Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača
U odnosima maloprodavača i proizvođača već dugo se razvijaju različiti oblici vertikalnoga marketinga. Međutim, u suvremenim uvjetima maloprodajnih globalnih kompanija prvenstveno se radi o koncepciji upravljanja kategorijama proizvoda (engl. category management - CM). Naime, preduvjeti uspjeha u po...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000507613 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 22 (2009), 2 ; str. 372-387 |
Glavni autor: | Segetlija, Zdenko (-) |
Ostali autori: | Dujak, Davor (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Ekonomski vjesnik |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: