• "Književna smotra" Ivana Filipovića
• "Moji prijatelji i ja"
• "Pravo u svakodnevici"
• ADHD-dijete
• Analiza učinka na Mill Hill ljestvicama rječnika
• Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
• Basic aspects of information technology in a modern integrated learning management system
• Bogatstvo raznovrsnih materijala
• Ciljna orijentacija učenika područnih i centralnih škola
• Časopis kao medijski sadržaj u razrednoj nastavi
• Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
• Didaktička komunikacija
• Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
• Didaktičko-metodičko istraživanje linije unutar prirodnog razvoja likovne ekspresije
• Dimenzije roditeljstva kao prediktori agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi
• Dvopredmetnost u izobrazbi učitelja osnovne škole
• Eko-projekti i učenje otkrivanjem u poticajnoj okolini
• Elementi afilijacije učenika i učitelja kao preventivni model spram fizičke agresivnosti učenika
• Europsko-hrvatska ishodišta i dometi pedagogijske misli Stjepana Matičevića
• Experiences from educational climate research in the Czech Republic
• Funkcionalističko-personalistička pedagogija Stjepana Matičevića
• Funkcionalno-komunikacijski pristup učenju stranoga jezika
• Glazbene potrebe djeteta u procjepu glazbenih potreba i mogućnosti odgajatelja i učitelja
• Globalisation by transferring adult education between cultures perspectives of the past and present
• Historical foundations of self-directed learning
• Holistic approach to pedagogical course in teacher education
• Hrvatski jezik u izobrazbi učitelja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj
• Informativka za učenike osnovne škole koja teži kvaliteti
• Informatička izobrazba studenata Visoke učiteljske škole u Rijeci
• Informatička pismenost budućih odgojitelja i učitelja
• Informatička učionica
• Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju
• Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
• Integrirani nastavni dan posvećen igri
• Integrirani radni dan
• Interactive communication between the teacher and the music gifted student in the additional teaching
• Interaktivno i suradničko učenje u nastavi prirode i društva u okviru ERR sustava
• Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
• Interkulturalni koncept kao conditio sine qua non suvremene nastave stranih jezika
• Istraživanja učenika u razrednoj nastavi
• Istraživanje i unapređivanje odgojne prakse i koncepcije permanentnog usavršavanja odgojitelja
• Izbor i distribucija sadržaja vježbanja s djecom predškolske dobi
• Izgradnja multimedijskog priručnika za nastavnike
• Izobrazba učitelja engleskoga jezika
• Izrada plakata i grupni rad
• Izvanučionička nastava prirodoslovlja u osnovnoj školi
• Izviđačko zimovanje u slobodnom vremenu
• Izviđaštvo i nastava prirode i društva
• Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
• Jedan pogled na multimedijalnost u projektnoj nastavi
• Juraj Haulik kao poticatelj i promicatelj hrvatskog školstva
• Kako uspješnije provoditi tjelesnu i zdravstvenu kulturu u razrednoj nastavi
• Kineziološko motrište na slobodno vrijeme djeteta
• Koliko je stvarno vrijeme vježbanja?
• Kombiniranje multimedijskih nastavnih sredstava i praktičnog rada kao motivirajući faktor u nastavi engleskog jezika
• Koncepcija suvremenog udžbenika prirode i društva
• Kooperativno učenje u početnim razredima osnovne škole
• Korelacija u metodici likovne kulture
• Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
• Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa
• Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
• Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
• Lav Semjonović Vigotski (1896.-1934.)
• Lektira kao leptira
• Lernen als aktive Aneignung von Welt
• Medijska didaktika ili medijska pedagogija?
• Metode i postupci u odgoju
• Metode proučavanja o vrijednostima kulturne baštine u razrednoj nastavi
• Metodički model udžbenika književnosti za razrednu nastavu
• Metodički scenarij i didaktičke strategije u nastavi prirode i društva
• Metodičko-organizacijski oblici rada u Muzeju "Staro selo" Kumrovec
• Mirotvorni odgoj u nastavi
• Mišljenja učenika šestih razreda osnovne škole o potrebi zaštite i unapređivanja okoliša
• Mišljenja učitelja/ica razredne nastave o radu u prvom razredu
• Mladi i mediji
• Modeli obrane učenika frustriranih nacionalnom i vjerskom pripadnošću u uvjetima globalnih međunacionalnih sukoba
• Mogućnost ostvarivanja kontinuiteta na prelasku djece iz vrtića u školu
• Nacionalni simboli Velike Britanije i rano učenje engleskoga jezika
• Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova
• Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike
• Neki razvojni pravci pedagogije od Stjepana Matičevića do danas
• Ništa "kontra" gramatike
• Nova paradigma učenja
• Nove prilike u hrvatskom školstvu
• Novine i nastava anglosaksonske kulture i civilizacije
• O projektu Kakvu kome knjigu
• Obitelj i dijete s posebnim potrebama
• Obrazovanje odgojitelja za refleksivnog praktičara
• Obrazovanje po mjeri djeteta
• Obrazovanje senzibilnog i fleksibilnog odgojitelja
• Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
• Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija
• Obrazuju li mediji?
