Odjeća (ne) čini adolescenta

Cilj istraživanja bio je provjeriti je li stupanj uključenosti u kupovinu odjeće s robnom markom povezan s aspektima samopoimanja adolescenata i njihovim sociodemografskim značajkama te ispitati neke karakteristike potrošačkoga ponašanja adolescenata pri kupovini odjeće. Istraživanje je provedeno na...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000504577/Details
Matična publikacija: Društvena istraživanja
19 (2010), 1/2(105/106) ; str. 187-208
Glavni autor: Justinić, Jasna (-)
Ostali autori: Kuterovac Jagodić, Gordana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Društvena istraživanja
LEADER 01998naa a2200337 i 4500
001 ZAG01000504577
003 HR-ZaZAG
005 20110509120050.0
007 ta
008 110323s2010 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000762962 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |d HR-ZaFFD  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng  |b ger 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Justinić, Jasna 
245 1 0 |a Odjeća (ne) čini adolescenta :  |b samopoimanje i potrošačka uključenost u kupovinu odjeće s markom /  |c Jasna Justinić, Gordana Kuterovac Jagodić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 204-206 
504 |a Summary ; Zusammenfassung 
520 |a Cilj istraživanja bio je provjeriti je li stupanj uključenosti u kupovinu odjeće s robnom markom povezan s aspektima samopoimanja adolescenata i njihovim sociodemografskim značajkama te ispitati neke karakteristike potrošačkoga ponašanja adolescenata pri kupovini odjeće. Istraživanje je provedeno na 316 učenika prvih i četvrtih razreda srednjih škola. Utvrđene su razlike u povezanosti dimenzija samopoštovanja i potrošačke uključenosti kod podskupina adolescenata različita spola, dobi i materijalnoga položaja obitelji, što pokazuje složenost veze između potrošačke uključenosti i samopoimanja adolescenata 
700 1 |a Kuterovac Jagodić, Gordana 
773 0 |t Društvena istraživanja  |x 1330-0288  |g 19 (2010), 1/2(105/106) ; str. 187-208 
981 |b B01/10 
998 |a boko110323 
LKR |a ANA  |b 54517  |l ZAG01  |m Odjeća (ne) čini adolescenta : samopoimanje i potrošačka uključenost u kupovinu odjeće s markom /  |n Društvena istraživanja (Zagreb) 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/drustvena-istrazivanja  |y Društvena istraživanja 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000054517  |m Odjeća (ne) čini adolescenta : samopoimanje i potrošačka uključenost u kupovinu odjeće s markom /  |n Društvena istraživanja (Zagreb)