• Analitički ekonomski pristup budućem Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju Republike Hrvatske Europskoj uniji
• Analiza profitne funkcije
• "Obrazovanje kao temelj razvoja hrvatskoga gospodarstva"
• Analiza osjetljivosti BDP-a per capita izabranih zemalja svijeta
• Analitički pregled usklađivanja Zakona o računovodstvu Republike Hrvatske od 1993. do 2007. godine
• ABC metoda u funkciji povećanja stupnja konkurentnosti poduzeća
• Analiza stavova zaposlenika o razlozima neprijavljivanja prihoda temeljena na adekvatnoj podatkovnoj osnovi
• Analiza financiranja deficita u bilanci plaćanja Republike Hrvatske
• Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja
• Analiza utjecaja troškova zaposlenika na poslovne rezultate poduzeća
• Acute coronary syndrome treatment cost estimation in selected health care units in Poland : pilot survey results
• Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije
• Analiza međunarodnih spajanja i preuzimanja u farmaceutskoj industriji
• Analitika poslovanja specijalističkog medicinskog-biokemijskog laboratorija računom dobiti i gubitka
• Analiza ključnih aspekata upravljanja konfliktima u području primarne zdravstvene zaštite
• Analiza uporabe tehnika teorije neutralizacije u kršenju informacijske sigurnosti
• Analiza stilova vodstva menadžera u Šibensko-kninskoj županiji na uzorku srednjih i velikih poduzeća
• Analiza kriterija za odlučivanje o upisu na Veleučilište “Nikola Tesla” u Gospiću
• Analiza vrijednosnih dimenzija korporativne kulture zaposlenika poduzeća u državnom vlasništvu
• Anketiranje klijenata javnih službi za zapošljavanje: očekivanja nezaposlenih u funkciji njihovog zadovoljstva
• Analiza poslovanja agroturizma na području Slavonije i Baranje
• Analysis of consumption behaviour concerning current income and lags consumption : empirical evidence from Pakistan
• Analysis of leadership styles in Croatia
• An overview of research on technological and telecommunication development
• Advantages and disadvantages of German consumer bankruptcy model : guidelines for Croatian lawmaker
• (Dys)functionality of accounting cost systems in manufacturing companies of Tuzla canton
• A model for establishing and developing relationships with visitors of the Kopački rit Nature Park based on mobile technologies
• Bilanciranje i metode procjenjivanja pri sastavljanju novčano-računovodstvenih izvješća poduzetnika
• Bernsteinov algoritam za vertikalnu 3NF normalizaciju sintezom
• Building competitiveness on IT industry : the case of Osijek software city
• Bayer CropScience model village project : contributions to agricultural suppliers’ competitiveness and human development
• Branding the city of Šibenik as a sustainable tourist destination using social networks
• Cjeloživotno obrazovanje nastavnika : u rascjepu između stvarnosti i svijesti i o važnosti
• Carsharing situation in Croatia
• Catching up with the Danes – why Denmark succeeds as a top entrepreneurial country and what we can learn from them : a qualitative-explorative study on the environmental frame conditions promoting business start-ups in Denmark
• Competitiveness as a function of local and regional growth and development
• Čimbenici motivacije poljoprivrednika
• Dvostruka funkcija jezika
• Developing the function of human resource management with a view to building competitive advantage of enterprises in Bosnia and Herzegovina
• Ekonomske implikacije poslovnih spajanja i preuzimanja
• Ekonomski časopisi u obradi Instituta za znanstvene informacije iz Philadelphie
• Emisija eura i euro centa s aspekta hrvatskog kovinskog novca
• Ekonomski vjesnik
• Elektronička trgovina u malim i srednjim poduzećima Republike Hrvatske
• Enterprise performance measurement systems
• Financijski omjeri
• From ignoring to leading changes : what role do universities play in developing countries? : (case of Croatia)
• Fakultetska knjižnica i korisnici : (interaktivno i statistički)
• Financiranje malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj
• Financijska revizija i namjensko korištenje sredstava
• Franšizno poslovanje : stanje u Hrvatskoj
