|
|
|
|
LEADER |
01215naa 2200301 i 4500 |
001 |
ZAG01000071827 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20100906 |
008 |
010411s2000 ci | |||| ||hrv d |
015 |
|
|
|a HP00-3038
|2 HR
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000071827
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaFFD)100920018
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFFD
|b hrv
|c HR-ZaFFD
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 371.3:372.3
|
100 |
1 |
|
|a Šagud, Mirjana
|
245 |
1 |
0 |
|a Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta /
|c Mirjana Šagud, Biserka Petrović-Sočo.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 13 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Djeca predškolske dobi
|x Obrazovni programi
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Petrović-Sočo, Biserka
|
773 |
0 |
|
|t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. -
|x 1332-0513. -
|g 2 (2000), 1(2) ; str. 75-83
|
LKR |
|
|
|a ANA
|b 000071789
|l ZAG01
|m Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
|n Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|v 2 (2000), 1(2) ; str. 75-83
|r 7730
|
OWN |
|
|
|a FFDI
|
SRC |
|
|
|a FFDI
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00631naa2 2200181 45
|
PLK |
|
|
|a UP
|l ZAG01
|b 000071789
|m Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
|n U: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|