• Akcijska istraživanja u školi
• Analysis of some aspects of participation in a theatre in education programme
• Bildungsstandards
• Coaching in paedagogischen Handlungsfeldern
• Continuous education and advanced training as a way to develop teacher competence
• Darovitost, talent i kreativnost u odgojnom procesu
• Der paedagogische Grundbegriff des Lernens
• Determinanten der Lernbereitschaft und der Leistung im Studium
• Didaktička analiza u funkciji razvijanja kvalitete nastave
• Die Aufgaben der Erziehung und die Intransparenz des Lernens
• Intellektuelle und Schule
• Iz povijesti osnovne škole u Hrvatskoj u razdoblju od 1918. do 1941.
• Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti
• Kako do društva koje uči
• Kako roditelji i odgojitelji procjenjuju emocionalni razvitak i ponašanje djece predškolske dobi
• Kineziološki sadržaji i slobodno vrijeme učenica i učenika mlađe školske dobi
• Konfluentno učenje i/ili podučavanje
• Lehren und Lernen aus konstruktivistisch-systemtheoretischer Perspektive
• Logik des Lernens
• Model objektivnog utvrđivanja inicijalnih skupina, njihova statusa i željenih ciljnih funkcija transformacija
• Nastava i izvori znanja
• Neke potencijalno relevantne sociodemografske varijable školskih izostanaka
• Neue Medien im Fremdsprachenunterricht und ihr Einsatz im Daf-Unterricht an kroatischen Grundschulen
• Novi pristup u primjeni kineziterapijskoga programa za osobe s cerebralnom paralizom
• Ocjenjivanje u finskoj obveznoj školi
• Odgoj i teorija smisla
• Odgojiteljska profesija u suvremenoj odgojno-obrazovnoj ustanovi
• Optimistični i pesimistični eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole
• Pedagoško-psihološko osposobljavanje učitelja u visokoškolskim ustanovama
• Percipirano roditeljsko ponašanje i različiti aspekti agresivnoga ponašanja djece osnovnoškolske dobi
• Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca
• Professional beliefs and perceived competences of pre-service teachers and beginning teachers
• Relacije između školskog uspjeha i stavova o sukobima
• Rizična ponašanja učenika srednjih škola i doživljaj kvalitete razredno-nastavnog ozračja
• Slika obitelji u udžbenicima hrvatskoga jezika i književnosti za mlađu školsku dob
• Slobodno vrijeme djece otoka Hvara i njihova dob
• Sociokulturalni aspekti glazbenih preferencija studentica studija za učitelje primarnog obrazovanja u Splitu
• Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
• Stvaranje poticajnoga okruženja u dječjemu vrtiću za komunikaciju na stranome jeziku
• Teaching English medical terminology to students of medicine: the sooner, the better
• The concept of tacit knowing
• The practicum: an example of changes in the teaching and learning process in the European higher education space
• The role of context and linguistic background in second language acquisition
• Uključivanje interkulturalne komunikacijske kompetencije u poučavanje stranih jezika
• Upravljanje ljudskim potencijalom u školstvu
• Učenikovo opterećenje nastavom i razredno-nastavno ozračje
• Učenička putovanja u slobodnom vremenu
• Učinkovitost grupne nastave u stjecanju kvalitete znanja u nastavi kemije
• Vrednovanje učinkovitosti učenja fizike putem računala za učenike osnovne škole
Odgojne znanosti
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000086810/Details |
---|---|
Ostali autori: | Učiteljski fakultet (Zagreb) (-) |
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv eng ger |
Impresum: |
Zagreb :
Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education,
2006- .
|
Nastavlja se kao: | Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) |
Nastavlja: | Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu |
LEADER | 07792nas 2200973 ia4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000086810 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20140910132905.0 | ||
008 | 060531c20069999ci fr|p r 0 b|hrv d | ||
022 | |a 1846-1204 | ||
035 | |9 (HR-ZaFFD)110225016 | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000086810 | ||
040 | |a HR-ZaFFD |b hrv |c HR-ZaFFD |e ppiak | ||
041 | |a eng |a ger | ||
080 | |a 371.1 | ||
210 | 1 | |a Odgojne znan. | |
222 | 0 | |a Odgojne znanosti | |
245 | 0 | 0 | |a Odgojne znanosti / : |b Educational sciences / |c [Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet u Zagrebu] =[University of Zagreb, Faculty of Teacher Education ; glavni urednik = editor-in-chief Milan Matijević]. |
246 | 1 | 1 | |a Educational sciences |
362 | 0 | |a Vol.8,br.1=11(2006)- . | |
260 | |a Zagreb : |b Učiteljski fakultet u Zagrebu : |b Faculty of Teacher Education, |c 2006- . | ||
300 | |c 24 cm. | ||
310 | |a Polugodišnjak | ||
515 | |a Dvostruka numeracija sveščića; druga označava ukupan broj izašlih sveščića | ||
546 | |a Tekst na hrv., njem. i na engl. jeziku | ||
710 | 2 | |a Učiteljski fakultet (Zagreb) | |
780 | 0 | 0 | |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu = |x 1332-0513 |
LKR | |a PAR |b 000071789 |l ZAG01 |m Odgojne znanosti |n Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu |r 78000 | ||
OWN | |a FFDI | ||
SRC | |a FFDI | ||
886 | 0 | |2 unimarc |b 01140nas1 2200289 45 | |
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554229 |m U: Odgojne znanosti |n Professional beliefs and perceived competences of pre-service teachers and beginning teachers | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554230 |m U: Odgojne znanosti |n Slobodno vrijeme djece otoka Hvara i njihova dob | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554238 |m U: Odgojne znanosti |n Sociokulturalni aspekti glazbenih preferencija studentica studija za učitelje primarnog obrazovanja u Splitu | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554222 |m U: Odgojne znanosti |n Bildungsstandards | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554223 |m U: Odgojne znanosti |n Lehren und Lernen aus konstruktivistisch-systemtheoretischer Perspektive | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554224 |m U: Odgojne znanosti |n Logik des Lernens | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554225 |m U: Odgojne znanosti |n The concept of tacit knowing | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554226 |m U: Odgojne znanosti |n Die Aufgaben der Erziehung und die Intransparenz des Lernens | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554227 |m U: Odgojne znanosti |n Konfluentno učenje i/ili podučavanje | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554233 |m U: Odgojne znanosti |n Neue Medien im Fremdsprachenunterricht und ihr Einsatz im Daf-Unterricht an kroatischen Grundschulen | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554228 |m U: Odgojne znanosti |n Didaktička analiza u funkciji razvijanja kvalitete nastave | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554232 |m U: Odgojne znanosti |n Akcijska istraživanja u školi | ||