• Financiranje zdravstva : situacija u Hrvatskoj
• Gospodarski i numizmatički učinci emisije kovanog novca
• Gospodarski, socio-kulturni i politički okviri suživota u istočnoj Hrvatskoj
• Gospodarstvo i financijske institucije Brodsko–posavske županije : (od sredine 18. do sredine 20. stoljeća)
• Gospodarski i pravni razvoj, ciljevi i postignuća u radu s laboratorijskim životinjama u EU i RH
• Genesis, visual attributes and contemporary communication features of the alphabet
• Globalization and management
• Hrvatski porez na dodanu vrijednost u funkciji podupiranja turističkoga gospodarstva
• Hrvatska i WTO [World Trade Organization]
• How corruption affects business results
• Hrvatska tekstilna industrija na prekretnici
• Heurističke metode cjelobrojnog programiranja i njihove aplikacije u ekonomiji
• Hortikulturalna terapija : teorijske postavke i primjena u praksi
• Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
• Istraživanje međunarodnog tržišta
• Izbor načina ulaska poduzeća na inozemna tržišta
• Inovativni podsustavi menadžmenta
• Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje
• Institucije, regulatorna uloga i gospodarski rast nacionalnih ekonomija
• Informacijski sustav za upravljanje znanjem u hipertekst organizaciji
• Izbor optimalnoga sustava deviznog tečaja za Republiku Hrvatsku
• Interdisciplinarni uspjeh prava i ekonomije
• Informacijsko komunikacijska tehnologija
• Is Bucharest stock exchange under the influence of the five traded financial investment companies?
• Inovacijski ciklusi kroz utjecaj na tržišnu kapitalizaciju kompanija i model izgradnje dominantnog portfolia
• Izvozna konkurentnost Primorsko-goranske županije
• Izazovi korporativnog upravljanja u državnim poduzećima : hrvatske perspektive
• Istraživanje potrošnje za hranu i bezalkoholna pića kućanstava Republike Hrvatske
• Izrada modela neuronskih mreža za učestalost korištenja fakultetske knjižnice
• Islamsko bankarstvo : uloga i značaj financijskih instrumenata
• Identitet marke proizvoda : čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda
• Islamski ekonomski sustav : odnos prema kamati
• Intenzitet i utjecaj potrošačkog animoziteta i etnocentrizma u Hrvatskoj
• Istraživanje primjene modela ocjene opravdanosti ulaganja u kapitalne projekte
• Istraživanje kvalitete obrazovne usluge s područja projektnoga menadžmenta
• Istraživanje primjene analize specifičnih rizika u projektnom financiranju
• IT education strategy oriented to the alignment between business and information systems
• Izazovi elektroničkoga pregovaranja
• Importance and trends of organizational culture in construction in eastern Croatia
• Impact of Croatian EU accession on its foreign trade and customs system
• Influence of new customs procedures and logistic security standards on companies competiveness : a Croatian company case study
• Integration of Croatian farmers in the EU information society : issues and implications
• Internal stakeholders perspectives in a cultural event : The Case of Noc Noc, Guimarães - Portugal
• Internal city marketing : positive activation of inhabitants through supported voluntarism
• Job satisfaction and attitudes of restaurant staff regarding the smoking ban : a case study
• Komercijalni zapis kao instrument kratkoročnog korporacijskog financiranja
• Karmarkov algoritam
• Kalkulacija troškova za poduzetnike graditeljske djelatnosti
• Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga
• Komparacija ekonomsko-socijalne strukture stanovništva u Vukovarsko-srijemskoj i Istarskoj županiji
• Komparativna analiza tri najveća svjetska modela poslovne izvrsnosti
• Komunikacijske kolokacije leksema Geld u općem i poslovnom njemačkom jeziku Mirna Hocenski-Dreiseidl Borislav Marušić
• Kompendij o (neo)liberalizmu
• Koncept poduzetničkog obrazovanja : primjer međunarodnog centra za poduzetničke studije sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
• Koristi primjene ABC metode u hrvatskim poduzećima
• Konkurentnost turističke destinacije : studija slučaja (case study) Riječki karneval
• Kolika je sezonalnost turizma u Hrvatskoj?
