The effects of knowledge intensive activities on being customer-oriented

U ovoj smo studiji izradili originalni model i proveli istraživanje o metalurškoj proizvodnji. Osnovni cilj istraživačkoga modela jest istražiti orijentaciju prema kupcima koja ovisi o faktorima znanjem intenziviranih aktivnosti te tako pomoći poduzećima i znanstvenicima zainteresiranima za ovu temu...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000504658
Matična publikacija: Društvena istraživanja
19 (2010), 4/5(108/109) ; str. 821-836
Glavni autor: Aydin, Bulent (-)
Ostali autori: Ceylan, Adnan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Online pristup: Društvena istraživanja

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Društvena istraživanja