• Odgoj i obrazovanje darovite, talentirane i kreativne djece
• Odgojitelj i dijete s (tjelesnim) invaliditetom
• Odgojitelj kao nositelj djelatnosti u predškolskom odgoju
• Odgojna kvaliteta vrtića
• Odgojna zadaća suvremene škole
• Odgojno kazalište
• Odnos književnog teksta i hiperteksta
• Opismenjavanje učenika prvog razreda usporednim (istodobnim) učenjem tiskanih i pisanih slova
• Opterećenost studenata učiteljskim studijem
• Organizacija prostora (orijentacija), vizualna percepcija i razvoj fonematskog sluha kod disfazične djece
• Osnovna škola u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj
• Osobnost i dokolica
• Osposobljavanje učitelja za učiteljsku službu u Hrvatskoj prije utemeljenja učiteljskih škola
• Oživimo sat tjelesne i zdravstvene kulture elementarnim igrama
• Pedagogijsko utemeljenje učiteljske etike
• Pedagoška dokumentacija, kritička refleksija i demokracija
• Pedagoške radionice i razredni projekti
• Pedagoško-psihološko osposobljavanje u učiteljskim školama od 1849. do 1960. godine
• Pitanja i kontroverze poziva učitelj/profesor
• Plesna kultura
• Poimanje uloge obrazovanja i obrazovnih institucija u osobnom i društvenom napretku
• Pokret i ples kao odgojno-obrazovni proces
• Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
• Poticanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju na čitanje i pisanje
• Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi
• Pregled istraživanja motoričkog prostora kod djevojčica
• Preobrazba nastave književnosti u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
• Preventivni odgojni sustav sv. Ivana Bosca
• Prijelaz iz vrtića u školu
• Prikaz ranog učenja njemačkog jezika
• Prilog evaluaciji testa dinamičkih nizova
• Primjena ponavljanja i vježbanja u nastavi matematike
• Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi
• Pripremanje učenika za život
• Prirodoslovni postupci u početnoj nastavi prirodoslovlja
• Pristup recenziji filmova u nastavi medijske kulture
• Problemi u organizaciji produženog boravka
• Profesor Ramiro Bujas
• Program "Šumska škola"
• Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
• Projekt "Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje"
• Projekti Kamen i Glagoljica u realizaciji sadržaja prirode i društva
• Projektna i istraživačka nastava u osnovnoj školi
• Projektno istraživanje u produženom boravku učenika u školi
• Promjene u obrazovanju učiteljica i učitelja predškolske djece i primarnog obrazovanja u Hrvatskoj
• Provjera nekih principa uspješne komunikacije u popularnim programima tjelesnih aktivnosti za predškolce
• Rano učenje stranih jezika
• Razmišljanja i prijedlozi za promjene u obrazovanju odgojitelja za 21. stoljeće
• Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
• Razredni projekt u integriranoj nastavi "što rade odrasli"
• Razredno-nastavno ozračje
• Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
• Razvoj kreativnih sposobnosti djeteta kroz plesni odgoj
• Razvoj kreativnog mišljenja putem mentalne mape
• Razvoj multimedijske informatičko-obrazovne tehnologije u inovativnoj osnovnoj školi
• Relacije između oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole u manje urbanim i seoskim sredinama i elemenata moguće prevencije
• Relacije između redoslijeda rođenja i učestalosti ovisničkog ponašanja učenika osnovne škole
• Relacije nekih motoričkih testova s testom trčanja na 60 metara kod učenika i učenica petih razreda
• Roditeljska evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"
• Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
• Sat razrednog odjela u početnim razredima osnovne škole
• Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom
• Slobodno izražavanje u funkciji podizanja odgojne kvalitete vrtića
• Slovene national primary school leaving examination in the English language
• Spolne razlike u agresivnom ponašanju učenika urbane osnovne škole
• Stjepan Matičević - "Pedagogija još traži sebe"
• Stres
• Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika
• Supervizija - put k uspješnoj praksi u razredu
• Suradničko učenje u nastavi prirode i društva
• Suradnja odgojitelja-mentora sa studentima predškolskog odgoja u primjeni integriranog metodičkog pristupa
• Suradnja učitelja i učenika
• Sustav trajnog obrazovanja učitelja
• Šablonsko (stereotipno) ponašanje
• Što pjesma daje i uzima govoru
• Teacher education in Croatia
• The system of effective exercise time variables and physiological workload as a consequence of additional exercise
• Timsko učenje (nastava)
• U muzeju
• Uloga defektologa - stručnog suradnika u redovitoj školi
• Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama
• Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
• Uloga učitelja i odgojno-obrazovnog procesa u produženom boravku učenika i razvoj kvalitetne humane osnovne škole
• Uloga školske knjižnice u osnovnoj školi
• Unterrichtsplanung und -Vorbereitung zur Vorbereitung einer Basiskompetenz in der Lehrerbildung
• Usporedba programa govorne rehabilitacije i integracije predškolske djece
• Utjecaj obitelji na pismenost djeteta
• Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti
• Učenici, učitelji i nove informacijske tehnologije
• Učenička pitanja i istraživačka nastava
• Učestalost manifestiranja oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole
• Učitelji razredne nastave i problemi ocjenjivanja u osnovnoj školi
• Učitelji u Hrvatskoj na razmeđu stoljeća
• Učiteljski poziv na raskrižju tradicije i budućnosti
• Važnost posrednika u spoznajnom razvoju djeteta
• Vidni zor u nastavi i učenju
• Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija
• Zagrebački nadbiskup Juraj Haulik
• Značenje i primjena projekta aktivne/efikasne škole u nastavi
• Značenje medija u životu mladih
• Život i djelo nadbiskupa Jurja Haulika
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000071789/TOC |
---|---|
Ostali autori: | Učiteljska akademija (Zagreb) (-) |
Ostali autori: | Bežen, Ante (Editor), Matijević, Milan |
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Učiteljska akademija,
1999- .
|
Nastavlja se kao: | Odgojne znanosti |