• Krizni menadžment u funkciji nove teorije menadžmenta
• Likvidnost i solventnost poduzetnika kao podrška poslovnoj izvrsnosti
• Leksem Geld u njemačkim frazeologizmima općega i gospodarstvenog jezika
• Lokalno specifične mjere za zapošljavanje u funkciji regionalnoga razvoja
• Lean manadžment u neproizvodnoj organizaciji
• Levelling vs competition – political trend reversal in the German healthcare system?
• Makroorijentacija, fleksibilna organizacija i regulacija poduzeća u tranzicijskim gospodarstvima
• Međunarodna ekonomska strategija u funkciji ekonomskog razvoja zemalja u tranziciji i globalizacija u ekonomiji
• Municipalne obveznice kao mogući oblik dugoročnog financiranja potreba lokalne samouprave
• Model neuronske mreže za predviđanje ciljne kamatne stope državnih rezervi
• Mikroekonomska konkurentnost i njezina važnost za Hrvatsku
• Modeli štednje i mogućnosti implementacije računala u njihovoj analizi
• Međunarodna razmjena hrvatske kemijske industrije
• Modeli organizacije i financiranja zdravstva u odabranim zemljama svijeta
• Model kontrolinga kao podrška menadžmentu pri donošenju odluka Berislav Bolfek
• Model odnosa cijena i zarada kroz dividendni prinos i zahtijevani prinos iznad očekivane inflacije
• Mjere u funkciji poboljšanja financijskih indikatora zdravstva u federaciji BiH
• Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
• Mogućnosti menadžmenta promjena u poslovnim organizacijama
• Model ekonomije slobodnog tržišta
• Međunarodna zajednička ulaganja u Republici Hrvatskoj
• Mehanizmi prilagodbe hrvatske prerađivačke industrije : analiza s aspekta tržišta rada
• Modeli mjerenja realnih učinaka fondova Europske unije na gospodarski razvoj
• Međugeneracijska pravednost kao sastavnica globalne strategije održivog razvoja
• Međunarodne klasifikacije računovodstvenih sustava kao posljedica utjecaja različitih čimbenika okruženja
• Mjerenje utjecaja potpunog upravljanja kvalitetom na financijsku uspješnost hrvatskih poduzeća
• Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj
• Model komunikacijskog centra u osiguranju
• Mogućnost primjene Monte Carlo metode na primjeru agroekonomskog problema prilikom donošenja odluka u uvjetima rizika
• Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj
• Main determinants of profitability of the largest banks in the Republic of Croatia
• Management of inventory in a company
• Measuring the internal-market orientation in the public sector
• Music, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions’ quality : an experimental investigation
• Nejednakosti među sredinama
• Novi zahtjevi kod oblikovanja logističkih sustava u Republici Hrvatskoj
• Novčani poticaji u funkciji razvitka stočarske proizvodnje
• Neuronske mreže i stabla odlučivanja za predviđanje uspješnosti studiranja
• Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača
• Nove zemlje članice EU i EMU : konvergencija i financijska kriza
• Načela i smjernice za organizacije u kulturi
• Nonprofit brand strength’s moderational role
• Od ekonomske vrijednosti tvrtke do menadžmenta i nagrađivanja za stvorenu ekonomsku vrijednost
• O privatnom interesu
• Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri
• Od Phillipsove krivulje do NAIRU
• O nekim postupovno-pravnim i opće-teorijskim prijeporima u svezi s jednom dopunom Zakonu o obveznim odnosima
• Obrazovanje kao komunikativni medij u vremenu znanosti i inovacija
• Organizacijska kultura u funkciji uspješnosti poslovanja organizacije
