The effects of knowledge intensive activities on being customer-oriented
U ovoj smo studiji izradili originalni model i proveli istraživanje o metalurškoj proizvodnji. Osnovni cilj istraživačkoga modela jest istražiti orijentaciju prema kupcima koja ovisi o faktorima znanjem intenziviranih aktivnosti te tako pomoći poduzećima i znanstvenicima zainteresiranima za ovu temu...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000504658 |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 19 (2010), 4/5(108/109) ; str. 821-836 |
Glavni autor: | Aydin, Bulent (-) |
Ostali autori: | Ceylan, Adnan (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
Društvena istraživanja |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: