičkog pristupa
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071927
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazuju li mediji?
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071928
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Oživimo sat tjelesne i zdravstvene kulture elementarnim igrama
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071929
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Projektna i istraživačka nastava u osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071930
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izvanučionička nastava prirodoslovlja u osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071843
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Metode proučavanja o vrijednostima kulturne baštine u razrednoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071844
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Opismenjavanje učenika prvog razreda usporednim (istodobnim) učenjem tiskanih i pisanih slova
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071845
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Profesor Ramiro Bujas
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071846
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pristup recenziji filmova u nastavi medijske kulture
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071847
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Funkcionalno-komunikacijski pristup učenju stranoga jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071848
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Rano učenje stranih jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071849
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071850
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Ciljna orijentacija učenika područnih i centralnih škola
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071851
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Plesna kultura
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071852
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Lektira kao leptira
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071853
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Interaktivno i suradničko učenje u nastavi prirode i društva u okviru ERR sustava
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071854
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Prijelaz iz vrtića u školu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071855
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n "Moji prijatelji i ja"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071856
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učenička pitanja i istraživačka nastava
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071857
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razmišljanja i prijedlozi za promjene u obrazovanju odgojitelja za 21. stoljeće
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071858
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razredni projekt u integriranoj nastavi "što rade odrasli"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071859
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Nove prilike u hrvatskom školstvu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071860
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Analiza učinka na Mill Hill ljestvicama rječnika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071861
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Modeli obrane učenika frustriranih nacionalnom i vjerskom pripadnošću u uvjetima globalnih međunacionalnih sukoba
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071862
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071863
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071864
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Medijska didaktika ili medijska pedagogija?
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071865
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Relacije nekih motoričkih testova s testom trčanja na 60 metara kod učenika i učenica petih razreda
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071866
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Neki razvojni pravci pedagogije od Stjepana Matičevića do danas
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071867
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n "Književna smotra" Ivana Filipovića
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071868
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Stjepan Matičević - "Pedagogija još traži sebe"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071869
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Funkcionalističko-personalistička pedagogija Stjepana Matičevića
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071870
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Europsko-hrvatska ishodišta i dometi pedagogijske misli Stjepana Matičevića
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071871
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Časopis kao medijski sadržaj u razrednoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071872
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071873
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izbor i distribucija sadržaja vježbanja s djecom predškolske dobi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071874
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Organizacija prostora (orijentacija), vizualna percepcija i razvoj fonematskog sluha kod disfazične djece
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071875
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Didaktička komunikacija
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071876
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Suradničko učenje u nastavi prirode i društva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071877
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Informatička izobrazba studenata Visoke učiteljske škole u Rijeci
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071878
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Značenje medija u životu mladih
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071879
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razvoj multimedijske informatičko-obrazovne tehnologije u inovativnoj osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071880
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Elementi afilijacije učenika i učitelja kao preventivni model spram fizičke agresivnosti učenika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071881
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Uloga defektologa - stručnog suradnika u redovitoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071882
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Metodički scenarij i didaktičke strategije u nastavi prirode i društva
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071883
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izrada plakata i grupni rad
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071884
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Značenje i primjena projekta aktivne/efikasne škole u nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071885
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Prikaz ranog učenja njemačkog jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071886
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pedagoške radionice i razredni projekti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071887
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n "Pravo u svakodnevici"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071888
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Integrirani nastavni dan posvećen igri
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071889
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Informatička učionica
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071914
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pregled istraživanja motoričkog prostora kod djevojčica
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071915
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Glazbene potrebe djeteta u procjepu glazbenih potreba i mogućnosti odgajatelja i učitelja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071916
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Uloga učitelja i odgojno-obrazovnog procesa u produženom boravku učenika i razvoj kvalitetne humane osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071917
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Uloga školske knjižnice u osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071918
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n O projektu Kakvu kome knjigu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071890
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071891
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obitelj i dijete s posebnim potrebama