• Otkup vlastitih dionica kao strateška poslovna odluka poduzeća
• Obrazovanje za društveni razvoj
• Obilježja početaka razvoja pomorskih krstarenja u Dubrovniku
• Otvorena ontologija organizacijske arhitekture u funkciji upravljanja znanjem
• O korištenju članova u ekonomskim tekstovima na engleskome jeziku
• Otkrivanje prostorne autokorelacije pomoću lokalnih indikatora
• Ostvareni prihodi i primitci jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave s revizijskim osvrtom na prihode od imovine
• On more effective e-mail writing
• Optimizacija proizvodnje kao podloga odlučivanju
• Osobine sustava korporativnog upravljanja u bankama u Bosni i Hercegovini
• Optimalni model gospodarske diplomacije Republike Hrvatske u kontekstu globalne obavještajne revolucije
• Organizational values of companies in Croatia
• Održivost nekamatonosnoga tekućeg računa bilance plaćanja u Hrvatskoj
• Organizational communication process
• Ocjena učinkovitosti dioničkih fondova u Hrvatskoj primjenom analize omeđivanja podataka
• Obrazovna neusklađenost na tržištu rada : preobrazovanost i njezine implikacije
• Pranje novca i prijevare
• Planovi karijere i motivacija za postignućem hrvatskih i slovenskih studenata
• Pronalaženje najkraćeg puta na grafu
• Pouzdanost upitnika za istraživanje potreba korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek
• Politika razvoja malog i srednjeg poduzetništva
• Povijesni razvoj računovodstvenoga informacijskog sustava
• Primjena statističke analize u istraživanju crta ličnosti adolescenata
• Poticaj razmišljanju o Bolonjskom procesu
• Planiranje i kontrola novčanih potreba poduzetnika
• Proračunski prihodi u funkciji zadovoljavanja javnih potreba samoupravnih jedinica u Republici Hrvatskoj
• Poduzetništvo mladih i nova ekonomija
• Perspektiva nove europske jezične politike
• Poslovne zone - bitni elementi gospodarskog razvoja Varaždinske županije
• Poduzeće 2.0 kao temelj za pramac/krma organizaciju i upravljanje znanjem
• Promjene kvantitativnih pokazatelja koncentracije u zemljama regije u razdoblju transformacije bankovnih sustava
• Pojave u kretanju strukture kapitala hrvatskih poduzeća u predrecesijskom razdoblju : (2002. - 2007.)
• Privatizacija, državno vlasništvo i poslovni rezultat poduzeća
• Priznavanje odluke suda Bosne i Hercegovine o otvaranju stečajnog postupka u Republici Hrvatskoj
• Problem raspodjele dohotka i analiza siromaštva Republike Hrvatske
• Problemi procesa implementacije strategije u hrvatskim poduzećima
• Primjena 2D kodova u marketinškoj praksi
• Pravni status i ustrojstvo Burze roba u Slovačkoj Republici
• Port community systems : economic feasibility evaluation
• Pretpristupni fondovi Europske unije u funkciji izvora financiranja prometne infrastrukture u Republici Hrvatskoj
• Prikaz informacijskog modela računovodstvenog sustava
• Pregled razvoja i obilježja ekološke poljoprivrede u Republici Hrvatskoj
• Porez na nekretnine u EU-u i implikacije za Hrvatsku
• Preferirana organizacijska kultura i strateško planiranje u srednjim i velikim poduzećima
• Povijesni pregled implementacije matematike i statistike u ekonomiju
• Polazišta za brendiranje Slavonije kao turističke destinacije
• Poduzetnička kompetencija kao izvor konkurentnosti studenata na tržištu rada
• Porezni poticaji u poslovanju poduzetnika s područja posebnog državnog statusa
• Povećanje konkurentnosti poduzeća kroz upravljanje ljudskim potencijalima
• Profitni centri i interne kontrole u funkciji učinkovitosti poslovanja