PLK | |a PAR |l ZAG01 |b 000584538 |m Nastavlja: Odgojne znanosti |n Nastavlja se kao: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) | ||
PLK | |a PAR |l ZAG01 |b 000071789 |m Nastavlja se kao: Odgojne znanosti |n Nastavlja: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554274 |m U: Odgojne znanosti |n Kako do društva koje uči | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554331 |m U: Odgojne znanosti |n The practicum: an example of changes in the teaching and learning process in the European higher education space | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554338 |m U: Odgojne znanosti |n Odgojiteljska profesija u suvremenoj odgojno-obrazovnoj ustanovi | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554235 |m U: Odgojne znanosti |n Continuous education and advanced training as a way to develop teacher competence | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554236 |m U: Odgojne znanosti |n Učenička putovanja u slobodnom vremenu | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554241 |m U: Odgojne znanosti |n Darovitost, talent i kreativnost u odgojnom procesu | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554239 |m U: Odgojne znanosti |n Uključivanje interkulturalne komunikacijske kompetencije u poučavanje stranih jezika | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554249 |m U: Odgojne znanosti |n Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554254 |m U: Odgojne znanosti |n Učenikovo opterećenje nastavom i razredno-nastavno ozračje | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554258 |m U: Odgojne znanosti |n Optimistični i pesimistični eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554261 |m U: Odgojne znanosti |n Pedagoško-psihološko osposobljavanje učitelja u visokoškolskim ustanovama | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554264 |m U: Odgojne znanosti |n Coaching in paedagogischen Handlungsfeldern | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554269 |m U: Odgojne znanosti |n Determinanten der Lernbereitschaft und der Leistung im Studium | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554293 |m U: Odgojne znanosti |n Učinkovitost grupne nastave u stjecanju kvalitete znanja u nastavi kemije | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554294 |m U: Odgojne znanosti |n Ocjenjivanje u finskoj obveznoj školi | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554295 |m U: Odgojne znanosti |n Novi pristup u primjeni kineziterapijskoga programa za osobe s cerebralnom paralizom | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554298 |m U: Odgojne znanosti |n Upravljanje ljudskim potencijalom u školstvu | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554301 |m U: Odgojne znanosti |n Vrednovanje učinkovitosti učenja fizike putem računala za učenike osnovne škole | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554305 |m U: Odgojne znanosti |n Teaching English medical terminology to students of medicine: the sooner, the better | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554311 |m U: Odgojne znanosti |n Analysis of some aspects of participation in a theatre in education programme | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554314 |m U: Odgojne znanosti |n Slika obitelji u udžbenicima hrvatskoga jezika i književnosti za mlađu školsku dob | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554320 |m U: Odgojne znanosti |n Kako roditelji i odgojitelji procjenjuju emocionalni razvitak i ponašanje djece predškolske dobi | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554321 |m U: Odgojne znanosti |n Odgoj i teorija smisla | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554324 |m U: Odgojne znanosti |n Percipirano roditeljsko ponašanje i različiti aspekti agresivnoga ponašanja djece osnovnoškolske dobi | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554326 |m U: Odgojne znanosti |n Relacije između školskog uspjeha i stavova o sukobima | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554333 |m U: Odgojne znanosti |n Iz povijesti osnovne škole u Hrvatskoj u razdoblju od 1918. do 1941. | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554402 |m U: Odgojne znanosti |n Der paedagogische Grundbegriff des Lernens | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554404 |m U: Odgojne znanosti |n The role of context and linguistic background in second language acquisition | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554407 |m U: Odgojne znanosti |n Neke potencijalno relevantne sociodemografske varijable školskih izostanaka | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554408 |m U: Odgojne znanosti |n Stvaranje poticajnoga okruženja u dječjemu vrtiću za komunikaciju na stranome jeziku | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554409 |m U: Odgojne znanosti |n Intellektuelle und Schule | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554411 |m U: Odgojne znanosti |n Nastava i izvori znanja | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554414 |m U: Odgojne znanosti |n Rizična ponašanja učenika srednjih škola i doživljaj kvalitete razredno-nastavnog ozračja | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554416 |m U: Odgojne znanosti |n Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554418 |m U: Odgojne znanosti |n Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554420 |m U: Odgojne znanosti |n Kineziološki sadržaji i slobodno vrijeme učenica i učenika mlađe školske dobi | ||
PLK | |a DN |l ZAG01 |b 000554231 |m U: Odgojne znanosti |n Model objektivnog utvrđivanja inicijalnih skupina, njihova statusa i željenih ciljnih funkcija transformacija |