Odjeća (ne) čini adolescenta

Cilj istraživanja bio je provjeriti je li stupanj uključenosti u kupovinu odjeće s robnom markom povezan s aspektima samopoimanja adolescenata i njihovim sociodemografskim značajkama te ispitati neke karakteristike potrošačkoga ponašanja adolescenata pri kupovini odjeće. Istraživanje je provedeno na...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000504577
Matična publikacija: Društvena istraživanja
19 (2010), 1/2(105/106) ; str. 187-208
Glavni autor: Justinić, Jasna (-)
Ostali autori: Kuterovac Jagodić, Gordana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Društvena istraživanja

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Društvena istraživanja