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071892
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Problemi u organizaciji produženog boravka
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071893
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Integrirani radni dan
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071894
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Mirotvorni odgoj u nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071895
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Projekt "Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje"
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071896
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Metodičko-organizacijski oblici rada u Muzeju "Staro selo" Kumrovec
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071897
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071898
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Učitelji razredne nastave i problemi ocjenjivanja u osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071899
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Osposobljavanje učitelja za učiteljsku službu u Hrvatskoj prije utemeljenja učiteljskih škola
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071900
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Relacije između oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole u manje urbanim i seoskim sredinama i elemenata moguće prevencije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071901
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Osnovna škola u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000071902
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Holistic approach to pedagogical course in teacher education
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085776
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pedagogijsko utemeljenje učiteljske etike
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085777
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Poimanje uloge obrazovanja i obrazovnih institucija u osobnom i društvenom napretku
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085778
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085779
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n The system of effective exercise time variables and physiological workload as a consequence of additional exercise
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085780
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085781
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Slovene national primary school leaving examination in the English language
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085782
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Nova paradigma učenja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085783
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kineziološko motrište na slobodno vrijeme djeteta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085784
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Koliko je stvarno vrijeme vježbanja?
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085785
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izviđačko zimovanje u slobodnom vremenu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085808
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Spolne razlike u agresivnom ponašanju učenika urbane osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085809
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Unterrichtsplanung und -Vorbereitung zur Vorbereitung einer Basiskompetenz in der Lehrerbildung
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085810
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Promjene u obrazovanju učiteljica i učitelja predškolske djece i primarnog obrazovanja u Hrvatskoj
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085210
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n ADHD-dijete
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085211
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Basic aspects of information technology in a modern integrated learning management system
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085212
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pripremanje učenika za život
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085213
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Preobrazba nastave književnosti u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085214
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Vidni zor u nastavi i učenju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085215
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Informativka za učenike osnovne škole koja teži kvaliteti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085216
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Sat razrednog odjela u početnim razredima osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085217
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Mišljenja učitelja/ica razredne nastave o radu u prvom razredu
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085218
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Izgradnja multimedijskog priručnika za nastavnike
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085219
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Slobodno izražavanje u funkciji podizanja odgojne kvalitete vrtića
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085220
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Stres
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085221
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Timsko učenje (nastava)
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085222
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085223
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085224
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odnos književnog teksta i hiperteksta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085225
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Relacije između redoslijeda rođenja i učestalosti ovisničkog ponašanja učenika osnovne škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085226
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Odgojna zadaća suvremene škole
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085227
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085228
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Šablonsko (stereotipno) ponašanje
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085229
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Globalisation by transferring adult education between cultures perspectives of the past and present
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085230
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Metode i postupci u odgoju
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085231
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Pedagoško-psihološko osposobljavanje u učiteljskim školama od 1849. do 1960. godine
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085232
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085233
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Novine i nastava anglosaksonske kulture i civilizacije
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085234
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Ništa "kontra" gramatike
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085235
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Jedan pogled na multimedijalnost u projektnoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085236
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Razvoj kreativnog mišljenja putem mentalne mape
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085237
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Mišljenja učenika šestih razreda osnovne škole o potrebi zaštite i unapređivanja okoliša
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000085238
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Kako uspješnije provoditi tjelesnu i zdravstvenu kulturu u razrednoj nastavi
|
PLK |
|
|
|a PAR
|l ZAG01
|b 000086810
|m Nastavlja: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Nastavlja se kao: Odgojne znanosti
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553797
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Osobnost i dokolica
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553799
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553800
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Teacher education in Croatia
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553802
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Važnost posrednika u spoznajnom razvoju djeteta
|
PLK |
|
|
|a DN
|l ZAG01
|b 000553803
|m U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|n Poticanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju na čitanje i pisanje
|