• Primjena stabla odlučivanja u kreditnom skoringu
• Poslovni turizam u funkciji unaprjeđenja turizma grada Opatije
• Quantitative and quality features of business tourism in Istria and potential possibilities of its improvement
• Računovodstveni nadzor potraživanja od kupaca i dugova prema dobavljačima
• Riječ dvije o kamatnim stopama
• Razlike u razvijenosti županija Republike Hrvatske
• Regionalna indiciranost stečajeva u Republici Hrvatskoj
• Računalna analiza modela otplate zajma
• Regionalne ekonomske integracije i kretanje rada
• Računalom potpomognute tehnike revizije
• Ruralni prostor i društvena struktura
• Razvoj suvremenog menadžmenta trgovine na malo
• Republika Kina u međunarodnoj ekonomiji
• Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga
• Regionalna vinska cesta Panonske Hrvatske
• Računovodstveni aspekti prikazivanja obračuna dohotka od nesamostalne djelatnosti u uvjetima posebnog poreza
• Razlike u vrednovanju inozemne lokacije za izravna ulaganja
• Regionalna investicijska aktivnost hrvatskoga gospodarstva
• Razvojni ciklus inozemnih izravnih neto ulaganja zemalja članica Europske unije
• Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj
• Ratio analysis and Piotroski scoring system in the automobile industry in Croatia
• Role of destination management in strengthening the competitiveness of Croatian tourism
• Repurchase intentions in a retail store : exploring the impact of colours
• Spajanja i preuzimanja trgovačkih društava
• Strateško usmjerenje menadžmenta prema modernoj informacijskoj tehnologiji u hrvatskim tvrtkama
• Stohastički modeli kamatnih stopa
• Strategija razvitka prometne infrastrukture
• Suvremene informatičke tehnologije i razvitak maloprodaje
• Service quality measurement in health tourism sector
• Segmentiranje tržišta temeljeno na etnocentričnim stavovima
• Special economic zones as an instrument of regional development
• Stope korupcije i obrazovanja kao relevantni čimbenici održivoga ekonomskog razvoja
• Stope povrata od ulaganja u ljudski i fizički kapital
• Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara
• Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja
• Suvremeni seljak i informacijska tehnologija
• Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti
• Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga
• Sustav planiranja, programiranja, izrade i izvršenja proračuna i model upravljanja resursima obrane (DRMM)
• Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke
• Segmentacija tržišta na temelju impulzivnosti u kupovnom ponašanju potrošača
• Sreća i ekološka svjesnost : čimbenici održivog razvoja
• Sustavi zasnovani na znanju u procesu odlučivanja u prodaji
• Strana izravna ulaganja u funkciji razvitka Vukovarsko-srijemske županije
• Specifičnosti interne revizije u bankama
• Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina
• Statističke metode u upravljanju kreditnim rizikom
• Stav prema riziku menadžera zaposlenih u hrvatskim hotelskim poduzećima
• Sistemskodinamičko simulacijsko modeliranje utjecaja tehnološkog kapitala na gospodarski rast Republike Hrvatske
• Strane direktne investicije (SDI) u zemljama u razvoju s posebnim osvrtom na zemlje Jugoistočne Europe
• Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
• Struktura tržišta osobne potrošnje u Bosni i Hercegovini
• Social entrepreneurship in Croatia : do regional disparities influence young people’s perception of social entrepreneurship as a potential career path?
