Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača

U odnosima maloprodavača i proizvođača već dugo se razvijaju različiti oblici vertikalnoga marketinga. Međutim, u suvremenim uvjetima maloprodajnih globalnih kompanija prvenstveno se radi o koncepciji upravljanja kategorijama proizvoda (engl. category management - CM). Naime, preduvjeti uspjeha u po...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000507613/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
22 (2009), 2 ; str. 372-387
Glavni autor: Segetlija, Zdenko (-)
Ostali autori: Dujak, Davor (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Ekonomski vjesnik
LEADER 02258naa a2200337 i 4500
001 ZAG01000507613
003 HR-ZaZAG
005 20110829102204.0
007 ta
008 101202s2009 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000750767 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Segetlija, Zdenko 
245 1 0 |a Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača /  |c Zdenko Segetlija, Davor Dujak. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 29 jed 
504 |a Summary 
520 |a U odnosima maloprodavača i proizvođača već dugo se razvijaju različiti oblici vertikalnoga marketinga. Međutim, u suvremenim uvjetima maloprodajnih globalnih kompanija prvenstveno se radi o koncepciji upravljanja kategorijama proizvoda (engl. category management - CM). Naime, preduvjeti uspjeha u poslovanju suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata u novome visokokonkurentnom okružju kriju se u implementaciji novih menadžerskih koncepcija i novih tehnologija. U ovome se radu najprije daje kratka analiza nekih dosadašnjih teorijskih motrišta suradnje proizvođača i trgovaca u marketinškim kanalima, a potom se analiziraju temeljne postavke novoga vertikalnog marketinga na kojima počiva koncepcija upravljanja kategorijama proizvoda. Osim toga navode se i mogućnosti primjene navedene koncepcije s motrišta maloprodavača. Temeljna hipoteza od koje polaze autori jest neophodnost primjene vertikalnoga marketinga u odnosima suvremenih maloprodajnih gospodarskih subjekata i proizvođača u svim tržišnim gospodarstvima i implementacije upravljanja kategorijama proizvoda u njegovu sklopu 
700 1 |a Dujak, Davor 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 22 (2009), 2 ; str. 372-387 
981 |b B11/09 
998 |a dalo101202 
LKR |a ANA  |b 75815  |l ZAG01  |m Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača /  |n Ekonomski vjesnik 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ekonomskivjesnik  |y Ekonomski vjesnik 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000075815  |m Novi vertikalni marketing proizvođača i maloprodavača /  |n Ekonomski vjesnik