Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000071789/TOC
Ostali autori: Učiteljska akademija (Zagreb) (-)
Ostali autori: Bežen, Ante (Editor), Matijević, Milan
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
"Književna smotra" Ivana Filipovića
"Moji prijatelji i ja"
"Pravo u svakodnevici"
ADHD-dijete
Analiza učinka na Mill Hill ljestvicama rječnika
Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
Basic aspects of information technology in a modern integrated learning management system
Bogatstvo raznovrsnih materijala
Ciljna orijentacija učenika područnih i centralnih škola
Časopis kao medijski sadržaj u razrednoj nastavi
Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
Didaktička komunikacija
Didaktičko-metodički pogled na multimedijski software s područja dječje književnosti
Didaktičko-metodičko istraživanje linije unutar prirodnog razvoja likovne ekspresije
Dimenzije roditeljstva kao prediktori agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi
Dvopredmetnost u izobrazbi učitelja osnovne škole
Eko-projekti i učenje otkrivanjem u poticajnoj okolini
Elementi afilijacije učenika i učitelja kao preventivni model spram fizičke agresivnosti učenika
Europsko-hrvatska ishodišta i dometi pedagogijske misli Stjepana Matičevića
Experiences from educational climate research in the Czech Republic
Funkcionalističko-personalistička pedagogija Stjepana Matičevića
Funkcionalno-komunikacijski pristup učenju stranoga jezika
Glazbene potrebe djeteta u procjepu glazbenih potreba i mogućnosti odgajatelja i učitelja
Globalisation by transferring adult education between cultures perspectives of the past and present
Historical foundations of self-directed learning
Holistic approach to pedagogical course in teacher education
Hrvatski jezik u izobrazbi učitelja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj
Informativka za učenike osnovne škole koja teži kvaliteti
Informatička izobrazba studenata Visoke učiteljske škole u Rijeci
Informatička pismenost budućih odgojitelja i učitelja
Informatička učionica
Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Integrirani nastavni dan posvećen igri
Integrirani radni dan
Interactive communication between the teacher and the music gifted student in the additional teaching
Interaktivno i suradničko učenje u nastavi prirode i društva u okviru ERR sustava
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
Interkulturalni koncept kao conditio sine qua non suvremene nastave stranih jezika
Istraživanja učenika u razrednoj nastavi
Istraživanje i unapređivanje odgojne prakse i koncepcije permanentnog usavršavanja odgojitelja
Izbor i distribucija sadržaja vježbanja s djecom predškolske dobi
Izgradnja multimedijskog priručnika za nastavnike
Izobrazba učitelja engleskoga jezika
Izrada plakata i grupni rad
Izvanučionička nastava prirodoslovlja u osnovnoj školi
Izviđačko zimovanje u slobodnom vremenu
Izviđaštvo i nastava prirode i društva
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
Jedan pogled na multimedijalnost u projektnoj nastavi
Juraj Haulik kao poticatelj i promicatelj hrvatskog školstva
Kako uspješnije provoditi tjelesnu i zdravstvenu kulturu u razrednoj nastavi
Kineziološko motrište na slobodno vrijeme djeteta
Koliko je stvarno vrijeme vježbanja?
Kombiniranje multimedijskih nastavnih sredstava i praktičnog rada kao motivirajući faktor u nastavi engleskog jezika
Koncepcija suvremenog udžbenika prirode i društva
Kooperativno učenje u početnim razredima osnovne škole
Korelacija u metodici likovne kulture
Korištenje rječnika u nastavi jezika u funkciji struke
Kvalitativni pristup istraživanju odgojno-obrazovnog procesa
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
Lav Semjonović Vigotski (1896.-1934.)
Lektira kao leptira
Lernen als aktive Aneignung von Welt
Medijska didaktika ili medijska pedagogija?
Metode i postupci u odgoju
Metode proučavanja o vrijednostima kulturne baštine u razrednoj nastavi
Metodički model udžbenika književnosti za razrednu nastavu
Metodički scenarij i didaktičke strategije u nastavi prirode i društva
Metodičko-organizacijski oblici rada u Muzeju "Staro selo" Kumrovec
Mirotvorni odgoj u nastavi
Mišljenja učenika šestih razreda osnovne škole o potrebi zaštite i unapređivanja okoliša
Mišljenja učitelja/ica razredne nastave o radu u prvom razredu
Mladi i mediji
Modeli obrane učenika frustriranih nacionalnom i vjerskom pripadnošću u uvjetima globalnih međunacionalnih sukoba
Mogućnost ostvarivanja kontinuiteta na prelasku djece iz vrtića u školu
Nacionalni simboli Velike Britanije i rano učenje engleskoga jezika
Načelo interaktivnosti kao oblik suvremene prezentacije književnoumjetničkih tekstova
Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike
Neki razvojni pravci pedagogije od Stjepana Matičevića do danas
Ništa "kontra" gramatike
Nova paradigma učenja
Nove prilike u hrvatskom školstvu
Novine i nastava anglosaksonske kulture i civilizacije
O projektu Kakvu kome knjigu
Obitelj i dijete s posebnim potrebama
Obrazovanje odgojitelja za refleksivnog praktičara
Obrazovanje po mjeri djeteta
Obrazovanje senzibilnog i fleksibilnog odgojitelja
Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
Obrazovni dizajn i formativna procjena učinkovitosti multimedija
Obrazuju li mediji?
Odgoj i obrazovanje darovite, talentirane i kreativne djece
Odgojitelj i dijete s (tjelesnim) invaliditetom
Odgojitelj kao nositelj djelatnosti u predškolskom odgoju
Odgojna kvaliteta vrtića
Odgojna zadaća suvremene škole
Odgojno kazalište
Odnos književnog teksta i hiperteksta
Opismenjavanje učenika prvog razreda usporednim (istodobnim) učenjem tiskanih i pisanih slova
Opterećenost studenata učiteljskim studijem
Organizacija prostora (orijentacija), vizualna percepcija i razvoj fonematskog sluha kod disfazične djece
Osnovna škola u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj
Osobnost i dokolica
Osposobljavanje učitelja za učiteljsku službu u Hrvatskoj prije utemeljenja učiteljskih škola
Oživimo sat tjelesne i zdravstvene kulture elementarnim igrama
Pedagogijsko utemeljenje učiteljske etike
Pedagoška dokumentacija, kritička refleksija i demokracija
Pedagoške radionice i razredni projekti
Pedagoško-psihološko osposobljavanje u učiteljskim školama od 1849. do 1960. godine
Pitanja i kontroverze poziva učitelj/profesor
Plesna kultura
Poimanje uloge obrazovanja i obrazovnih institucija u osobnom i društvenom napretku
Pokret i ples kao odgojno-obrazovni proces
Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
Poticanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju na čitanje i pisanje
Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi
Pregled istraživanja motoričkog prostora kod djevojčica
Preobrazba nastave književnosti u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
Preventivni odgojni sustav sv. Ivana Bosca
Prijelaz iz vrtića u školu
Prikaz ranog učenja njemačkog jezika
Prilog evaluaciji testa dinamičkih nizova
Primjena ponavljanja i vježbanja u nastavi matematike
Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi
Pripremanje učenika za život
Prirodoslovni postupci u početnoj nastavi prirodoslovlja
Pristup recenziji filmova u nastavi medijske kulture
Problemi u organizaciji produženog boravka
Profesor Ramiro Bujas
Program "Šumska škola"
Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
Projekt "Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje"
Projekti Kamen i Glagoljica u realizaciji sadržaja prirode i društva
Projektna i istraživačka nastava u osnovnoj školi
Projektno istraživanje u produženom boravku učenika u školi
Promjene u obrazovanju učiteljica i učitelja predškolske djece i primarnog obrazovanja u Hrvatskoj
Provjera nekih principa uspješne komunikacije u popularnim programima tjelesnih aktivnosti za predškolce
Rano učenje stranih jezika
Razmišljanja i prijedlozi za promjene u obrazovanju odgojitelja za 21. stoljeće
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
Razredni projekt u integriranoj nastavi "što rade odrasli"
Razredno-nastavno ozračje
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
Razvoj kreativnih sposobnosti djeteta kroz plesni odgoj
Razvoj kreativnog mišljenja putem mentalne mape
Razvoj multimedijske informatičko-obrazovne tehnologije u inovativnoj osnovnoj školi
Relacije između oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole u manje urbanim i seoskim sredinama i elemenata moguće prevencije
Relacije između redoslijeda rođenja i učestalosti ovisničkog ponašanja učenika osnovne škole
Relacije nekih motoričkih testova s testom trčanja na 60 metara kod učenika i učenica petih razreda
Roditeljska evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
Sat razrednog odjela u početnim razredima osnovne škole
Situacijske odrednice kognitivnih procjena i načina suočavanja sa stresom
Slobodno izražavanje u funkciji podizanja odgojne kvalitete vrtića
Slovene national primary school leaving examination in the English language
Spolne razlike u agresivnom ponašanju učenika urbane osnovne škole
Stjepan Matičević - "Pedagogija još traži sebe"
Stres
Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika
Supervizija - put k uspješnoj praksi u razredu
Suradničko učenje u nastavi prirode i društva
Suradnja odgojitelja-mentora sa studentima predškolskog odgoja u primjeni integriranog metodičkog pristupa
Suradnja učitelja i učenika
Sustav trajnog obrazovanja učitelja
Šablonsko (stereotipno) ponašanje
Što pjesma daje i uzima govoru
Teacher education in Croatia
The system of effective exercise time variables and physiological workload as a consequence of additional exercise
Timsko učenje (nastava)
U muzeju
Uloga defektologa - stručnog suradnika u redovitoj školi
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
Uloga učitelja i odgojno-obrazovnog procesa u produženom boravku učenika i razvoj kvalitetne humane osnovne škole
Uloga školske knjižnice u osnovnoj školi
Unterrichtsplanung und -Vorbereitung zur Vorbereitung einer Basiskompetenz in der Lehrerbildung
Usporedba programa govorne rehabilitacije i integracije predškolske djece
Utjecaj obitelji na pismenost djeteta
Utjecaj suportivno-terapijske metode na simboličko mišljenje i komunikaciju djece oboljele od teške kronične bolesti
Učenici, učitelji i nove informacijske tehnologije
Učenička pitanja i istraživačka nastava
Učestalost manifestiranja oblika rizičnog socijalnog ponašanja učenika osnovne škole
Učitelji razredne nastave i problemi ocjenjivanja u osnovnoj školi
Učitelji u Hrvatskoj na razmeđu stoljeća
Učiteljski poziv na raskrižju tradicije i budućnosti
Važnost posrednika u spoznajnom razvoju djeteta
Vidni zor u nastavi i učenju
Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija
Zagrebački nadbiskup Juraj Haulik
Značenje i primjena projekta aktivne/efikasne škole u nastavi
Značenje medija u životu mladih
Život i djelo nadbiskupa Jurja Haulika
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Učiteljska akademija, 1999- .
Nastavlja se kao: Odgojne znanosti