• State and market
• Students’ experiences of university social responsibility and perceptions of satisfaction and quality of service
• The relationship between self-image as a base for consumer segmentation
• Temeljna pitanja teorije optimalnih valutnih područja
• Tehnike prikupljanja podataka
• Tehnološki elementi penetracije u međunarodnim tržišnim prilikama
• Traženje metode prognoziranja potražnje: maloprodaja jestivog ulja
• Transformacija društvenih poduzeća u Republici Hrvatskoj
• The commitment of B&H companies to innovation or imitation
• Trendovi i karakteristike međunarodne robne razmjene Republike Hrvatske
• Transformacija organizacije u timski organizacijski pristup i efikasno korištenje timskim radom u kontekstu okružja
• Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama
• The synergy of sustainable tourism and agriculture as a factor of regional development management in Croatia
• The relationship between job-related burnout and job satisfaction in personal selling
• Tržišno vrednovanje u okviru moderne matematike životnih osiguranja
• Tražbine vjerovnika u stečajnomu postupku : otvorena pitanja i dvojbe
• Transformational leadership and employee satisfaction
• The impact of promotion in franchising
• The application of the CAPM model on selected shares on the Croatian capital market
• Uvođenje nulte stope PDV-a i njena konkretna primjena u praksi
• Utjecaj monetarne unije i uvođenje eura na gospodarske sustave europskih zemalja i Republike Hrvatske
• Utjecaj nekih čimbenika na stupanj razvoja i primjene znanstvenih metoda odlučivanja
• Utjecaj liberalizacije na tržište stočarskih proizvoda
• Uzroci trgovinskog deficita Republike Hrvatske i mogućnosti njegova smanjivanja
• Unapređenje poslovnih procesa pomoću informacijske tehnologije
• Utjecaj obujma trgovanja na kretanje tržišnog indeksa Crobex
• Upravljanje kvalitetom revizijskog procesa u vanjskoj reviziji
• Utjecaj inozemnih izravnih ulaganja na robnu razmjenu Republike Hrvatske
• Uloga stranih banaka u okrupnjavanju bankovne industrije
• Upravljanje rizikom likvidnosti korištenjem valutnih swap ugovora
• Uloga i značaj javno-privatnog partnerstva u Republici Hrvatskoj : izabrani primjeri
• Upravljanje znanjem : trendovi i izazovi
• Upravljanje troškovima poduzetnika graditeljske djelatnosti
• Utjecaj globalizacije na promjene u načinu poslovanja i organizacijskoj kulturi
• Utjecaj likvidnosti i solventnosti na poslovanje poduzetnika
• Utjecaj sistematizacije radnih mjesta na zapošljavanje sezonskih radnika
• Upravljanje promjenama primjenom Taguchi metode
• Utjecaj uvjeta rada na radnu produktivnost
• Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska
• Utjecaj demografskih čimbenika na društveno-ekonomski razvoj Hrvatske
• Usklađivanje potraživanja kupaca i dugova prema dobavljačima
• Utjecaj komponenti istraživanja i znanja na rast BDP-a europskih regija
• Uloga i važnost EU fondova za Republiku Hrvatsku
• Uzroci neučinkovitosti naplate socijalnih doprinosa u Bosni i Hercegovini i potrebna rješenja
• Utjecaj informacijske tehnologije na poslovnu komunikaciju
• Upravljanje rastom vrijednosti imovine kao funkcija ekonomskoga rasta
• Uzročno-posljedična povezanost računalstva u oblaku i kretanja troškova informacijsko komunikacijske tehnologije gospodarskih subjekata u Republici Hrvatskoj
• Uloga novih tehnologija u procesu odlučivanja
• Ulaganje u poslovanje putem franšize
• Uloga i značenje menadžmenta u osiguranju
• University and place branding : the case of universities located in ECC (European Capital of Culture) cities
• Veličina poljoprivrednog gospodarstva u funkciji razvitka hrvatske poljoprivrede
• Validity of historical simulation in EU new member and candidate states
• Važnost tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje
• Vertikalna i horizontalna financijska analiza poslovanja tvrtke
• Višejezičnost kao čimbenik jačanja konkurentnosti na gospodarskom tržištu
• Važnost komunikacije u funkcioniranju organizacije
• Zaduživanje i financiranje lokalnog razvoja
• Značajke računovodstvenoga informacijskog sustava poduzetnika
Ekonomski vjesnik
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000075815 |
---|---|
Ostali autori: | Ekonomski fakultet (Osijek) (-) |
Ostali autori: | Turkalj, Željko (Editor), Meler, Marcel, Juriša, Slavko, Anić, Petar, Baraković, Dražen, Ferenčak, Ivan, povjesničar umjetnosti, Boras, Ivan, redovnik |
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Osijek :
Ekonomski fakultet,
1988- .
|
Primjerak |
Dostupno |
---|